خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

درخواست تولیدکننده یکی از کالاهای اساسی از مسئولین جهت حمایت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۲۶

باید امسال اتفاقاتی از جنس واقعیت برای حمایت از تولید انجام شود و ما نیازمند حمایت جدی دولت برای توسعه کار و تولید هستیم.

 امیر حمزه توسلی مدیر عامل جوان  شرکت بهپاک در گفت‌وگو با  خبرنگار ایلنا با اشاره به لزوم حمایت عملی  از تولید در سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها گفت: در بحث تولید ما مشکلات زیادی را داریم از تامین ارز تا خرید و تامین مواد اولیه.  شرکت بهپاک تنها  شرکتی بورسی در حوزه روغن‌کشی  است   و بالغ  بر 500 هزار تن  ظرفیت دارد  اما متاسفانه  ارز بسیار کمی به ما داده می‌شود و زمانی که تقاضای ارز می‌کنیم تا زمانی که  آن ارز به ما اختصاص پیدا کند فاصله زیادی دارد و همین مساله باعث می‌شود ما نتوانیم کالایی که می‌خواهیم را بخریم.

وی ادامه داد: باید امسال اتفاقاتی از جنس واقعیت برای حمایت از تولید انجام شود و ما نیازمند حمایت جدی دولت برای توسعه کار و تولید هستیم و  اگر می‌خواهیم طرح‌های توسعه‌ای بلندمدت انجام دهیم همه باید پای کار بیایند و باید این جسارت را به مدیران بدهیم که به دنبال طرح‌های توسعه‌ای بروند نه اینکه فقط به دنبال حفظ شرایط موجود باشیم.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود  600 نفر در شرکت بهپاک کار می‌کنند و به رغم اینکه بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی فعالیت ما را سخت کرده بود اما نه تنها تعدیل نیرو نکردیم بلکه اشتغال‌زایی کردیم و افزایش نیرو نیز داشتیم و اگر کارخانه‌ تصفیه روغن ما نیز فعال بشود 200 تا 250 نفر دیگر نیز به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و ما هر روز تلاش کردیم با برنامه های توسعه ای پایدار کار خود را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر بهداشت محیط کار، سلامتی کارگران نیز برای ما بسیار مهم است و ما به صورت هفتگی و گاهی دو هفته‌ای از همه کارگران تست کرونا می گیریم و وضعیت بهداشتی کارکنان کنترل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز