خبرگزاری کار ایران

دبیر جدید سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۱۹

با تصویب کلیه اعضاء هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی کشور، آنوش رحام به سمت دبیر این سندیکا انتخاب شد.

به گارش ایلنا، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران یک تشکل ملی با قدمت۵۰ ساله از اولین تشکل های سراسری در صنایع تکمیلی فولادی بوده و با ظرفیت اسمی تولید ۱۸ میلیون تن انواع محصولات لوله و پروفیل از اثر گذارترین تشکل های کشور است.

رحام پیش از این بعنوان مشاور وزیر و دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و سامانه ها، مشاور وزیر رفاه، مشاور پارلمانی سازمان اموال تملیکی، مشاور معاون وزیر اقتصاد و تحلیلگر ارشد گمرک ایران در پروژه ملی پنجره واحد گمرکی، مشاور اتاق های بازرگانی و انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بوده است.

همچنین مدیر بازرگانی و توسعه بازار و مدیر زنجیره تامین منطقه MENA ب از شرکت های تجهیزساز‌، مهندسی و معدنی خارجی و شرکت های حوزه فولاد و انرژی  از جمله سوابق اجرایی دبیر جدید سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران است.

سیاستگذاری و افزایش سهم تولید و صادرات بمنظور جبران شرایط رکود تحریمی، ارتقاء دانش و فناوری های نوین تولید در تعامل با طرف های صاحب تکنولوژی در زمینه‌های تخصصی، توسعه بازارهای صادراتی لوله و پروفیل فولادی، تأمین مالی پایدار و کاهش هزینه های مترتب با تولید، تعامل سازنده با تامین کنندگان داخلی و خارجی و صنایع مادر فولادی، همچنین تأمین نیازهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ارتباط دو سویه موثر با مدیران ارشد وزارتخانه های ذیربط در تصمیم سازی های دومین صنعت فولادی بزرگ کشور؛ از مهمترین برنامه های آتی هیئت مدیره جدید و دبیر منتخب سندیکا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز