خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاکدشت خبر داد:

کسب رتبه نخست شبکه بهداشت پاکدشت استان تهران در طرح غربالگری کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۱۵

فرماندار پاکدشت از کسب رتبۀ نخست این شهرستان در استان در طرح غربالگری ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبر گزاری ایلنا، هادی تمهیدی، فرماندار پاکدشت گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون، 327 هزار  نفر از شهروندان در طرح غربالگری شرکت کرده و اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت آنان در راستای ابتلا به ویروس کرونا در سامانه مربوطه ثبت شده است.

تمهیدی افزود: مردم پاکدشت همکاری مستقیمی با نیروهای بهداشتی داشته‌اند و تاکنون 100 درصد افراد ثبت شده در سامانه سیب و بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان در سامانه غربالگری کرونا ویروس ثبت نام شده و پس از تکمیل پرسشنامه و سنجش سلامت، در صورت وجود افراد مبتلا و مشکوک،جهت انجام تست تشخیص کرونا و گذراندن مراحل درمان به مراکز مربوطه ارجاع داده می شوند.

وی اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت دارای رتبه اول اجرای طرح غربالگری در استان تهران است و در حال حاضر یک مرکز به صورت شبانه روزی و مرکز دیگر تا ساعت 22 به منظور انجام آزمایش افراد مشکوک به کرونا در شهرستان پاکدشت فعال هستند و ظرف 24 ساعت نسبت به اعلام نتیجه قطعی افراد معرفی شده از مراکز درمانی اقدام می کنند.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز