خبرگزاری کار ایران

صدور سند کاداستر و تک برگی برای ١٣۵٠ هکتار از اراضی ملی پلاک‌های ثبتی اهران و اوچونک

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۴۴

با صودر سندهای کاداستر و تک برگی برای اراضی دماوند، دست متصرفان از این زمین ها کوتاه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جویباری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند، اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته، کاداستر سند اراضی ملی در پلاک‌های ثبتی اهران و اوچونک اخذ شد و مجموعاً سند کاداستر و تک برگی برای حدود ١٣۵٠ هکتار از اراضی ملی صادر شده است.

وی گفت: اقدام مذکور باعث می‌شود متصرفان نتوانند در محدوده اراضی ملی که دارای سند کاداستر هستند وارد معامله شوند و سند اخذ کنند زیرا سیستم جامع ثبت دیگر این اجازه را نمی‌دهد.

جویباری افزود: مقرر است سند اراضی ملی پلاک دزدآباد ظرف هفته دیگر صادر شود و سند پلاک باقیمانده اصطلک در بخش حریم شهر تعیین تکلیف شده است.

وی گفت: پلاک دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته‌اند و مقرر است نقشه کاداستر آنها تصویب و ایرادات آن رفع شوند. این پلاک‌ها شامل دهنار، هویر، مومج و کاجان هستند که نزدیک به ١١ هزار هکتار اراضی ملی دارند و به دنبال اخذ کاداستر سند ملی آنها هستیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٩٨ و منوط به شرایطی بتوانیم، سند حدود ١٢ هزار هکتار از اراضی دیگر را اخذ کنیم.

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز