خبرگزاری کار ایران

رمان‌های «هیس کسی نفهمه!» و «قصه ناتمام» رونمایی می‌شوند

کد خبر : ۱۶۱۶۶۹

رمان‌های «هیس کسی نفهمه!» نوشته سیمین شیردل و «قصه ناتمام» اثر تکین حمزه لو رونمایی می‌شود.

رمان‌های «هیس کسی نفهمه!» نوشته سیمین شیردل و «قصه ناتمام» اثر تکین حمزه لو چاپ شده توسط انتشارات برکه خورشید در کتابخانه شهدای حصارک رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ کتابخانه شهدای حصارک؛ فردا(۳ اردیبهشت) میزبان مراسم رونمایی از رمان‌های «هیس کسی نفهمه!» و «قصه ناتمام» با حضور سیمین شیردل و تکین حمزه لو صاحبان این آثار است.

تکین حمزه لو نویسنده و مترجم معاصر است که اولین کتاب او به نام «افسون سبز» در سال ۱۳۸۰ منتشر شد و در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید. پس از موفقیت این کتاب، وی تصمیم به ادامه‌ی رمان نویسی گرفت.

حمزه لو تاکنون ۱۱ تالیف و یک ترجمه در کارنامه خود دارد؛ مضمون کتاب‌های این نویسنده معاصر معضلات اجتماعی و بررسی آثار و عواقب آن روی مردم و زندگی است.

«قصه ناتمام» حمزه لو داستان زندگی مشترک زن و شوهری است که زن به شوهر خود مشکوک است و در صدد امتحان وفاداری شوهر خویش برمی‌آید…

«هیس کسی نفهمه!» اثری تازه از سیمین شیردل نویسنده رمان‌های آرام، مهر من ٬ تلافی ٬ امشب… ٬ مثل هیچ کس و… است؛ این رمان داستان زندگی زنی مطلقه و اتفاقاتی که در طول داستان برای او می‌افتد را به تصویر می‌کشد.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به کتابخانه شهدای حصارک واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه یا با شماره ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز