خبرگزاری کار ایران

هشدار سفارت آمریکا در باکو به اتباع آمریکایی درباره احتمال حملات و عملیات آدم‌ربایی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۴۰

سفارت آمریکا در آذربایجان ‌از دریافت اطلاعاتی مبنی بر حملات و عملیات آدم‌ربایی علیه شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی در آذربایجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، سفارت آمریکا در آذربایجان شامگاه گذشته -شنبه- اعلام کرد که اطلاعاتی را درباره حملات و عملیات آدم‌ربایی که احتمالا شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی در آذربایجان را هدف قرار می‌دهد، دریافت کرده است.

نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در پایگاه الکترونیک خود اعلام کرد که سفارت این کشور در باکو اطلاعاتی را درباره حملات تروریستی و عملیات آدم‌ربایی علیه شهروندان آمریکایی و خارجی در باکو دریافت کرده است.

سفارت آمریکا در ادامه بدون اشاره به منبع تهدیدها افزود: «از شهروندان آمریکایی خواسته می‌شود تا احتیاط بیشتری را در جاهایی که ممکن است آمریکایی‌ها یا خارجی‌ها تجمع کرده لحاظ کنند، از جمله هتل‌های بزرگ در پایتخت.»

این هشدار یک روز پس از پیام مشابهی مطرح شده است که وزارت خارجه آمریکا درباره تهدیدهای مشابه علیه شهروندان آمریکایی در استانبول‌ یا اماکن دیگر منتشر کرد. البته واشنگتن دو هشدار را به هم ربط نداده است.

نقش ترکیه در منطقه قره‌باغ و تاکید آنکارا بر حمایت از آذربایجان برای بازپس‌گیری اراضی شغالی خود نگرانی بسیاری از کشورهای غربی را به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز