خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

ترامپ در برابر بحران کرونا، مرعوب و منفعل بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۵۸۰

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهوری این کشور در مدیریت بحران کرونا، گفت که وی توانایی لازم برای مقابله با چالش‌هایی که پس از پاندمی در کشور ایجاد شده بود را نداشت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با انتقاد از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور در مدیریت بحران کرونا، گفت که وی توانایی لازم برای مقابله با چالش‌هایی که پس از پاندمی در کشور ایجاد شده بود را نداشت.

بایدن افزود: «واقعیت ساده این است که ترامپ زمانی که برای ورود به کاخ سفید رقابت می‌کرد، گفته بود که بار دیگر زنان و مردان فراموش‌شده این کشور را به عرصه بازمی‌گرداند، ولی زمانی که به قدرت رسید، همه آنها را فراموش کرد».

وی که در یک تجمع انتخاباتی در جمع کارگران صنایع فولاد در ایالت ویسکانسین صحبت می‌کرد، ادامه داد: «ترامپ مرعوب و منفعل بود و مدیریت و شایستگی لازم را از خود نشان نداد».

بایدن در تلاش است آرای ایالت ویسکانسین را از آن خود کند. این ایالت در سال ۲۰۱۶ میلادی از ترامپ حمایت کرده بود.

وی اکنون تصمیم دارد روی رای‌دهندگان طبقه کارگر که در انتخابات سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ از کاندیدای دموکرات‌ها حمایت کرده بودند ولی در انتخابات چهار سال قبل سلیقه متفاوتی از خود نشان دادند، متمرکز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز