خبرگزاری کار ایران

بیانیه حز‌ب‌الله درباره درگیری در مرز‌ لبنان با فلسطین اشغالی

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۸۳

جنبش حزب‌الله لبنان در ارتباط با درگیری‌ها در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، جنبش حزب‌الله لبنان،‌ شامگاه دوشنبه، در ارتباط با درگیری‌ها در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اظهارات درباره شهید شدن و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات بمباران در اطراف مواضع اشغالگران کذب است.»

در این بیانیه همچنین اشاره شده است: «ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز.»

در این بیانیه تاکید شده است: «هیچ گونه درگیری یا آتش‌گشودنی از سوی مقاومت اسلامی در حوادث امروز تا به این لحظه روی نداده است. شلیک‌ها تنها از یک سو بود آن هم دشمن ترسو، نگران و مشوش.»

حزب‌الله ادامه داد:‌ «پاسخ ما به شهادت برادر مجاهد علی کامل محسن در حادثه تجاوز به اطراف فرودگاه دمشق حتما در راه است.»

جنبش‌ حزب‌الله در پایان هشدار داد:‌ «صهیونیست‌ها تنها باید در انتظار مجازات جنایت‌های خود باشند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «دشمن کاملا از آگاهی از نیت مقاومت ناتوان شده است و همین مسئله باعث شد که در میدان و رسانه‌ها متشنج باشند.»

حزب‌الله همچنین عنوان کرد: «تمام آنچه درباره خروج از روستاهای جنوب دست‌ به دست ‌می‌شود، نادرست است. عکس این مسئله صحت دارد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز