خبرگزاری کار ایران

نماینده بریتانیا در سازمان ملل:

نگران برنامه موشکی ایران هستیم/ قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت باید به‌طور کامل اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۵۸

نماینده بریتانیا در سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه در نشست مجازی این شورا سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، «دیم کارن پیرس» نماینده بریتانیا در شورای امنیت شامگاه سه‌شنبه در نشست مجازی این شورا سخنرانی کرد. 

وی در آغاز سخنان خود گفت: «از خروج آمریکا از برجام نگران و متاسف هستیم. اما در عین حال نگران هستیم که ایران در حال عقب‌نشینی از ایران توافق است. به همین خاطر است که ما تلاش داریم ایران را به این توافق بازگردانیم.»

وی مدعی شد: «در سال ۲۰۲۰، شاهد اقدام‌های تهدیدکننده ایران هستیم، از جمله در زمینه برنامه موشکی ایران و همچنین تحولات در نیروهای دریایی خود. ما نگران برنامه ایران در زمینه فضایی و موشک‌های بالستیک هستیم.»

نماینده بریتانیا در ادامه اظهارات بی‌اساس خود گفت: «آزمایش‌های اخیر ایران ماهیتی کاملا نظامی داشته است. ما از ایران می‌خواهیم که دست به اقدام‌های ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت نزند.»

نماینده بریتانیا در شورای امنیت در ادامه مدعی شد: «اقدام‌های ایران به بی‌ثباتی در منطقه می‌انجامد».

وی گفت: «ما در پی اجرایی شدن کامل قطعنامه ۲۲۳۱ هستیم. ما متعهد به همکاری با اعضای برجام در زمینه رسیدن به راه‌حلی صلح‌آمیز هستیم. این توافق‌نامه بهترین راه‌حل برای جلوگیری از گسترش سلاح‌های هسته‌ای و امنیت در منطقه است».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز