خبرگزاری کار ایران

هیل گزارش داد:

تشدید حملات کمپین ترامپ علیه سندرز در پی ترور شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۳۵۵

کمپین رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در پی حمله تروریستی علیه فرمانده سپاه قدس ایران، حملات خود به سناتور ایالت ورمانت را افزایش داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، حملات خود به «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمانت را در پی حمله تروریستی علیه سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزایش داده است. 

بخش عمده سال ۲۰۱۹ میلادی، تمرکز ترامپ و کارزار انتخاباتی‌اش متمرکز بر «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا بود. اما حملات روزهای گذشته ترامپ به سندرز، نشان از آن دارد که کارزار او این سناتور کهنه‌کار را نیز تهدیدی جدی برای انتخابات ۲۰۲۰ تلقی می‌کند.

«رو کانا»، مشاور ارشد کارزار انتخابات سندرز گفت: «وقتی در سیاست مورد حمله قرار می‌گیرید، متوجه می‌شوید که کار درست را انجام داده‌اید. در سیاست بزرگ‌ترین ترس این است که کسی به شما حمله نکند و این بدان معناست که تهدیدی برای کسی به حساب نمی‌آیید».

ترامپ طی سخنرانی در اوهایو به سندرز به‌خاطر انتقاد از حمله آمریکا به سردار سلیمانی حمله کرد و هشدار داد که او «نمی‌تواند از جان آمریکایی‌ها دفاع کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز