خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال گزارش داد:

سرمایه‌گذاری‌های کوشنر در اسرائیل با پول‌های سعودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۷۳

وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی فاش کرد که صندوق داماد رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به دنبال سرمایه‌گذاری با پول‌های عربستان در اسرائیل است.

به گزارش ایلنا، روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی درباره صندوق سرمایه‌گذاری «جرد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با استفاده از پول‌های عربستان در اسرائیل فاش کرد که این نخستین سرمایه‌گذاری علنی عربستان است و چه بسا زیر بنای بهبود روابط بین تل آویو و ریاض باشد.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد که دستکم از منظر اقتصادی چنین اتفاقی رخ داده باشد.

بنا بر گزارش‌های دریافتی از صندوق وابسته به کوشنر، وی به زودی میلیون‌ها دلار در شرکت‌های نو بنیان اسرائیلی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وال استریت ژورنال نوشت: «در چارچوب مذاکرات جاری بین کوشنر و سعودی‌ها توافق شد که عربستان می‌تواند در اسرائیل سرمایه‌گذاری کند».

در این گزارش آمده است: «شرکت سهامی خاص کوشنر پس از اینکه بن سلمان‌ مخالفت‌های مشاوران صندوق سرمایه‌گذاری مستقل را رد کرد، به سرمایه‌گذاری هنگفتی از سوی عربستان دست یافته است».

در اواسط ماه آوریل، گزارشی در پایگاه الکترونیک «بی‌بی‌اس» منتشر شد مبنی بر اینکه کوشنر دو میلیارد دلار از صندوق عربستان سعودی تحت مدیریت «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی سرمایه‌گذاری کرده است که این موضوع پرسش‌هایی را درباره اخلاق تجاری در دوره پس از کاخ سفید ایجاد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز