خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ گزارش داد:

درخواست دولت آلمان از آمریکا برای اعطای برخی معافیت‌ها در صورت تحریم روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۹۴

بلومبرگ از اصرار دولت آلمان برای اعطای معافیت‌هایی از دولت آمریکا در صورت اعمال تحریم بر روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، دولت آلمان اصرار دارد که دولت آمریکا در صورت اعمال تحریم‌هایی علیه روسیه در پی تنش‌های اخیر بر سر اوکراین معافیت‌هایی را از دولت آمریکا دریافت کند.

بر اساس سندی که بلومبرگ مشاهده کرده است، برلین معتقد است که در صورت اعمال محدودیت‌های آمریکا بر بانک‌های روسیه و جلوگیری از آنها برای معامله با دلار ضروری است برای شرکت‌های انرژی غرب معافیت‌هایی صادر شود تا بتوانند با روسیه معامله کنند.

آلمان از خطرهای احتمالی برای تامین منابع انرژی اروپا در صورت تحریم روسیه نگران است.

منابع آگاه گفتند که معافیت‌ها از تحریم‌ها به این معنا نیست که در صورت تشدید تنش نظامی در اطراف اوکراین، اقدامات احتمالی علیه پروژه گازی «نورد استریم-۲» انجام نخواهد شد.

این سند نشان می‌دهد که آلمان آماده موافقت با بسته تحریم‌هایی است که کشورهای غربی قصد دارند در صورت حمله روسیه به اوکراین اعمال کنند.

این تحریم‌ها می‌تواند شامل مسدود کردن دارایی‌ها، ممنوعیت معامله با برخی از بانک‌های روسی، محدودیت واردات برخی از محصولات روسی و ممنوعیت صادرات مواد تکنولوژی پیشرفته باشد.

به گزارش بلومبرگ، آلمان آماده است با تحریم‌هایی مانند ممنوعیت سفر برای مقام‌های روس و مسدود شدن دارایی‌ها، محدودیت سرمایه‌گذاری در روسیه و محدودیت برای شرکت‌های دولتی روسیه موافقت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز