خبرگزاری کار ایران

یحیی سریع خبر داد:

حمله گسترده موشکی ارتش یمن به ساختمان وزارت دفاع عربستان سعودی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۹۰

سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات تهاجمی گسترده و منحصر به فرد در عمق خاک عربستان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات تهاجمی گسترده و منحصر به فرد در عمق خاک عربستان را تشریح کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور مواضع نظامی حساس و حیاتی‌ای را در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر هدف قرار داده‌اند.

«یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، با اشاره به اینکه این عملیات تحت عنوان «هفتم دسامبر» انجام شده، ادامه داد که عملیات مذکور با موشک‌های بالستیک و ۲۵ پهپاد صورت گرفته است.

سریع گفت: «عملیات هفتم دسامبر علیه اهداف نظامی و حیاتی در ریاض و جده و طائف و جیزان و نجران و عسیر اجرا شد، شش فروند پهپاد صماد ۳ و تعدادی موشک ذوالفقار، وزارت دفاع و فرودگاه ملک خالد و چند اهداف نظامی دیگر در ریاض را هدف قرار دادند.»

وی افزود: «پنج فروند پهپاد صماد ۱ و صماد ۲ مواضع نظامی در مناطق ابها و جیزان و عسیر را هدف قرار دادند.»

یحیی سریع در ادامه همچنین خبر داد که هشت پهپاد از نوع «قاصف ۲k» و تعداد زیادی موشک بالستک مواضع حساس و مهمی را در ابها، جیزان و نجران هدف قرار داده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که شش پهپاد از نوع «صماد ۲» و صماد ۳، پایگاه هوایی «الملک فهد» در طائف و شرکت آرامکو را در جده هدف قرار داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز