خبرگزاری کار ایران

مقام نظامی چین:

خواسته‌های نامعقول هند باعث پیچیده شدن مذاکرات مرزی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۷۴

سخنگوی فرماندهی منطقه غرب ارتش چین خواسته‌های بی‌اساس هند را عامل ایجاد مشکلات در مذاکرات دو جانبه درباره مسائل مرزی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «لانگ شاهوآ»، سخنگوی فرماندهی منطقه غرب ارتش چین تاکید کرد که خواسته‌های بی‌اساس هند باعث بروز مشکلاتی در مذاکرات دوجانبه درباره مسائل می‌شود.

وی گفت که دو طرف سیزدهمین دور مذاکرات مرزی را روز گذشته -‌یکشنبه- در منطقه «چاچول مولدو» برگزار کردند.

سخنگو افزود: «در طول مذاکرات، طرف چینی تلاش‌های زیادی برای کمک به کاهش وضعیت در مرزها انجام داد و صداقت اهداف خود را به طور کامل نشان داد. با این حال‌، طرف هندی همچنان بر خواسته‌های غیر‌معقول و غیرواقعی اصرار می‌کند که باعث پیچیدگی مذاکرات می‌شود».

وی تاکید کرد که عزم چین برای دفاع از حاکمیت کشور تزلزل‌ناپذیر است.

این مقام چینی گفت: «ما امیدوار هستیم که طرف هندی وضعیت را بد ارزیابی نکند، بلکه وضعیت فعلی را در منطقه مرزی بین چین و هند حفظ کند».

وی ابراز امیدواری کرد که هند به توافق‌های صورت گرفته بین دو کشور و دو ارتش احترام گذاشته‌، صداقت خود را نشان دهد و با چین برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی همکاری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز