خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

سیاست‌های ما در قبال ایران فارغ از افراد، طراحی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۲۳

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تغییرات اخیر در وزارت خارجه ایران، گفت که سیاست‌های واشنگتن در قبال تهران، فارغ از افراد، طراحی شده است.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تغییرات اخیر در وزارت خارجه ایران، گفت که سیاست‌های واشنگتن در قبال تهران، فارغ از افراد، طراحی شده است.

پرایس در نشست خبری روزانه خود در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر معاون وزیر خارجه ایران باعث ناامیدی واشنگتن شده است، گفت: «اینکه ایران تصمیم داشته باشد چه کسی را به‌عنوان نماینده خود در بسترهای مختلف انتخاب کند، به خود آنها مربوط است».

وی ادامه داد: «سیاست‌های ما در قبال ایران برای پیشبرد منافع آمریکا فارغ از این‌که کدام فرد چه سمتی را برعهده دارد، طراحی شده است».

پرایس در بخش دیگری از کنفرانس خبری گفت که سیاست‌های آمریکا و اسرائیل در قبال ایران، همسو است.

وی با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که نه آمریکا و نه اسرائیل نمی‌خواهند شاهد ایران به‌عنوان یک کشور مجهز به سلاح هسته‌ای باشند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال گفت که اعلام موضع درباره توافق یا برنامه هسته‌ای ایران را به کابینه اسرائیل واگذار می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز