خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب/ ابتلای لیندسی گراهام به کرونا/ مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با پهپاد شناسایی در حومه حلب

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۱۰

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب، ابتلای سناتور جمهوری‌خواه به کرونا و مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با پهپاد شناسایی در حومه حلب از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزرای خارجه کشورهای عضو انجمن ملل جنوب شرقی آسیا (آسه‌آن) خواستار استقرار صلح و ثبات در دریای چین جنوبی شدند.

- رئیس دپارتمان دوم آسیای وزارت خارجه روسیه تصریح کرد که هیچ پایه و اساسی برای اتهام‌زنی به ایران و دخالت در حمله به کشتی مرسر استریت وجود ندارد.

- منابع خبری محلی از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با یک پهپاد شناسایی در حومه جنوبی حلب خبر دادند.

- سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی به‌رغم تزریق واکسن، به کرونا مبتلا شد.

- وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرکی، اتهام‌زنی‌های خود به ایران در خصوص حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی در جنوب دریای عمان را تکرار کرد.

- سخنگوی کاخ سفید گفت که محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران با بازگشت به برجام، توانایی ما برای رفع نگرانی‌های مربوط به برنامه هسته‌ای ایران را افزایش خواهد داد.

- نخست‌وزیران فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی در پارلمان این رژیم بر سر ایران وارد تنش لفظی شدند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- تصمیم اتحادیه اروپا برای اعزام نماینده برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب ایران، خشم شدید رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

- رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده تروریست‌های سنتکام طی تماسی تلفنی درباره حادثه حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی در دریای عمان رایزنی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز