خبرگزاری کار ایران

استاندار وان:

۲۶ کیلومتر از دیوار مرزی ایران و ترکیه تا پایان سال ۲۰۲۱ نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۹۷۹

استاندار وان به همراه فرمانده ژاندارمری و رئیس پلیس استان از دیوارهای مدولار در حال ساخت در شهرستان چالدران وان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «محمد امین بیلمز» استاندار وان به همراه سرتیپ «یوکسل یغیت» فرمانده ژاندارمری و «عطانور آیدین» رئیس پلیس استان از دیوارهای مدولار در حال ساخت در شهرستان چالدران وان بازدید کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه دیوار مذکور در طول مرز با ایران احداث خواهد شد، گفت که انتظار می‌رود تا پایان سال ۶۴ کیلومتر از این دیوار نصب شود. ساخت دیوار در سراسر مرز ۲۹۵ کیلومتری‌مان طی سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

بیلمز در ادامه افزود: «ساخت دیوار در مرز استان‌های ایغدیر و آغری به سرعت پایان یافت و اکنون در وان و حکاری روند احداث در حال انجام است. مهاجران در هوای مه‌آلود و در نقاطی که از دید خارج است به روستاهای ایران به روستاهای این مناطق می‌آیند، یگان‌ها بر این مناطق نظارت دارند. در بستر رودخانه‌ها تا حد امکان خندق حفر و سیم خاردار کشیده شده است».

وی تصریح کرد که پیش از این مرزهای‌مان با ایران از طریق برج‌های دیده‌بانی و پاسگاه‌ها محافظت صورت می‌گرفت و تنها سیستم فیزیکی‌مان سیم خاردار بود. اما از سال ۲۰۱۹ میلادی اقدام‌های جدی انجام شده و به مرور شاهد نتایج آن نیز هستیم. نیروهای‌مان تقویت شده و نیروهای کمکی نیز اعزام خواهند شد.

استاندار وان همچنین تاکید کرد که طی یک سال ۷۶ برج بلوکی ساخته شد و نصب ۲۸ برج دیگر ادامه دارد. ۴۴ پاسگاه داریم و در نقاط لازم نیز پشتیبانی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز