خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آغاز فعالیت سفیر روسیه در واشنگتن/ پیشتازی حزب حاکم ارمنستان در انتخابات پارلمانی/ واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۸۸۱

آغاز فعالیت سفیر روسیه در واشنگتن، پیشتازی حزب حاکم ارمنستان در انتخابات پارلمانی و واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات برجامی وین، ابراز امیدواری کرد که ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به توافق برسند.

- نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ارمنستان حاکی از پیشتازی حزب حاکم قرارداد مدنی است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تصمیم واشنگتن برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مسکو در ارتباط با خط لوله گاز نورد استریم-۲، گفت که ایالات متحده در تلاش است تا مشکلات عدم رقابت‌پذیری خود را حل کند.

- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که دستیابی به توافق با ایران به‌رغم تغییر رئیس‌جمهوری در ایران، همچنان امکان‌پذیر است.

- رسانه‌های روس از بازگشت سفیر مسکو به واشنگتن بر اساس توافق امضا شده بین رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه خبر دادند.

- مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که انخابات ریاست‌جمهوری ایران و تغییر رئیس‌جمهوری این کشور، تاثیری بر مذاکرات هسته‌ای ندارد.

- منابع غربی با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین برای احیای توافق هسته‌ای، اعلام کردند که این گفت‌وگوها نمی‌تواند بدون محدودیت ادامه داشته باشد.
- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از محدود شدن دسترسی این نهاد به تأسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز