خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک ۱۵ منور توسط رژیم صهیونیستی به حریم هوایی جنوب لبنان/ انتخاب دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی/ انتقال کاروان نظامی آمریکا از عراق به سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۹۴

شلیک ۱۵ منور توسط رژیم صهیونیستی به حریم هوایی جنوب لبنان، انتخاب دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی و انتقال کاروان نظامی آمریکا از عراق به سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه ایران، ترور دانشمند هسته‌ای ایران را به نمایندگی از ملت فلسطین و رهبران جنبش متبوعش به ملت و مقام‌های ایران تسلیت گفت.

- سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید که شهید فخری‌زاده هیچ گاه ملاقاتی با مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی و بازرسان آژانس نداشته است.

- ایالات متحده آمریکا با نقض آشکار قوانین بین‌المللی محموله جدیدی متشکل از خودروها و کامیون‌های حامل تجهیزات لجستیک را از عراق وارد ریف حسکه در سوریه کرد.

- سخنگوی سازمان ملل متحد، ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

- وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای، ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

- مونته‌نگرو و صربستان سفرای یکدیگر را «عنصر نامطلوب» خوانده و به آنها ۷۲ ساعت برای ترک خاک خود فرصت دادند.

- نامزد چاد به عنوان دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی انتخاب شد.

- سناتور ایالت ورمانت، جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرده و آن را غیرقانونی و تحریک‌آمیز خواند.

- رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی تلاش اتباع سودانی برای ورود به سرزمین‌های اشغالی از طرف لبنان و شلیک منور توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به حریم هوایی جنوب لبنان خبر دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز