خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بوتاکس دیسپورت : مزایا و معایب؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۷۵

اگر احساس می‌کنید قسمت‌هایی از صورت‌تان گود افتاده و شادابی قبل را ندارد، احتمالا به تزریق بوتاکس دیسپورت و تزریق فیلر نیاز دارید.

بسیاری از بازیگران مطرح دنیای هالیوود و حتی کیت میدلتون –عروس خاندان سلطنتی انگلیس- چهره‌های شادابِ فعلی‌شان را مدیون اقدامات زیبایی همچون تزریق فیلر و بوتاکس دیسپورت هستند. اگر شما هم به اقدامات جوانسازی فکر می‌کنید و یا اولین قدم‌های تزریق فیلر و بوتاکس را هم برداشته‌اید، خواندن این مطلب کمک خواهد کرد انتظارات واقع‌بینانه‌ای از اقدامات جوانسازی و مراقبت‌های بعد از آن داشته باشید.

جوانسازی صورت با فیلر و بوتاکس دیسپورت چیست؟

پوست جوان و شاداب تنها دغدغه‌ی سلبریتی‌ها نیست، این روزها همه دوست دارند به سلامت پوست‌شان رسیدگی کنند. باید بگویم داشتن پوستی جوان و شاداب نیازمند تشخیص درست و اقدام به هنگام است تا شاهد تأثیرات طبیعی‌تر و بهتری در پوست صورت‌تان باشید. اگر احساس می‌کنید قسمت‌هایی از صورت‌تان گود افتاده و شادابی قبل را ندارد، احتمالا به تزریق بوتاکس دیسپورت و تزریق فیلر نیاز دارید.

میکرونیدلینگ و مزوتراپی هم می‌تواند به عنوان روشی مکمل در جوانسازی صورت کاربرد داشته باشد. فیلرها انواع گوناگونی دارند، اما رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه تنها در گرو استفاده از فیلرهای مرغوب است. فیلر هیالورنیک از جمله فیلرهای تاپ‌برندی‌ست که اگر با تخصص و مهارت پزشک زیبایی‌تان ترکیب شود، نتایج خارق‌العاده‌ای خواهد داشت.

شما کدام تصویر را ترجیح می‌دهید؟ نتیجه‌ی اقدامات اصولی جوانسازی چیزی جز این نیست.[/caption]

از طرفی ممکن است ردپای چروک‌ها و خطوط مزاحم مخصوصا در پیشانی و گوشه‌ی چشم‌تان پیدا شده باشد. درمان اصلی و تأییدشده برای این خطوط، بوتاکس دیسپورت است. البته باید توجه داشته باشید که هر بوتاکسی شما را به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رساند و باز هم باید به سراغ بوتاکس‌های مرغوب و تاپ‌برند بروید. بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس از جمله‌ی همین بوتاکس‌های مرغوب است که تأییدیه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت ایران را دارد.

نکاتی درباره لیفت و جوانسازی با فیلر هیالورونیک و بوتاکس

اگر جوانسازی با هر یک از این دو روش و یا حتی ترکیبی از این 2 را امتحان کردید، در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که دید عمیق‌تری از فرایند درمان و پس از درمان جوانسازی با فیلر و بوتاکس به شما می‌دهد:

1. برای دیدن نتایج صبور باشید

همواره به عضلات فرصت دهید تا پاسخ‌شان به داروی بوتاکس کامل شود. همانطور که همیشه در جلسه ویزیت و معاینه برای شما عزیزان مثال می‌زنم، بوتاکس هم مانند داروی ژلوفن نیازمند زمان لازم و کافی برای اثربخشی کامل است. پس همانطور که تا کپسول ژلوفن را میل نکردید انتظار ندارید در همان لحظه سردردتان خوب شود، پس از تزریق بوتاکس هم باید زمان لازم و کافی را در نظر بگیرید. این زمان برای داروی بوتاکس دیسپورت 3 هفته است.

2. عدم رضایت شما قابل جبران است

پس از کامل شدن تأثیر بوتاکس (یعنی پس از 3 هفته)، در صورتی که هرگونه نارضایتی از نتیجه نهایی داشته باشید، باید بدانید که با ترمیم کاملا رفع‌شدنی است.

دکتر لیلا فرد:

جالب است بدانید تکنیکی که من به کار می‌برم و با استفاده از داروی دیسپورت و نیز با رعایت یک نکته حیاتی و کلیدی، تعداد عزیزانی که پس از تزریق بوتاکس نزد من، نیازمند ترمیم هستند، زیر نیم درصد است. در واقع، 1 نفر از هر 200 نفر. چرا؟ زیرا مهم‌ترین نکته برای رسیدن به نتایج عالی در جوانسازی با تزریق فیلر و بوتاکس "انتخاب مورد مناسب" برای تزریق است.

1.انتخاب مورد مناسب تزریق اهمیت زیادی درکسب نتیجه دلخواه دارد

مهم‌ترین نکته برای رسیدن به نتایج عالی در جوانسازی با تزریق فیلر و بوتاکس "انتخاب مورد مناسب" برای تزریق است. یعنی چه؟ یعنی پزشک شما به درستی تشخیص دهد کدام نواحی صورت نیازمند تزریق فیلر یا بوتاکس هستند.

دکتر لیلا فرد:

پیشانی و فرم چشم و ابروی همه افراد مناسب تزریق بوتاکس نیست. تبحر در تشخیص موارد نامناسب و ارجحیت مصلحت مراجع بر مصالح مادی و شخصی خط باریک تفاوت در نتایج است. به عبارت دیگر قرار نیست، هر کسی به من مراجعه کرد و خواهان تزریق بوتاکس بود حتما برایش بوتاکس تزریق کنم.

2. همه افراد نمی‌توانند از تزریق فیلر و بوتاکس بهره ببرند

این واقعیت که همه‌ی افراد مناسب تزریق فیلر و بوتاکس نیستند را شاید هرکسی به شما نگوید. اما واقعیت این است که فرم صورت، نوع پوست، ضخامت آن و میزان چربی زیرجلدی افراد با هم متفاوت است و همین موارد می‌تواند فردی را از تزریق فیلر یا بوتاکس محروم کند. در واقع، تعداد مواردی که یک پزشک زیبایی به مراجعش پاسخ "نه" می‌دهد، متضمن تعداد موارد با نتایج عالی است.

دکتر لیلا فرد:

بنابراین اگر در جلسه ویزیت و معاینه از من می‌شنوید تزریق فیلر یا بوتاکس برای شما مناسب نیست بدانید مصلحت حفظ زیبایی طبیعی شما را در نظر گرفتم. و بالعکس، اگر در جلسه ویزیت و معاینه از من می‌شنوید "تزریق فیلر و بوتاکس برای شما مناسب است" باز هم بدانید مصلحت "حفظ زیبایی طبیعی" شما را در نظر گرفته‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز