خبرگزاری کار ایران

9 دلیل مهم برای استفاده از گوگل ادوردز

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۰۲

گوگل ادوردز برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است، این برنامه به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاینی ایجاد کنید تا به مخاطبانی علاقه مند به محصولات و خدمات خود، دسترسی پیدا کنید.

اگر کسب و کاری اینترنتی دارید و دنبال راهکاری برای تبلیغ کسب و کارتان هستید، هیچ راهی بهتر از گوگل ادوردز پیدا نمی کنید.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است، این برنامه به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاینی ایجاد کنید تا به مخاطبانی علاقه مند به محصولات و خدمات خود، دسترسی پیدا کنید. پلتفرم گوگل ادوردز با تبلیغات پولی به ازای هر کلیک  (PPC) اجرا می شود، یعنی هر بار که بازدید کننده روی تبلیغ شما کلیک می کند، باید هزینه آن را پرداخت کنید.

اگر نسبت به تبلیغات گوگل ادوردز شک دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید و با مزایای این شکل از تبلیغ آشنا شوید:

10 مزایای گوگل ادوردز.

1. دسترسی گسترده گوگل

امروز گوگل خود را فراتر از یک مارک تجاری بالا کشیده است. گوگل آنقدر قوی و همگانی شده که عبارت گوگل کردن وارد فرهنگ های لغت شده است.  شما روزانه هر سوالی که داشته باشید از گوگل می پرسید. سرفه های خشک دارید؟ می توانید از گوگل بپرسید... قفل در خانه تان زنگ زده است؟ می توانید از گوگل بپرسید. طرز کار آچار آلن را نمی دانید؟ می توانید از گوگل بپرسید.

موتور جستجوی گوگل سالانه بیش از 2 هزار تریلیون جستجو را انجام می دهد.

در بین این جست و جوها افرادی هستند که به دنبال راه حل برای مشکلاتی هستند که کسب و کار شما راه حلش را ارائه داده است. می توانید با تبلیغات گوگل ادوردز در معرض دید این دسته از افراد قرار بگیرید.

2. قابلیت هایی انعظاف پذیر دارد

با گوگل می توانید روی کلمه های کلیدی مختلفی سرمایه گذاری کنید و نرخ این تبلیغات با توجه به استقبال از کلمه مورد نظرتان، متفاوت است.

یکی از تکنیک های قدرتمند برای رشد مشتری ، پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی طولانی مدت مانند "مشاوره تخصصی برای کودکان اوتیسم تهران" است. این موارد عموماً قیمت کمتری دارند و برای جلب توجه افرادی که دقیقاً به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید ارزش دارد. بیشتر اوقات ، افرادی که عبارت های خاص و طولانی کلمات کلیدی را جستجو می کنند ، قصد خرید بیشتری دارند.

3. بازار هدف

بیشترین تفاوت بین افرادی که با گوگل ادوردز به آنها دسترسی پیدا می کنید و افرادی که با انواع دیگر تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید، هدف آنهاست.

به عنوان مثال ، در رسانه های اجتماعی مردم به دنبال تبلیغات خاصی نیستند. آنها به دنبال راه حل برای مسائل نمی گردند و شبکه های اجتماعی حکم سرگرمی را برای عموم مردم دارد.  ولی وقتی عبارتی در گوگل سرچ می شود احتمال بیشتری دارد که افراد این جامه آماری دنبال راه حلی برای معضل خودشان باشند و با تبلیغات گوگل ادوردز به سایت کسب و کار شما می رسند. به این ترتیب بازار هدف واقعی تری را پیدا می کنید.

4. کنترل کامل کمپین تبلیغاتی در دست شماست.

تبلیغات پولی گوگل ادورز به صورتی است که هر وقت قصد کردید می توانید از ادامه دادنش منصرف شوید و علاوه بر این، تبلیغات گوگل ادوردز بر اساس کلماتی پیش می رود، که شما تشخیص دادید.

5. با هر بودجه ای که در توانتان است می توانید تبلیغ کنید

لازم نیست حتما روی کلماتی که رقابت بالایی دارند تمرکز کنید. اکثر کلمات کلیدی هزینه چندانی ندارند. و حتی اگر قیمت بالایی داشته باشد، مزیت استفاده از آن می تواند بیشتر از هزینه باشد و سود بالاتری به شما عرضه کند.  تبلیغات می تواند محدودیت هایی را در بودجه روزانه ، حداکثر پیشنهادات و موارد دیگر ایجاد کند.

همچنین می توانید تصمیم بگیرید که هر ماه چقدر می خواهید هزینه کنید و بودجه مورد نظرتان را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ عملکرد بسیار خوبی دارد ، می توانید هزینه تبلیغ این کلمه را افزایش دهید تا نتایج مطلوب بیشتری به دست بیاورید. به همین منوال اگر دیدید از کلمه ای نتیجه دلخواتان را نمی گیرد، سرمایه گذاری روی این مورد را کاهش دهید. 

6. نتایج ارائه شده در یک قالب قابل درک در گوگل ادوردز را مشاهده کنید

اگر تحلیلی بر کلمات کلیدی نداشته باشید، نمی توانید با اطمینان خاطر تبلیغ کنید.

خوشبختانه گوگل همه چیز را آسان و قابل فهم می کند. اطلاعات اساسی مانند تعداد کلیک ها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را در اختیارتان می گذارد تا با بینش بیشتری تبلیغ مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

7. سریعتر از سئو نتیجه بگیرید

بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو، ستون اصلی بیشترین سایت های پربازدید است. سئو پروسه ای زمان بر است و اگر بخواهید به واسطه تولید محتوا و سئو به صفحات اصلی گوگل راه پیدا کنید باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید و به طور مداوم تلاش کنید. بعضی از کسب و کارها هرگز صفحه اول گوگل را به چشم نمی بینند.

اگر کسب و کارتان را با گوگل شروع کنید ، شانس شما برای جستجوی همه نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور چشمگیری رشد می کند و همچنین رشد کسب و کارتان هم آسان تر می شود.

8. آگاهی از برند ایجاد کنید

وقتی مردم عبارت "گوگل ادوردز"  را می شنوند ، بیشتر به فکر ایجاد ترافیک از طریق تبلیغات پولی به ازای هر کلیک در صفحات نتایج موتور جستجو هستند. اما ، تبلیغات گوگل همه کاره تر از این حرف ها است. گوگل ادوردز همچنین می توانند ابزاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند باشند. با این تبلیغات اسم و رسمتان به چشم مخاطب آشنا می آید.

9. بازگشت سرمایه سریع تری خواهید داشت

اگر محتوایی درست و مطالبی قانع کننده در صفحه فرود داشته باشید، بعد از انجام دادن تبلیغات خیلی سریع به سود می رسید و سرمایه ای که خرج کردید به حسابتان بر می گردد. کافیست بعد از تبلیغ، مخاطبتان را به صقحه ای هدایت کنید که قانعشان می کند انتخاب خوبی برای خرید هستید.

اگر قصد دارید از این مزایا برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید، باید به فکر یک کمپین تبلیغاتی خوب در گوگل ادوردز باشید. تیم تخصصی بیزون به شما کمک می کند تا مناسب ترین تبلیغات گوگل ادوردز را برای کسب و کارتان تدارک ببینید و از مزایای زیاد این شکل از تبلیغات برخوردار شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز