خبرگزاری کار ایران

معرفی خدمات آنلاینی که در پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۰۲۳

با آمدن سرما، خانواده‌ها به سرعت برای راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی اقدام می‌کنند. اما گاهی بعد از راه اندازی و مدتی استفاده، وسیله گرمایشی که شامل پکیج و آبگرمکن است از کار افتاده و خراب می‌شود.

با توجه به مشغله‌ها و حجم کاری روزمره، دیگر زمانی برای تعمیر وسایل خانه نمی‌ماند. از طرفی هم با ساختار پیچیده وسایل گرمایشی، هر شخصی قادر به تعمیر آن‌ها نبوده و باید رفع ایراد آن‌ها را، به تکنسین‌هایی ماهر و متخصص سپرد. مراکز تعمیر آنلاین در محل، به شما این امکان را می‌دهند بدون نیاز به بیرون آمدن از خانه، تعمیرکار وسایل گرمایشی را پیدا کنید.

با استفاده از سامانه‌ تعمیر آنلاین آچارباز و خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی  که در پاییز و زمستان ارائه می‌دهد، شما با یک کلیک بر روی https://a4baz.com/hvac  تعمیرکار را به محل مورد نظر خود می‌آورید، تا دستگاه در کمترین زمان ممکن٬ سرویس و یا تعمیر شود.

خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی با آچارباز

خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در آچارباز، شامل نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر  تمامی وسایل گرمایشی و سرمایشی است. سرویس و تعمیر کولر آبی، نصب و رفع ایراد کولر گازی، سرویس و تعمیر پکیج و سرویس و تعمیر آبگرمکن با هر مدل و برندی در این سامانه تعمیر می‌شوند.

راه اندازی، سرویس، تعمیر و شارژ گاز کولر گازی، در سامانه آچارباز قیمتی بسیار مناسب دارد.

نصب، تعمیر و سرویس تابستانه و زمستانه کولر آبی با همه برند‌های مختلف در آچارباز انجام می‌شود.

شما می‌توانید از این خدمات، برای جمع کردن کولر در فصل سرما و سرویس زمستانه آن که شامل تخلیه آب، بستن شیر فلکه، باز کردن تسمه و جمع کردن شلنگ می‌شود استفاده کنید.

خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن و سرویس و تعمیر پکیج نیز در آچارباز بسیار گسترده است.

در حال حاضر تعمیر تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در 22 منطقه جداگانه تهران انجام می‌شوند. همچنین تمامی خدمات انجام شده در سامانه تعمیر آچارباز دارای یک ماه گارانتی هستند. یعنی اگر مدت کوتاهی بعد از تعمیر وسیله، دوباره با همان مشکل مواجه شدید، تعمیرکار موظف است بدون دریافت هزینه دستگاه را عیب یابی کند.

بیشتر تعمیرکاران تا قبل از مراجعه حضوری و بازدید کلی از دستگاه، قیمت مشخصی برای تعمیر آن اعلام نمی‌کنند. اما در سامانه آچارباز، لیست قیمت خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی به طور شفاف بیان شده است و شما می‌توانید قبل از ثبت درخواست و اعزام تعمیرکار از هزینه تعمیر مطلع شوید.

کافیست درخواست خود را برای سرویس و تعمیر آبگرمکن، پکیج یا کولر در اپلیکیشن، سایت و یا با شماره 02154591616 ثبت کنید. تا تیم پشتیبان آچارباز هماهنگی‌های لازم را برای اعزام تعمیرکار در زمان و محل مورد نظر شما انجام دهد. در آچارباز تعطیلات معنی ندارد و دستگاه شما در صورت رضایتتان حتی در روز‌های تعطیل نیز تعمیر خواهد شد. علاوه این تعمیرکار آچارباز، تمامی ابزار و تجهیزات لازم برای سرویس و تعمیر دستگاه را با خود دارد و لازم نیست شما وسیله‌ای تهیه کنید.

خدمات آچارباز محدود به مدل یا برند خاصی نیست، تعمیر تمامی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، جدید یا قدیم ایرانی یا خارجی در آچارباز انجام می‌شود.

تعمیرکار آبگرمکن در تهران با آچارباز

هنوز در بسیاری از خانه‌ها، برای گرم کردن آب از آبگرمکن‌های دیواری استفاده می‌شود. با استفاده مداوم و عدم سرویس به موقع، قطعات آبگرمکن نیز مستهلک شده و دستگاه از کار می‌افتد.

تمامی قطعات آبگرمکن قابل تعمیر بوده و تعمیرکار آبگرمکن در تهران وسیله را، در زمان و محل مورد نظر شما تعمیر خواهد کرد. گاهی دستگاه نیاز به تعمیر اساسی ندارد و این رسوب گزاری در لوله‌ها است که مانع از کارکرد صحیح می‌شود. در چنین شرایطی، سرویسکار آبگرمکن تشخیص می‌دهد که مشکلات دستگاه با سرویس برطرف خواهد شد. خدمات سرویس آبگرمکن نیز که شامل بررسی کامل دستگاه، هواگیری و اسیدشویی بوده در خارج از خانه انجام می‌شود.

تعمیرکار آچارباز قادر است، سرویس و تعمیر آبگرمکن را با هر مدل و برند و ساخت هر کشوری که باشد در اسرع وقت انجام دهد. فقط کافیست بر روی لینک https://a4baz.com/hvac/water-heater کلیک کنید.

معرفی خدمات آنلاینی که در پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید؟

خدمات سرویس و تعمیر پکیج آچارباز

نیاز به سرویس و تعمیر پکیج، با آغاز فصل سرد به اوج خود می‌رسد. در این زمان برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای صرفه جویی در هزینه‌های پکیج، خود دست به آچار شده و سرویسکار پکیج را خبر نکنند. اما چون از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نیستند، نه تنها در هزینه‌ها صرفه جویی نکرده بلکه به دستگاه خسارت می‌زنند. عده‌ای نیز، قادر به پیدا کردن تعمیرکار پکیج ماهر نیستند.

کافیست درخواست خود را برای تعمیر و سرویس پکیج در سامانه آچارباز با کلیلک بر روی لینک https://a4baz.com/hvac/heating-package  ثبت کنید، تا در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات سرویسکار پکیج برخوردار شوید.

بوتان یا ایساتیس، ایران رادیاتور یا تاچی، پکیج شما با هر برند و هر مدلی که باشد دارای سیستم مشابه و مشکلات یکسانی است. به همین دلیل تعمیرکار پکیج آچارباز، قادر است بدون محدودیت دستگاه شما را تعمیر و رفع ایراد کند.

خدمت سرویس پکیج در آچارباز، به دو صورت دوره‌ای و کامل انجام گرفته و شامل تعویض و تعمیر جداگانه قطعات، هواگیری، رسوب زدایی و تنظیم دودکش و...است. با سرویس به موقع پکیج، ایرادات کوچک را برطرف کرده، عمر مفید دستگاه را افزایش داده و در هزینه‌های تعمیر نیز صرفه جویی خواهید کرد.

معرفی خدمات آنلاینی که در پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید؟

شاید بتوان، برخی از مشکلات بسیار کوچک آبگرمکن یا پکیج را در خانه و بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کرد. اما برای رفع مشکلات اساسی که می‌توانند به وسیله یا منزل شما خساراتی جدی وارد کنند، باید از یک تعمیرکار ماهر کمک گرفت. با تعمیر وسایل از کار افتاده در سامانه اعزام تعمیرکار به محل آچارباز، نیازی به خرید لوازم جایگزین ندارید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات تاسیساتی آچارباز و اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت اصلی آچارباز با آدرس https://a4baz.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس 02154591616 واحد پشتیبانی آچارباز تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز