خبرگزاری کار ایران

شیر خشک اس ام ای را از کدام فروشگاه‌ها بخریم ؟ sma

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۱۲۰

شیر خشک اس ام ای که توسط یک شرکت معتبر ایرلندی تولید می‌شود یکی از بهترین شیرخشک‌های نوزاد است که از محبوبیت خاصی بین خانواده ها در سراسر جهان برخوردار است.

شیر خشک اس ام ای

احتمالا شما هم به تازگی با شیر خشک اس ام ای ایرلندی آشنا شده اید شاید پزشکتان این شیر خشک را به شما معرفی کرده شاید هم از دوست و آشنایان از وجود این برند محبوب درجه یک مطلع شده اید . 

شیر خشک اس ام ای که توسط یک شرکت معتبر ایرلندی تولید می‌شود یکی از بهترین شیرخشک‌های نوزاد است که از از محبوبیت خاصی بین خانواده ها در سراسر جهان برخوردار است. 

اما متاسفانه نمونه های تقلبی و یا فاسد این شیر به دلیل تحریم ها وارد کشور شده اند .

تغییر تاریخ انقضا :

متاسفانه با خبر شدیم که چند وقتی است که شیر خشک های تاریخ گذشته که با قیمت پایین تر خریداری میشوند توسط برخی افراد سودجو و بی رحم مجددا تاریخ‌شان به روز شده و با قیمت روز به دست مصرف کنندگان داخل کشور می‌رسانند. این کار باعث شده که این افراد بتوانند با قیمت گذاری پایین مشتریان را نیز به سمت خود بکشانند . 

شیر خشک اس ام ای اصل را از کجا تهیه کنیم ؟

در این میان که فروش محصولات تقلبی بسیار رایج شده فروشگاه هایی هم هستند که نمونه اصل شیرخشک های خارجی را به فروش میرسانند . 

معمولا مشتریان با جستجو در اینستاگرام و سایت ها به دنبال این شیر خشک ها هستند اما ما توصیه نمی‌کنیم که از پیج های اینستاگرامی خرید کنید چرا که پیگیری سفارش و اطمینان به این پیج ها چندان راحت نست و همچنین تحت نظر هیچ نهاد و سازمانی نیز نیستند . 

در میان فروشگاه های اینترنتی هم فروشگاه مادرآن و فروشگاه صبای صبح معتبر هستند و کالاهای اورجینال به فروش میرسانند اما متاسفانه  مثل اینکه چند وقتی است که فروشگاه صبای صبح تعطیل شده است به همین دلیل فعالا تنها فروشگاه معتبر همان فروشگاه مادران است . 

برای پیدا کردن این فروشگاه ها فقط کافیست اسم این فروشگا ها را در اینترنت سرچ کنید . برای مثال سرچ کنید فروشگاه اینترنتی مادران اما مطمئنا فروشگاه های دیگری نیز هستند که کالای اورجینال این شیر خشک های اس ام آ را عرضه میکنند ولی متاسفانه ما فرصت پیدا کردن آنها را نداشته ایم . 

شیر خشک اس ام ای را از کدام فروشگاه‌ها بخریم ؟ sma

 

فریب قیمت پایین تر را نخورید :

یکی دیگر از اشتباهاتی که خانواده های ایرانی در هنگام خرید شیر خشک های ایرانی دارند این است که بر اساس قیمت تصمیم میگیرند از کدام فروشگاه شیر خشک هایی مانند همین اس ام ای را تهیه کنند اما اشتباه اینجاست که این شیر ها به هیچ وجه قیمت پایینی ندارند . 

همانطور که پیش تر نیز گفتیم قیمت پایین برخی فروشگاه ها به دلیل این است که شاید از شیر های تاریخ انقضا گذشته به فروش میرسانند . 

توجه کنید که اختلاف قیمت فروشگاه ها بیشتر از 20 هزارتومان نمیتواند باشد . 

شیر خشک اس ام ای را از کدام فروشگاه‌ها بخریم ؟ sma

 

چه شیری ، چه زمانی؟

این موضوعی است که بارها و بارها سوال می شود در حالی که ما در مورد همه غذاها و مواد مغذی مهم برای بچه های کوچک صحبت می کنیم ، شیر چیزی است که به نظر بسیاری از ما گیج کننده است و مشخص نیست که چگونه در رژیم غذایی جای می گیرد. همیشه نمی توان فهمید چه نوع شیر مورد نیاز است ، یا مناسب و توصیه هایی که در هر مرحله از سالهای اولیه انجام می شود. در این مطلب، مصرف0-3 سال اول شما شیر خشک اس ام آ  را مرور می کنم و توضیح می دهم که چه نوع شیر برای فرزند شما توصیه می شود. من همچنین برخی از جدول ها را به عنوان راهنمای مرجع سریع در مورد اینکه چه چیزی می توانید ارائه دهید و چه زمانی ارائه داده ام!

توصیه های شیر برای نوزادان و کودکان نوپا

0-6 ماه

شیر مادر

برای نوزادان تازه متولد شده ، توصیه WHO این است که فقط در 6 ماه اول زندگی خود با شیر مادر تغذیه کنید و سپس در کنار غذاهای مغذی مکمل تا 2 سالگی یا تا زمانی که شما و کودک می خواهید ادامه دهید.

در حالی که شیردهی برای همه ساده و قابل دسترسی نیست ، تعدادی از مزایای آن برای مادر و کودک وجود دارد. من در اینجا بیشتر به طور خلاصه در مورد این مطلب نوشته ام به طور خلاصه شیردهی تمام تغذیه حیاتی و هیدراتاسیون مورد نیاز نوزاد را تأمین می کند و با نیازهای متغیر آنها سازگار می شود ، به شما در محافظت در برابر عفونت و ایجاد سیستم شیر خشک اس ام ای ایمنی سالم کمک می کند و همچنین روشی ارزان اس ام ای 3  و مناسب برای مادران برای تغذیه نوزادان خود در هر کجا و هر زمان که لازم باشد.

شیر فرمول نوزاد

اگر شیردهی موثر  نبود یا شیر مادر را انتخاب نکردید ، شیر خشک تنها گزینه مناسب برای شیر مادر است و باید در 6 ماه اول تنها منبع تغذیه کودک شما باشد.

طبق دستورالعمل های NHS ، شیر مادر یا شیر خشک باید نوشیدنی اصلی کودک در طول سال اول زندگی باشد. شیر گاو و سایر مواد جایگزین نباید بعد از 1 سال به عنوان یک نوشیدنی اصلی معرفی شوند.

6-12 ماه

در حدود 6 ماهگی شما شروع به وارد کردن غذاهای بیشتر در رژیم غذایی کودک خود می کنید و بنابراین به طور طبیعی مقدار شیر مورد نیاز و مورد نیاز شما به تدریج کاهش می یابد.

اگر شیر می دهید ، کودک شما به طور طبیعی میزان تغذیه خود را با توجه به غذای دیگری که اس ام ای 1  در طول روز خورده است تطبیق می دهد. برای نوزادانی که از شیرخشک تغذیه می شوند ، دستورالعمل های NHS نشان می دهد که ممکن است بین 7-9 ماهگی حدود 600 میلی لیتر در روز نیاز داشته باشند و بین 10-12 ماهگی به 400 میلی لیتر کاهش می یابد. لطفاً به یاد داشته باشید این فقط یک راهنما است.

ممکن است استفاده شیر گاو را در پخت غذای کودک شروع کنید ، اما نباید به عنوان یک نوشیدنی اصلی جایگزین شیر مادر یا شیر خشک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز