خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ورژن جدید وب سایت آسان تهاتر ایرانیان (آت کارت)

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۱۴۳

آسان تهاتر ایرانیان یک مجموعه دانش محور است که فعالیت خود را زمینه رفاهی و گردشگری خانوارهای ایرانی و ارائه دهندگان کالا و خدمات و صاحبان کسب و کار از سال 1385 آغاز کرد .

آسان تهاتر ایرانیان اولین مرجع مبادلات تهاتری کالا به کالا ، کالا به خدمت ، خدمت به خدمت در سراسر ایران با آدرس http://www.aatcard.ir می باشد که موفق به دریافت اولین نماد اعتماد ملی از مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت در این حوزه گردیده است .

آسان تهاتر ایرانیان ارائه دهنده کارت های رفاهی و گردشگری بنام آت کارت برای خانواده ها می باشد. آت کارت خدمات بسیار گسترده ای را در اختیار دارندگان آن ارائه می نماید. بیش از 2000 مدل خدمتی متفاوت توسط آت کارت در اختیار کاربران آن در سراسر کشور قرار میگیرد.

خدمات ارائه شده توسط آت کارت در حوزه مراکز بیمه ، خدمات پزشکی و دندان پزشکی ، خدمات زیبایی ، آرایشی ، خدمات کیترینگ ها و رستوران ها ، آموزشگاه های درسی ، علمی و فرهنگی و همچنین خدمات مسافرتی و گردشگری از جمله خدمات اقامتی و هتلی در اقصی نقاط ایران می باشد. آسان تهاتر ایرانیان هم اکنون در همه استان ها ارائه خدمت می کند.

می توان گفت یک خانواده ایرانی می تواند تمامی نیاز های خود را از این 2000 مدل خدمتی برطرف نماید. دارندگان آت کارت می توانند مدیریت هزینه نیاز های خود را توسط آت کارت انجام دهند. افرادی که خدمات ارائه می کنند در آسان تهاتر ایرانیان می تواند درخواست خود را حتی با 50 درصد نقد و 50 درصد تهاتر در سامانه آسان تهاتر ایرانیان ثبت نمایند و مدیریت هزینه های خانوار ها را با این روش می تواند به راحتی تا سقف 50 درصد کنترل کرد.

مصطفی آذر خیل مدیر عامل و عضو هیات مدیره آسان تهاتر ایرانیان در نشست خبری آت کارت گفت: دارندگان آت کارت می تواند از امتیازی  که در کارت و کیف پول اینترنتی ایشان بصورت روز شمار ایجاد میشود از خدمات یا محصولات سایت از 10 تا 100درصد تخفیف دریافت نمایند و بدون استفاده از تمام موجودی نقد داخل آت کارت از امتیاز ایجاد شده خود در درون حساب کاربری ؛ کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

 در سامانه جدید آسان تهاتر ایرانیان امکان خرید مستقیم محصولات هم در اختیار دارندگان آت کارت قرار گرفته است. همچنین امکان خرید محصولات موجود در وب سایت مجموعه هم ایجاد گردیده است . کاربران می توانند با روش های افزایش موجودی نقدی در کیف پول آت کارت ، ارائه خدمات ، فروش کالای نو و دست دوم و امتیاز روز شمار ؛ موجودی کارت خود را در آت کارت افزایش دهند و امتیاز های خود را تبدیل به کالا یا خدمات از قبیل رستوران ، دندانپزشکی ، مسافرت های داخلی و یا خرید کالا و خدمات نمایند.

رونمایی از ورژن جدید وب سایت آسان تهاتر ایرانیان (آت کارت)

مصطفی آذرخیل مدیرعامل این مجموعه افزود: برای اولین بار آت کارت از سرویسی بینظیر در کشور و حتی غرب آسیا رونمایی کرده که افرادی که هیچ سر رشته ای از اینترنت و خریدهای اینترنتی ندارند می توانند بدون مراجعه به وب سایت این شرکت فقط با تماس با مرکز پشتیبانی آسان تهاتر ایرانیان و ارائه شماره تلفن همراه خود به عنوان نام کاربری ؛ کالا و خدمات خود را بصورت اینترنتی دریافت نمایند که این نهایت تکریم ارباب رجوع است.

از ویژگی های بارز سیستم آت کارت این است که تنها با وارد کردن یک شماره موبایل کاربران می توانند تمامی خرید هایشان را از طریق سامانه انجام دهند.

مدیر عامل آسان تهاتر ایرانیان در ادامه افزود : در حوزه خدمات به این شکل ارائه پشتیبانی 24 ساعته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، مجموعه آسان تهاتر ایرانیان با استقرار کارشناسان پشتیبانی 24 ساعته توانسته بهترین خدمات پشتیبانی را در اختیار کاربران خود قرار دهید ، یکی از ویژگی های متفاوت آت کارت این است که برای کسانی که نمی توانند از طریق ابزار های اینترنتی استفاده کنند کافی است با تماس با مراکز پشتیبانی ما خدمت مورد نظرشان را درخواست دهند و کارشناسان ما در اسرع وقت خدمات مورد نظر را برای آنان ارائه خواهند کرد

رونمایی از ورژن جدید وب سایت آسان تهاتر ایرانیان (آت کارت)

در دوران کرونایی خدمات آزمایشگاهی سیار برای تست کرونا توسط آت کارت در محل کاربران آت کارت انجام پذیرفت.

آسان تهاتر ایرانیان توانسته بیش از 4000 اشتغال غیر مستقیم برای هم وطنان خود ایجاد کند. آت کارت تا کنون 100 هزار کاربر فعال را داراست ، همچنین بیش از 500 هزار نفر خدمت تا کنون در آت کارت انجام شده است ،براساس آمار ارائه شده توسط مدیر عامل آت کارت روزانه بیش از50  پذیرنده به لیست ارائه کنندگان خدمات و محصولات آت کارت اضافه می شود.

مصطفی آذرخیل گفت : ما برای حمایت از صاحبان کسب و کار های ایرانی در ابتدای آغاز همکاری با شرکت آسان تهاتر ایرانیان به مدت 15 روز بابت خدمات ارائه شده هیچ کارمزدی دریافت نمی کنیم تا به رونق اقتصادی این کسب و کارها کمک شایانی گردد . وی از رونمایی ورژن جدید وب سایت آسان تهاتر ایرانیان خبر داد ، در ورژن جدید انبوهی از سرویس ها در وب سایت با محوریت باشگاه مشتریان اضافه شده است و همچنین ورژن جدید اپلیکیشن هم برای ارائه خدمات در اختیار کاربران آت کارت قرار گرفته است.

توزیع رسانه ای رپورتاژ ادز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز