خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع کانکس‌های اداری و کاربرد آن ها

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۶۶

یک کانکس اداری می تواند با توجه به مشخصات و ویژگی هایش، به عنوان یک اداره پیش ساخته (بزرگ یا کوچک، ساده یا لوکس، یک طبقه یا چندطبقه) تلقی شده و مورد استفاده قرار بگیرد؛ و علاوه بر این، از قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع نیز برخوردار است.

با پیشرفت علمی و دستیابی به فناوری های نوین، تولید سازه های پیش ساخته یا به معنای دقیق تر، ساخت کانکس پیش ساخته بیش از پیش و به دلیل برخورداری از مزایای گوناگونی که دارند، بسیار مورد توجه انسان امروز قرار گرفته است. قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع، از جمله ویژگی های کانکس های پیش ساخته می باشند. کاربری کانکس پیش ساخته انواع مختلفی را شامل می شود که در این میان، کانکس اداری از جمله کاربری هایی است که بسیار مفید و کاربردی بوده و مورد استفاده انواع ارگان ها، شرکت ها، مؤسسات و سایر کسب و کارها قرار می گیرد.

کانکس های اداری که به آن ها کانکس آفیس نیز گفته می شود، با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که دارند، به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند. برای مثال: ابعاد کانکس ، امکانات و تجهیزات، تعداد طبقات و ... می توانند برای دسته بندی انواع کانکس های اداری، عواملی تعیین کننده باشند. در ادامه با انواع کانکس های اداری پیش ساخته بیشتر آشنا می شویم.

کانکس اداری ساده

کانکس اداری ساده به نوعی از کانکس اداری گفته می شود که به طور معمول از امکانات و تجهیزات کمتری نسبت به نمونه لوکس آن برخوردار است. این گونه ها کانکس ها، معمولاً به صورت یک-تکه و در ابعاد کوچک یا متوسط طراحی و ساخته می شوند. برای مثال کانکس اداری-کارگاهی، نمونه ای از کانکس اداری ساده می باشد که جهت مراجعه کارگران، در محل اجرای یک پروژه استقرار یافته و مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس اداری لوکس

کانکس های اداری لوکس به لحاظ ظاهری، بسیار شیک بوده و امکانات و تجهیزات (به ویژه دکوراسیون داخلی و خارجی) قوی تر و بیشتری نسبت به انواع ساده آن، برخوردار می باشند. کانکس های اداری-مدیریتی نمونه ای از کانکس های اداری لوکس می باشند. معمولاً کاربری کانکس لوکس اداری به عنوان اتاق جلسات مدیران، اتاق VIP و میهمانان ویژه و بعضاً نمایشگاه محصولات لوکس نیز در نظر گرفته می شود.

آشنایی با انواع کانکس‌های اداری و کاربرد آن ها

کمپ اداری پیش ساخته

کانکس های اداری می توانند در ابعادی وسیع تر و به طور معمول، شامل دو یا چند طبقه نیز طراحی و ساخته شوند که آن ها را با نام کمپ اداری پیش ساخته می شناسند. کمپ های اداری پیش ساخته از واحدهای اداری گوناگون تشکیل یافته و به لحاظ طراحی، استحکام و مقاومت و همچنین تسهیل دسترسی به واحدهای مختلف، می بایست از طراحی پیشرفته تر، امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به نوع ساده یا تک-طبقه نیز برخوردار باشند.

کمپ های اداری پیش ساخته، مجموعه ای از واحدهای اداری مختلف می باشند که هریک از آنها می تواند کاربری های واحد اطلاعات (یا کانکس info)، واحد پذیرش (یا کانکس منشی)، واحد مدیریت، اتاق کارمندان، اتاق یا سالن برگزاری جلسات، اتاق یا سالن انتظار ارباب رجوع، کانکس نمازخانه، کانکس آشپزخانه، کانکس سرویس بهداشتی و ... را داشته باشد.

کاربردهای کانکس اداری

تا اینجا دانستیم که یک کانکس اداری می تواند با توجه به مشخصات و ویژگی هایش، به عنوان یک اداره پیش ساخته (بزرگ یا کوچک، ساده یا لوکس، یک طبقه یا چندطبقه) تلقی شده و مورد استفاده قرار بگیرد؛ و علاوه بر این، از قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع نیز برخوردار است.

یک کانکس با کاربری اداری، می تواند به عنوان دفتر فروش یا پذیرش کسب و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. بدین منظور، دفتر فروش پیش ساخته یا دفتر پذیرش پیش ساخته می تواند در محل کسب و کار و یا حتی خارج از آن نصب شده و به عنوان جایگاه استقرار و فعالیت مدیر فروش، فروشنده و به طور کلی پرسنل فروش یک کسب و کار، مورد استفاده قرار گیرد.

گاهی اوقات، کانکس اداری جایگاه فعالیت مشاور (یا مشاوران) ارائه خدمات توسط کسب و کارها می باشد که از آن ها به عنوان کانکس های دفتر مشاوره یاد می شود. به طور کلی، دسته بندی کانکس های دفتری از موارد پرکاربرد کانکس های اداری می باشند که می توان برای آنها تجهیزات میز و صندلی مشاور، محل نشستن و انتظار ارباب رجوع، واحد پذیرش، امکانات پذیرایی، سرویس بهداشتی و ... را در نظر گرفت.

کانکس اداری ایران کانتین

شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس های اداری پیش ساخته در شیراز و جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های پیش ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه های بزرگ پیش ساخته، مجری طراحی، ساخت و نصب انواع پروژه های کانکس پیش ساخته اداری در سطح کشور باشد.

کانکس های اداری ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و نسبت به حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. کانکس های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند. کیفیت بالای متریال ها و مصالح بکار رفته در کانکس های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و ... از ویژگی های کانکس ایران کانتین می باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز