خبرگزاری کار ایران

شرکت فاو

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۹۸

همان طور که می‌دانید گروه تولیدی فاو، نخستین فعالیت‌های خود را از سال‌های دوری آغاز کرده است و یکی از قدیمی ترین و البته پیشتازان در عرصه خودروسازی به شمار می‌رود. خودروسازی فاو اولین فعالیت خود را با تولید خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک آغاز کرد و به تدریج با تولید خودروهای سواری، شاسی بلند، بسترن، هایما، پیکاپ و حتی قطعات خودرو مانند موتور، اکسل و نیروی محرکه فعالیت خود را گسترش بخشید.

جالب است بدانید برندهای مطرح خودروسازی در دنیا همچون فولوکس واگن، جنرال موتورز، آئودی، تویوتا و مزدا قراردادهای متعددی مبنی بر مونتاژ این خودروها توسط گروه فاو در چین بسته‌اند.در حال حاضر محصولات این گروه در بیش از 70 کشور دنیا عرضه می‌گردد، در ایران نیز گروه خودروسازی بهمن این محصولات را وارد کرده و توسط نمایندگی‌هایی همچون سیباموتور به فروش می‌رساند.

محصولات فاو

محصولات تولیدی فاو که شامل طیف گسترده‌ای از خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک است نه تنها در چین بلکه نبض بازار حمل و نقل جهانی را نیز در دست خود گرفته و بواسطه کیفیت بالای قطعات، موتور، بدنه، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تبدیل به خودروهایی محبوب و پر فروش شده و توانسته گوی را از رقبای خود برباید.

در ادامه به توضیح کلی چند محصول از این برند که در بازار ایران موجود است می‌پردازیم با ما همراه باشید.

کامیونت فاو

با توجه به نیاز مصرف کنندگان در ایران، کامیونت‌های 6 تن و 8 تن فاو به خوبی جای خود را در دل بازار ایران باز کرده به نحوی که حتی تقاضای این محصولات از عرضه آن پیشی گرفته و سهم بسزایی از تولید و فروش کامیونت‌ها را از آن خود کرده است.موتور قدرتمند، طراحی زیبای کابین و بدنه، قطعات با کیفیت و عملکرد عالی در جاده‌های ناهمواراز دلایل محبوبیت این خودروها می‌باشد. بدنه مقاوم این خودروها امکان حمل بار با تناژ بالا را فراهم می‌کند علاوه بر آن کامیونت‌های فاو دارای استاندارد آلایندگی یور 5 بوده که فاکتور بسیار مهمی برای خودروها جهت تردد به صورت ترانزیت است.

برای استعلام قیمت انواع کامیون و کامیونت 5 تن 6 تن و 8 تن فاو با ما در تماس باشید.

قیمت کامیون فاو

 

شرکت فاو

کشنده تک محور فاو

کشنده تک محور فاو یک کشنده بسیار قوی همراه با موتوری قدرتمند بوده که امکانات و تجهیزات بسیاری دارد.موتور 6 سیلندر خطی دیزل این خودروها که قادر است 420 اسب بخار و 1900 نیوتن متر گشتاور تولید کند امکان بارگیری تا 18 تن بار را حتی به صورت ترانزیت و در بین کشورها فراهم می‌کند. تمامی قطعات فنی به کار رفته در این خوردها اعم از گیربکس، صفحه کلاچ، سیستم ترمز همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این تجهیزاتی از جمله اینترکولر، کروز کنترل، تاخوگراف، شیشه‌ها و آینه‌های برقی در داخل کابین لحاظ شده است. قابل توجه است که این محصول را بواسطه کیفیت و عملکرد نمونه چینی ولوو FH500 میدانند.

شما عزیزان می‌توانید برای استعلام موجودی و قیمت انواع محصولات فاو با مشاورین ما در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده شود

شماره تماس

021-44095691

021-44079714

021-4407476

کشنده جفت محور فاو

کشنده فاو جفت محور بواسطه موتور پیشرفته و پر قدرتی که دارد برای جاده‌های ناهموار و پر شیب مناسب بوده و البته توانایی بارگیری بیشتر تا تناژ 25 تن نسبت به کشنده تک محور دارد.

قیمت مناسب، مشخصات فنی قوی، تجهیزات و آپشن‌های لحاظ شده بر روی این خودروها سبب شده تا این خودروها در صدر فروش کشنده‌ها قرار بگیرند. این خودروها با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی دنیا و با کیفیت ترین تجهیزات و ماشین آلات تولید شده توانسته در رده برترین‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قرار گیرد. موتور این خودروها 6 سیلندر خطی، 24 سوپاپه بوده و قدرت موتور آن 420 اسب بخار می‌باشد. علاوه بر این طرحی سپر و چراغ‌های این خودرو بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

برای استعلام قیمت و مشاوره در خرید کشنده دو محور فاو با مشاورین ما در تماس باشید

قیمت کشنده فاو

خودروهای سواری فاو

خودروهای سواری پلتفرم دیگری از محصولات گروه تولیدی فاو می‌باشد.خودروهایی همچون بسترن و هایما در این دسته جای دارند. سواری بسترن تاکنون در مدل‌های مختلفی مانند B30 و B50F وارد بازار ایران شده است. بسترن مدل B30 نسبت به مدل B50F ابعادی بزرگ تر داشته و به لحاظ فنی نیز مشخصات قوی تری دارد از همین رو قابلیت رقابت با سدان‌های اتوماتیک بازار مانند جیلی، جک و تندر پلاس را دارد. طراحی و امکانات رفاهی داخل خودرو نیز در سطح بالایی قرار دارد.

اما قسمت‌های فنی بسترن B50 الهام گرفته شده از خودروی فولکس واگن جتا بوده و به لحاظ عملکرد از تکنولوژی قدیمی برخوردار است. خودروی هایما نیز با همکاری و مشارکت دو بخش خصوصی کشور چین و کمپانی مزدا طراحی شد. هایما مدل s7 یکی از جذاب ترین خودروهای شاسی بلند در بازار ایران است که به واسطه کیفیت بالاف طراحی زیبا، تجهیزات ایمنی مناسب، کابین بزرگ، ترمزهای پیشرفته، فرمان برقی، رینگ‌های اسپورت و...جایگاه و محبوبیت زیادی بخصوص در بین جوانان پیدا کرده است.

مشاهده محصولات فاو بسترن

شرکت فاو

نمایندگی فاو در ایران

همان طور که میدانید سیبا موتور نماینده اصلی تولید و فروش محصولات فاو در ایران است. نمایندگی سیبا موتور با داشتن 17 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و مونتاژ ماشین آلات و انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری بخش عمده‌ای از نیازها و تقاضای داخلی کشور را برطرف و از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.نمایندگی فاو جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی این خودروها با اقساط بلند مدت و سود کم بانکی نموده است . علاوه بر این با ارائه خدماتی از قیبل گارانتی و وارانتی توانسته عنوان برترین نماینده فروش محصولات فاو در سطح خاورمیانه را از آن خود کند.

نمایندگی فاو در تهران

نمایندگی سیبا موتور فروش محصولات فاو را از سال 1383 در تهران آغاز کرده است که با تولید و مونتاژ خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین نه تنها سبب تنوع در بازار حمل و نقل جاده‌ای شد بلکه با تولید و عرضه این خودروها سطح کیفی و ایمنی خودروهای کشور را نیز ارتقا بخشید.

همچنین بیشتر بخوانید در رابطه با شرکت بزرگ فاو در ویکی پدیا فارسی
شرکت فاو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز