خبرگزاری کار ایران

لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۶۲

لوله بازکنی خدماتی است که هنگام گرفتگی یا مسدود شدن لوله های فاضلاب به آن نیاز پیدا می‌کنید.

 امروزه مشکلات سیستم های لوله کشی فاضلاب به قدری زیاد شده که باعث شده در بسیاری از ساختمان های تهران گرفتگی لوله فاضلاب به یکی از مشکلات روتین بدل شود. این مشکل اغلب به دلیل قدیمی بودن لوله های فاضلاب، افتادن اشیا درون لوله و غیره رخ می دهد. برای رفع این مشکل باید از خدمات لوله بازکنی تهران استفاده نمایید.

شرکت خدماتینو از جمله شرکت هایی است که چاه بازکنی، تخلیه چاه، رفع بوی بد فاضلاب، رفع گرفتگی توالت، و لوله بازکنی را در تمام نقاط تهران بصورت شبانه روزی ارائه می دهد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با مجموعه خدماتینو بیشتر آشنا شوید.

لوله بازکنی فوری در سراسر تهران

تهران بزرگ دارای مناطقی بسیار زیادی است که برای ارائه خدمات فوری به بهترین شکل ممکن باید شرکت مورد نظر تکنسین های زیادی را در سراسر این مناطق مستقر نماید تا در مدت زمان کوتاهی به محل مورد نظر برسند.

شرکت خدماتینو برای حل موضوع اعزام فوری لوله بازکن در تهران، شعبات مختلفی در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران دایر نموده تا سرویسکاران مورد نظر در کوتاه ترین زمان به محل برسند. تمام مناطقی که تحت پوشش خدمات چاه بازکنی در تهران هستند عبارتند از:

لوله بازکنی شمال تهران

ارائه سرویس در شمال تهران در تمامی روزهای سال حتی روز عید نیز انجام می شود. لوله بازکنی شمال تهران با استفاده از جدیدترین تجهیزات رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تخلیه چاه صورت میگیرد تا کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر این خدمات رفع گرفتگی توالت، آشپزخانه، حمام، کف شوی، پشت بام، پارکینگ و غیره نیز ارائه میگردد. کلیه این سرویس ها از جمله لوله بازکنی شمال تهران در محله های زیر صورت میگیرد:

تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، پونک، سعادت آباد ، شهرک غرب، ونک و جنت آباد.

لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران

لوله بازکنی غرب تهران

شعبه غرب تهران نیز یکی دیگر از شعباتی است که خدماتینو به ساکنین این منطقه سرویس های نام برده شده را ارائه می دهد. برای لوله بازکنی غرب تهران معمولا اول از دستگاه فنر برقی استفاده می شود. این دستگاه کثیف کاری آنچنانی ندارد و در اکثر موارد گرفتگی لوله را به طور کامل باز می کند. اگر نیاز به این خدمات دارید و در یکی از محله های زیر ساکن هستید میتوانید همین حالا با ما در تماس باشید تا سرویسکار لوله بازکن تهران را برای شما اعزام کنیم.

شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، (تهران)، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر.

لوله بازکنی جنوب تهران

با توجه به اینکه خیلی از لوله بازکن ها در محله جنوب تهران یا سرویس نمی دهند یا اینکه اصلا در زمان مناسب به محل نمی رسند. شرکت خدماتینو با افتخار خدمات لوله بازکنی جنوب تهران را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مناسب انجام می دهد. اگر در محله های زیر ساکن هستید میتوانید از خدمات ما استفاده کنید:

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی ‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت ‌آباد، شهرک رسالت بازار چینی فروشان کیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

لوله بازکنی شرق تهران

مجموعه خدماتینو با توجه به این که وسعت شرق تهران بسیار زیاد است اما با این وجود نیروهای فنی خود را در جای جای محله های آن مستقر نموده تا به محض درخواست مشتری جهت لوله بازکنی شرق تهران سریعا به محل برسند. این محله ها عبارتند از:

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد.

لوله بازکنی تهران با حداقل کثیف کاری به وسیله دستگاه جدید!

لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران

قطعا میدانید که باز کردن لوله های فاضلاب چقدر کثیف کاری دارد. البته این کثیف کاری ها به دلیل روش های قدیمی مثل فنر لوله بازکنی با دستگاه دریل بود. دریل آنقدر توان قدرتی نداشت که بتواند سرعت دور را کنترل کند و قدرت را بر روی فنر انتقال دهد به همین خاطر باعث ضربه زدن فنر و پاشیدن فاضلاب به هر طرف می شد.

اما امروزه در خدماتینو از دستگاهی به نام ژنراتور برقی با فنر استفاده می شود. نحوه کار کرد این دستگاه به گونه ای است که سبب می شود قدرت به فنر انتقال داده شود و هیچگونه ضربه ای رخ ندهد. به همین خاطر کثیف کاری لوله بازکنی در تهران با این روش به حداقل رسیده است و ما به شما اطمینان میدهیم که اگر از سرویس چاه بازکنی استفاده کنید بدون شک تجربه خوبی در رفع گرفتگی لوله با حداقل کثیف کاری خواهید داشت.

در این دستگاه فنر از پشت وارد دستگاه شده و از سوی دیگر سر فنر وارد لوله مسدود شده می گردد تا پس از روشن شدن دستگاه اقدام به باز کردن لوله گردد. فنرها انواع مختلفی دارند و هر کدام مناسب برای گرفتگی جزئی یا سخت هستند و این مورد سر کار با توجه به نوع و شدت گرفتگی انتخاب می شود. البته برای اینکار نیاز است که فنر اول که معمولا تغلب گرفتگی ها امکان دارد با آن باز شوند جهت رفع گرفتگی استفاده گردد.

رفع انواع گرفتگی جزئی و سخت

گرفتگی لوله فاضلاب دلایل مختلفی دارد که هر کدام بسته به شرایط لوله، متراژ و نوع گرفتگی، سخت یا جزئی می باشند. در شرکت خدماتینو اصلا نگران باز نشدن لوله فاضلاب نباشید اگر مسدود بودن لوله فاضلاب به دلایلی باشد که قابل رفع باشند، هر چند اگر چند نفر اقدام به باز کردن آن کرده و باز هم موفق نشده باشند، لوله بازکنیهای این مجموعه به قدری تجربه دارند که به سادگی آب خوردن میتوانند گرفتگی را باز کنند.

به عنوان مثال یکی از سخت ترین و پیچیده ترین نوع گرفتگی فاضلاب، با سیمان یا قیر است. باز کردن مصالح ساختمانی کار هر نیروی فنی نیست و باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. جالب است بدانید ما اینکار را با استفاده از فنر انجام می دهیم. شاید با خود سوال کنید که چطور فنر سیمان را باز میکند؟ پاسخ ما به این سوال این است که ما تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داریم.

لوله بازکن های تهران با استفاده از دستگاه های بروز و جرفه ای به راحتی انواع مصالح ساختمانی را اعم از ملات، دوغاب، قیر و گچ را بصورت کامل باز میکنند.

نحوه درخواست خدمات لوله بازکنی تهران

شرکت خدماتینو با سرویسکاران با تجربه که بیش از 20 سال سابقه دارند آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز در سراسر تهران می باشد. در هر جای شهر تهران که هستید میتوانید وارد وبسایت خدماتینو شوید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از خدمات زیر استفاده نمایید:

  • لوله بازکنی تهران
  • تخلیه چاه
  • لایروبی چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • رفع گرفتگی لوله مسدود شده با مصالح ساختمانی
  • در آوردن اشیا از چاه فاضلاب
  • تعویض شترگلو
  • تعمیر لوله فاضلاب
  • بازسازی لوله فاضلاب
  • نصب انواع سیفون سینک
  • تعمیر انواع توالت فرنگی
  • فنر زنی لوله های فاضلاب
  • رسوب تراشی
  • چربی زدایی

مزایای استفاده از لوله بازکنی تهران شرکت خدماتینو

ویژگی های شرکت خدماتینو در یک نگاه:

  • شبانه روزی بدون تعطیلی
  • ارائه سرویس لوله بازکنی به سراسر شهر تهران
  • استفاده از دستگاه های حرفه ای چاه بازکنی
  • استفاده از سرویسکاران با تجربه
  • سرویسکاران بدون سوء پیشینه
  • ارائه لوله بازکنی با حداقل کثیف کاری
  • باز کردن انواع گرفتگی حتی سیمان و قیر
  • قیمت های مناسب
  • درآوردن هر گونه اشیا از لوله فاضلاب
  • اعزام سرویسکار کمتر 30 دقیقه
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز