خبرگزاری کار ایران

مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۹۵

در این مقاله به بررسی چند نمونه از مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان مانند ساندویچ پانل ، پنجره upvc ، پله پیش ساخته می پردازیم، شما می توانید در سایت صنعت ساختمان . آی آر با شرکت های تولید کننده این مصالح آشنا شوید و در صورتی که در این زمینه فعالیت داشته باشید می توانید به صورت رایگان آگهی محصولات تولیدی ویا فروشی خود را به نمایش بگذارید.

به گزارش ایلنا، در این مقاله به بررسی چند نمونه از مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان مانند ساندویچ پانل ، پنجره upvc  ، پله پیش ساخته می پردازیم، شما می توانید در سایت صنعت ساختمان . آی آر با شرکت های تولید کننده این مصالح آشنا شوید و در صورتی که در این زمینه فعالیت داشته باشید می توانید به صورت رایگان آگهی محصولات تولیدی ویا فروشی خود را به نمایش بگذارید.

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یکی از بهترین مصالح جدید است  که میتوانید به جای مصالح سنتی آجری و سیمانی از آن استفاده کنید. این مصالح از سه لایه تشکیل می شود دو لایه پوششی که می تواند از ورق گالوانیزه ، آلوزینک و آلومینیوم ، فویل و یا کاغذ کرافت تولید شود و یک لایه داخلی می تواند از پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه باشد

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند . ساختار هر دو به شکل ساندویچ است یعنی دولایه در طرفین و هسته عایق در وسط قرار دارد. هر دو سبک و مقاوم هستند.

در تولید هر دو محصول از پلی یورتان استفاده می شود که در برابر آتش سوزی مقاومت دارد.

در نتیجه با توجه به مکانی که این محصول در آن استفاده می شود، نوع استفاده که پوشش سقف مد نظر است یا دیوار کاذب و همچنین ضخامت مورد نیاز، می توان پانل مخصوص و مناسب جهت استفاده را انتخاب کرد و نسبت به خرید ساندویچ پانل اقدام نمود.

کاربرد ساندویچ پانل

وزن کم و استقامت بالا سبب شده پانل در قسمت هایی مختلفی استفاده شود و مخصوصا در ساخت سازه های از پیش ساخته شده، توجه ویژه به آن می شود. مانند ساخت بیمارستان های سیار ، سقف و دیوار انبار و سوله ، ساخت دیواره و سقف سالن های ورزشی ، سرویس بهداشتی ، نمازخانه ، استخر سرپوشیده و کارخانه کارخانه

مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان

پنجره upvc

پنجره یو پی وی سی به عنوان مصالح نوین ساختمانی به علت دوام و مقاومت بالا  جایگزینی مناسبی برای پنجره های فلزی و چوبی می باشد .

پنجره upvc کاملا ضد آب است و رطوبت هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت و نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند.

مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان

عایق حرارتی و صوتی مناسب:

پنجره های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی ، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می دهند.

مقاومت و دوام بالا:

به طور کلی upvc از با دوام ترین و مقاوم ترین پروفیل ها  به شمار می رود. زیرا هیچگاه نمی پوسد ،  زنگ نمیزند و رطوبت و خوردگی تاثیری روی آن ندارد.

پله پیش ساخته:

پله پیش ساخته یکی از قطعاتی است که امروزه استفاده از آن بسیار رایج است

این سازه سرعت ساخت و ساز را تا حد زیادی افزایش می ‌دهد. برخی از این پله‌ ها به صورت آماده برای فروش گذاشته می ‌شوند .

این نوع پله پیش ساخته طبق استاندارد ساخته  شده و در همه ساختمان‌ ها قابل استفاده است.

پله پیش ساخته معمولا از متریال های مختلف به همراه طراحی های متنوع ساخته می شود.

دوام و مقاومت بالا در این نوع پله ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از انواع پله پیش ساخته می توان به : پله فلزی , پله چوبی , پله استیل , پله فولادی , پله شیشه ای و غیره ... اشاره کرد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این نوع پله ها و تولیدکنندگان پله پیش ساخته یه سایت صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید.

مصالح نوین ساختمانی در صنعت ساختمان

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز