خبرگزاری کار ایران

گشتی در رستوران‌های هتل‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۳۸۴

هتل کوثر یکی از هتل های اصفهان بوده و به‌عنوان همسایه پنج ستاره سی‌وسه پل شناخته می‌شود. هتلی که در سال 1347 ساخته شده و طی سال‌ها از نام آن تا معماری و خدمات آن دستخوش تغییرات بزرگی شده است.

هتل کوثر با نام هتل شرایتون شروع به‌کار کرد و بعد از تغییر نام به کوروش، نام هتل به کوثر تغییر پیدا کرد. این هتل با هفت طبقه و 225 اتاق و امکانات رفاهی باکیفیت تلاش در جلب رضایت مسافران دارد. این هتل شش رستوران بزرگ دارد که در این مطلب همه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با رزرو هتل اصفهان این هتل را رزرو کرده و از رستوران‌های باکیفیت آن استفاده کنید.

1-رستوران فصلی آبشار

از مزایای این رستوران می‌توان به سرو باربیکیو کنار استخر اشاره کرد. البته نان داغ و تازه از تنور درآمده را هم نباید ازقلم انداخت. محیط دلنشین این رستوران همراه صدای دلنشین آب و فواره و رایحه گیاهان و چشم‌انداز باغ سرسبز هتل کوثر اشتهای شما را باز می‌کند. این رستوران هر شب از ساعت 20 الی 23 با ظرفیت 80 نفر و در وعده شام آماده خدمت به مسافران و میهمانان است.

2-رستوران سبز

واردشدن به این رستوران مساوی است با ورود به بزرگ‌ترین رستوران روباز اصفهان. حتی منوی این رستوران هم دلتان را آب می‌کند و گرسنگی را به جانتان می‌اندازد. انواع استیک، پیتزا، پاستا، غذاهای گیاهی، خوراک‌ها و سالادهای بدون گوشت در منوی این رستوران پیدا می‌شود که از این لحاظ چه برای کسانی که غذاهای گیاهی را می‌پسندند چه طرفدار گوشت هستند، مکان مناسبی محسوب می‌شود. این رستوران در وعده شام و نهار با محیطی دلباز و چشم‌اندازی سرسبز میزبان مسافران است و حتی در‌صورت تمایل می‌توانید غذای خود را در اتاق میل کنید. کادر مجرب این رستوران برای پذیرایی از مهمانان هتل همیشه آماده بوده و از هیچ‌کاری برای خاطره‌انگیزتر کردن سفر شما دریغ نمی‌کنند. وجود سقف متحرک اتوماتیک برای لذت بیشتر از محیط از امتیازات این رستوران محسوب می‌شود؛ اما ویژگی‌های خاص دیگری ممکن است شما را به رستوران سبز بکشاند. نکته‌هایی مانند دیواره‌های بازشو، استفاده از ظروف چوبی، استفاده از ظروف گریل ذغالی، تهیه غذا بدون سرخ‌کردن و بدون استفاده از روغن. در‌صورت انتخاب هتل کوثر از میان هتل های اصفهان و رزرو هتلهای اصفهان می‌توانید از رستوران‌های این هتل باکیفیت استفاده کنید.

3-لابی لانچ فیروزه

لابی لانج فیروزه همان‌طورکه از اسم آن پیدا است در لابی هتل در فضایی دوست‌داشتنی واقع شده و منوی آن از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک پر شده است. اگر ملاقات یا جلسات دوستانه دارید، در انتخاب این کافه شک نکنید و مطمئن باشید روزی لذت‌بخش و به‌یادماندنی برایتان خواهد ساخت. این کافه با ظرفیت 80 نفر از ساعت 10:00 تا 23:00 فعالیت دارد.

سایر هتل های اصفهان ؛ معرفی هتل باران اصفهان

4-رستوران زرین

یکی از مزیت‌های بزرگ این رستوران قدمت آن است. رستورانی که بیشتر از چهار دهه قدمت دارد، به‌سختی می‌شود در کیفیت آن شک کرد. می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیط دلنشین این رستوران میل کنید و نکته جالب توجه درباره رستوران زرین این است که این رستوران به‌صورت 24 ساعته فعالیت دارد. شربت‌های محلی که در این رستوران سرو می‌شود، جان دوباره‌ای به شما بخشیده و به شما برای تخلیه انرژی‌های منفی‌تان کمک می‌کند. غذاهای رستوران با بهترین مواداولیه و نهایت دقت سرو شده تا لذت واقعی از صرف غذا را برای میهمانان یادگار بگذارد. این رستوران با ظرفیت 80 نفر در لابی هتل قرار گرفته و ساعت کاری آن برای صبحانه 6:00 تا 10:00، نهار از 11:00 تا 16:00 و شام از 19:00 تا 23:00 است.

مقاله مرتبط : هتل‌های ارزان شیراز با قیمت

5-رستوران سنتی سرو

طراحی زیبای سنتی این رستوران چشم‌ها را به‌خود خیره می‌کند. اولین دلیل برای رفتن به این رستوران همان دکور و طراحی زیبای سنتی آن است اما شک نکنید اجرای زنده موسیقی سنتی در باغ مصفای هتل برای علاقه‌مندان این سبک دلیل دوم خواهد بود. منوی این رستوران متشکل از غذاهای لذیذ، بوفه سالاد اردو یا سنتی، دسرها، نوشیدنی و دمنوش است. به‌دلیل همکاری رستوران سرو با بریانی حاج محمود شفاعت که یکی از معتبرترین برندهای بریانی در اصفهان است، این رستوران بالاترین کیفیت غذا را ارائه می‌دهد و همیشه طعم لذیذ غذای سنتی اصفهان زیر دندان مسافران می‌ماند. این رستوران با ظرفیت 100 نفر برای وعده شام از ساعت 20:00 تا 23:30 فعالیت می‌کند.

گشتی در رستوران‌های هتل‌های اصفهان

6-رستوران پارسه سیمین

رستوران پارسه سیمین هم از رستوران‌هایی است که 24 ساعت شبانه‌روز برای مسافران غذا و نوشیدنی سرو می‌کند. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی زیبا سرو شده و منوی رستوران شامل خوراک‌ها، پیش غذاها و دسرها می‌شود که از تنوع خوبی برخوردار هستند و سلایق متفاوت را پاسخ می‌دهند. با انتخاب این رستوران پارکینگ هتل نیز به‌صورت رایگان دراختیارتان قرار خواهد گرفت و دغدغه جای پارک نخواهید داشت. از بوفه صبحانه کوثر می‌توانید به‌صورت نامحدود استفاده کنید و امکان ارائه خدمات بوفه صبحانه همه روزه از ساعت 7:30 تا 10:00، برای وعده نهار از ساعت 12:30 تا 13:30 و برای وعده شام از ساعت 19:30 تا 22:30 است.

خرید بلیط اتوبوس یزد اصفهان از علی بابا

با رزرو هتل اصفهان می‌توانید سفری خاطره‌انگیز به شهر فرهنگ و هنر داشته باشید. با اقامت در بهترین هتل های اصفهان مانند هتل کوثر سفری راحت را تجربه می‌کنید.

آدرس هتل کوثر

اصفهان، سی‌وسه پل، بلوار ملت
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز