خبرگزاری کار ایران

خدمات سریع نصب و تعمیرات لوازم خانگی و تاسیسات در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۷۶

با پیشرفت تکنولوژی وسایل مختلف به گونه ای طراحی شده اند که به نوعی مانند یک ربات هوشمند عمل کرده و کارها را برای انسان راحت تر کرده اند. طراحان و سازندگان این وسایل در تلاشند تا میزان کنترل انسان را بر آنها افزایش داده و بتوان از راه دور آنها را کنترل و هدایت نمود. لوازم خانگی به وسایل و دستگاه های مختلفی در منزل گفته می شود که بسیاری از کارها را برای افراد راحتتر نموده و باعث آسایش آنها می شوند.

این وسایل به صورت مکانیکی و الکتریکی بوده و ممکن است دچار خرابی شوند در این صورت نیاز است تا به سراغ تعمیرات لوازم خانگی برویم. یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، آب میوه گیری، چای ساز، چرخ گوشت، سشوار و ... انواعی از لوازم خانگی کوچک و بزرگ می باشند که امروزه در همه منازل یافت می شوند.

تاسیسات مختلف ساختمانی نیز در جهت رفاه حال افراد روز به روز پیشرفته تر شده و ساختاری متفاوت با گذشته دارند. به عنوان مثال پیشرفتی که در تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به وجود آمده است ستودنی است و وسایل سرمایشی و گرمایشی متنوعی مانند شوفاژ، پکیج، کولرهای آبی و گازی، سیستم گرمایش از کف و ... در ساختمان ها به کار می روند.

اکثر وسایلی که گفته شد نیاز به نصب و راه اندازی دارند و همچنین ممکن است دچار خرابی و مشکلات مختلفی گردند که برای برطرف نمودن آنها نیاز به تعمیرکار می باشد.

تعمیرات یخچال فریزر در مدل های مختلف

در گذشته یخچال فریزرها ابعادی کوچک داشتند و از یک قسمت یخچال و یک قسمت کوچک فریزر در قسمت بالایی آن تشکیل می شدند. امروزه شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در دنیا مانند ال جی، سامسونگ، بوش و ... به تولید انواع یخچال فریزر در مدل ها و طرح های مختلف می پردازند. انواع مختلفی از یخچال فریزرها مانند یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر فرانسوی، یخچال فریزر 4 درب و 5 درب و ... در بازار وجود دارد که افراد می توانند با توجه به فضایی که در اختیار دارند و همچنین بودجه ای که در اختیار دارند به انتخاب هر یک از انواع یخچال بپردازند.

اما پیشرفت تکنولوژی و تنوع در یخچال ها باعث تنوع بیشتری در مشکلات و خرابی های آنها شده است و نیاز به تخصص بالایی برای تعمیرات این وسایل می باشد. مشکلات متعددی در انواع یخچال فریزرها ممکن است به وجود آید که از آن میان می توان به روشن نشدن یخچال، داغ شدن بیش از اندازه یخچال، یخ زدن درون یخچال، سرد نکردن یخچال، آسیب به برد دستگاه و ... اشاره کرد که همه این مشکلات نیازمند حضور تعمیرکاری ماهر داشته و از عهده افراد غیر حرفه ای خارج است.

خدمات سریع نصب و تعمیرات لوازم خانگی و تاسیسات در تهران

تعمیرات ماشین لباسشویی در برندهای مختلف

 ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از وسایل پرکاربرد در منزل می باشد که در ابتدا برای نصب و راه اندازی آن نیاز است تا فردی که در این کار تخصص دارد به انجام این کار بپردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی نیازمند این است که تعمیرکاری که در این حرفه تخصص بالایی دارد اقدام به این کارنماید. تعمیر خودسرانه دستگاه ممکن است مشکلات و خطرات جبران ناپذیری را برای فرد و یا دستگاه ایجاد کند و هزینه گزافی را برای فرد به دنبال داشته باشد. اما در بسیاری از موارد ممکن است مشکلات جزئی باعث کار نکردن ماشین لباسشویی گردند که با راهکارهایی ساده می توان آنها را برطرف نمود.

از مشکلات رایجی که در لباسشویی ها به وجود می آید می توان به روشن نشدن ماشین لباسشویی، نچرخیدن لگن لباسشویی، وجود سر و صدا و لرزش زیاد، بسته نشدن درب دستگاه، عدم تخلیه آب دستگاه، آبگیری نکردن لباسشویی و ... اشاره کرد که هر یک از ان مشکلات ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهند که به راحتی توسط تعمیرکار قابل تشخیص بوده و قادر به تعمیر آن می باشد. تعمیرکارانی که به تعمیرات ماشین لباسشویی می پردازند باید با برندهای مختلف و ساختار آن آشنایی داشته و از کدها و ارورهایی که دستگاه می دهد آگاهی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به عیب یابی و تعمیر دستگاه بپردازند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش تعمیرات لوازم خانگی وارد این سایت شوید.

خدمات سریع نصب و تعمیرات لوازم خانگی و تاسیسات در تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در سال های اخیر به لیست لوازم خانگی اضافه شده است و بسیاری از افراد از این وسیله در آشپزخانه های خود جهت شست و شوی ظروف و میوه و سبزیجات استفاده می کنند. این وسیله نیز مانند دیگر وسایل الکتریکی ممکن است دچار مشکلات مختلفی گردد که از جمله این مشکلات می توان به روشن نشدن دستگاه، کار نکردن پنل جلوی دستگاه، وجود بوی بد در داخل ظرفشویی، وجود سر و صدای زیاد و ...  اشاره کرد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی نیازمند حضور تعمیرکاری می باشد که در این کار از مهارت و دانش کافی برخوردار بوده و نسبت به تکنولوژی های جدید وارد شده به دستگاه کاملا آگاه باشد و به نوعی فردی آپدیت باشد. 

تعمیرات وسایل ریز آشپزخانه

لوازم خانگی در دو دسته لوازم خانگی بزرگ و لوازم کوچک دسته بندی می شوند. انگلیسی زبان ها از دو واژه کالای سفید و کالای قهوه ای استفاده می کنند و به لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و ... کالای سفید، و به وسایل کوچکتر ماند آب میوه گیری، قهوه ساز، مخلوط کن و ... کالای قهوه ایی می گویند.

همانطور که وسایل بزرگ مانند یخچال و لباسشویی در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارند، در صورتی که وسایل ریز آشپزخانه نیز دچار مشکلی گردد نیاز است تا تعمیرکار به عیب یابی و تعمیر آنها بپردازد. هر یک از وسایل ریز آشپزخانه دارای ساختار به خصوصی بوده و از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و نحوه تعمیر آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. تعمیرات وسایل ریز آشپزخانه مانند چرخ گوشت، آبمیوه گیری، چای ساز، مخلوط کن، غذاساز، سرخ کن و ... نیاز به تخصص و مهارت بالایی داشته و به هیچ وجه نباید توسط خود فرد تعمیر گردند.

نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی

همانطور که گفته شد پیشرفت زیادی که در سیستم های سرمایشی و گرمایشی حاصل شده است باعث ساخت یک سری وسایل مانند پکیج شده است که با اندازه ای کوچکتر کار موتورخانه را در ساختمان انجام می دهد. پکیج ها قادر به گرم کردن آب شیر و گرم کردن ساختمان می باشند و برای نصب آن نیاز به تعمیرکار و متخصص در این کار می باشد. تعمیرات پکیج و رفع مشکلات مختلفی که ممکن است در آن به وجود آید مانند خاموش شدن خود به خود پکیج، وجود سر و صدای غیر عادی در آن، رسوب گرفتن قطعات مختلف پکیج و ... تنها به وسیله تعمیرکاری که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد امکان پذیر می باشد.

همچنین نصب انواع کولرهای آبی و گازی و اسپیلت ها که از وسایل خنک کننده می باشند باید توسط افرادی که در این حوزه  دارای دانش و تخصص می باشند انجام گیرند. در غیر این صورت ممکن است مشکلات مختلف و جبران ناپذیری برای این دستگاه ها به وجود آید و منجر به سوختن دستگاه گردد.

خدمات سریع نصب و تعمیرات لوازم خانگی و تاسیسات در تهران

نصب تاسیسات ساختمانی

تاسیسات مختلف ساختمانی مانند لوله کشی ساختمان، اجرای سیستم گرمایش از کف، نصب و تعمیر شیرآلات ساختمانی، نصب و تعمیرات پمپ ساختمان و ... از جمله اموری است که در هنگام ساخت ساختمان باید انجام گیرند. برخی از این موارد مانند لوله کشی ساختمان، نصب شیرآلات و ... ضروری بوده و حتما باید انجام گیرند و برخی دیگر سیستم گرمایش از کف سلیقه ای بوده و برخی مایل به انجام آن نمی باشند.

در هر صورت، اجرای تمام این تاسیسات باید توسط فردی که در این زمینه تجربه کافی داشته و از مهارت فنی بالایی برخوردار است انجام گیرد زیرا در این موارد در صورت انجام کوچکترین اشتباهی ممکن است تمام تاسیسات با مشکل مواجه شده و خطرات مختلفی را به دنبال داشته باشد. در نتیجه دقت و توجه در این امر از مواردی است که باید به آن توجه داشت و از افراد متخصص در این کار استفاده نمود.

اجرای استخر، سونا و جکوزی

در ساختمان های ویلایی اجرای استخر، سونا و جکوزی از مواردی است که بسیاری از افراد تمایل به انجام آن دارند. همچنین علاوه بر ویلاها و باغ ها، در بسیاری از ساختمان ها نیز امکان اجرای استخر، سونا و جکوزی وجود دارد. این کار نیازمند لوله کشی و طراحی دقیقی می باشد و برای اجرای آن حتما باید از افراد متخصص در این کار کمک گرفت. افرادی که به اجرای استخر، سونا و جکوزی می پردازند در ابتدا  طرح و نقشه ای را از محل اجرا ارائه می دهند و پس از آن لیستی از تاسیسات مورد نیاز جهت لوله کشی را تهیه کرده و در مرحله بعد به اجرای این کار به طور دقیق می پردازند.

برای انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل در شهر تهران، مانند تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرات یخچال ساید و فریزر، نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی، نصب و اجرای موتورخانه، استخر، جکوزی و سونا می توانید وارد سایت تکینک سرویس پارس (technicservicepars.com) شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز