خبرگزاری کار ایران

از کجا کوادکوپتر بخریم؟ آشنایی با بهترین فروشگاه هلی شات در ایران

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۳۷

هلی شات یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیز است. البته در برخی موارد هلی شات صرفا یک سرگرمی نیست و منبع درآمد افراد شده است. همه ما بارها و بارها هلی شات و کوادکوپتر را از نزدیک دیده ایم یا حتی ممکن است برای خرید اقدام کرده باشیم. اگر به بازار هلی شات سر بزنیم، در بین این همه رقیب و برند سردرگم خواهیم شد. در این مقاله دست روی همین موضوع گذاشته ایم، انواع هلی شات را بررسی کرده ایم و در نهایت یک فروشگاه خوشنام را به شما معرفی می کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

هلی شات چیست؟ نگاهی به پرنده های آهنی آسمان

هلی شات یک مولتی روتر است که به سادگی امکان پرواز را فراهم می کند. هلی شات و کوادکوپتر در حقیقت دو مفهوم جداگانه هستند اما در بسیاری از مواقع به جای یکدیگر به کار می روند. به مولتی روترهای پرنده معمولی، کوادکوپتر و به کوادکوپترهایی که امکان تصویربرداری را فراهم کنند، هلی شات گفته می شود.

چه برندهایی در بازار ایران وجود دارد؟

در بازار جهانی انواع و اقسام برندها، اقدام به تولید هلی شات می کنند. خوشبختانه در کشور ما نیز امکان خرید بهترین هلی شات از شرکت های خوشنام سازنده فراهم شده است. از برندهای معروف تولید کننده هلی شات می توانیم به سایما، دی جی آی، شیائومی، SJRC و JJRC اشاره کنیم. در ادامه برخی از بهترین برندهای تولید کننده هلی شات را بررسی می کنیم.

از کجا کوادکوپتر بخریم؟ آشنایی با بهترین فروشگاه هلی شات در ایران

سایما، خوشنام ترین برند تولید کننده هلی شات

بررسی خود را با یکی از معروف ترین و بهترین برندهای تولید کننده هلی شات، یعنی سایما شروع می کنیم. سایما به عنوان یک شرکت خوشنام و جهانی اقدام به تولید انواع هلی  شات از کواد کوپتر دوربین دار تا هلی شات های حرفه ای کرده است. هلی شات های شرکت سایما بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند و می توانند نیاز افراد مختلف را برطرف کنند. از بهترین کوادکوپترهای شرکت سایما که در ایران هم موجود است می توانیم به کوادکوپتر سایما Z3 و کوادکوپتر Syma X5 اشاره کنیم.

کوادکوپتر DJI، معتبرترین برند هلی شات

کوادکوپتر DJI یکی از معتبرترین و شاید قدیمی ترین تولید کنندگان هلی شات در جهان است. هلی شات های دی جی آی از نظر امکانات بهترین و کاربردی ترین تجهیزات را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرف دیگر دوربین هلی شات دی جی آی از بهترین لنز و امکانات تصویربرداری هوایی برخوردار هستند. در بین محصولات این کمپانی هلی شات های پک کمبو، استاندارد و تلو از بهترین و محبوب ترین انتخاب های خریداران است.

هلی شات Xiaomi، چینی ها در فکر تسخیر بازار

کمپانی معروف شیائومی یکی دیگر از بازیگران بزرگ تولید کننده هلی شات است. این شرکت چینی که بیشتر به خاطر گوشی ها و وسایل الکترونیکی اش شناخته می شود، در چند سال اخیر وارد بازار کوادکوپتر شده است. قیمت مناسب در کنار امکانات کاربردی باعث شده که شیائمی خیلی زود توجه کاربران را به سمت خود جلب کند. از بهترین تولیدات کمپانی شیائومی می توان به کوادکوپتر Xiaomi FIMI A3 اشاره کرد. هلی شاتی که از همان ابتدا توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

کوادکوپتر JJRC، برندی برای حرفه ای ها

کمپانی JJRC یکی دیگر از کمپانی هایی است که اقدام به تولید انواع هلی شات می کند. کوادکوپترهای JJRC به خاطر قدرت پروازی بالا و استفاده از بهترین متریال و طراحی مهندسی در بین کاربران شناخته شده هستند. از بهترین مدل های کمپانی JJRC می توانیم به کوادکوپتر حرفه ای JJRC X5 و کوادکوپتر JJRC X7 اشاره کنیم. این دو محصول بهترین امکانات و قدرت پرواز را در اختیار کاربران قرار می دهند.

از کجا کوادکوپتر بخریم؟ مهم ترین سوال مقاله

پس از بررسی مدل ها و برندهای معتبر بازار، می خواهیم به مهم ترین سوال این مقاله بپردازیم، از کجا کوادکوپتر بخریم؟ جستجوی عبارت خرید هلی شات ما را با انواع سایت ها مواجه می کند. از طرف دیگر در بازار فیزیکی نیز فروشگاه های زیادی اقدام به عرضه هلی شات می کنند. در بین همه این گزینه ها، فروشگاه تخصصی پریماتوی، بهترین گزینه برای خرید هلی شات است.

از کجا کوادکوپتر بخریم؟ آشنایی با بهترین فروشگاه هلی شات در ایران

 

چرا باید از پریماتوی هلی شات بخریم؟

اصرار و پافشاری ما بر بهترین بودن، پریماتوی دلایل زیادی دارد. پریماتوی امکان تهیه انواع برندها و بهترین محصولات را فراهم کرده است. در حقیقت شما می توانید به روزترین هلی شات ها را از برندهای روز دنیا تهیه کنید. از طرف دیگر قیمت محصولات پریماتوی نیز کاملا مناسب هستند. اما مهم ترین ویژگی پریماتوی را باید در پشتیبانی بی نظیر آن دید.

پریماتوی امکان تهیه قطعات یدکی برای خریداران را فراهم کرده است. شاید این موضوع در ابتدا چندان مهم نباشد. اما باید بدانیم که هلی شات دستگاهی بسیار حساس است و در صورت خرابی قطعه نمی توان به سادگی قطعه جایگزین را پیدا کرد. به همین دلیل فروشگاهی که امکان پشتیبانی و تهیه قطعات یدکی را فراهم کند، بهترین گزینه برای خرید هلی شات به شمار می رود.

پریماتوی، بهترین فروشگاه تخصصی فروش کوادکوپتر و هلی شات

در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای هلی شات را معرفی کنیم. همچنین بهترین فروشگاه خرید کوادکوپتر در ایران را نیز معرفی کردیم. اگر معیارهای مختلف از قبیل قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش را در نظر بگیریم همچنان با اطمینان می گوییم که پریماتوی بهترین مرجع برای خرید هلی شات است. در انتها پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با پریماتوی به وبسایت پریماتوی مراجعه کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز