خبرگزاری کار ایران

انتخاب رشته کنکور سراسری

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۵۴

انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه های مختلف در انواع گروه های آزمایشی آغاز شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای انتخاب رشته کنکور سراسری در زمان تعیین شده اقدام کنند.

در این میان، برای داشتن بهترین انتخاب رشته کنکور در گروه های مختلف آزمایشی استفاده از مشاوره انتخابی رشته تجربی و یا مشاوره انتخاب رشته ریاضی و انسانی الزامی و مهم به نظر می رسد. در واقع، با داشتن مشاوری خبره در کنار خود که بتواند بهترین مشاوره تحصیلی انتخاب رشته را خدمت شما دوستان ارائه کند می توانید روز به روز به مؤفقیت نزدیک تر شوید. در نتیجه، هرگز از دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور غافل نشوید و توجه لازم را به این موضوع مهم مبذول دارید.

در این نوشته، با موضوع انتخاب رشته کنکور سراسری و ارائه راهکارهایی اساسی برای داشتن بهترین و دقیق ترین انتخاب رشته کنکور براساس نظر مشاوران تحصیلی خبره و در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم. پس ما را همراهی کنید تا بهترین اطلاعات را در رابطه با انتخاب رشته کنکور سراسری بدست آورید.

جهت اطلاع از نحوه، زمان و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

انتخاب رشته کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

چه زمانی می توان برای انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کرد؟

بعد از مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته نوبت به انتخاب رشته در انواع گروه های آزمایشی انسانی، تجربی، هنر، زبان و ریاضی فیزیک می رسد.

در این زمان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند اقدامات لازم را برای انتخاب رشته بعد از دریافت مشاوره انتخاب رشته تجربی و یا مشاوره انتخاب رشته ریاضی و یا انسانی انجام دهند.

در این میان، اطلاع داوطلب و متقاضی از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری الزامی و مهم به نظر می رسد.

در رابطه با این موضوع باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که به طور معمول زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در مرداد ماه و بعد از اعلام نتایج اولیه است.

در سال جاری نیز بنا به اعلام سایت سنجش این زمان در مرداد ماه است و داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای انجام انتخاب رشته در انواع گروه های آزمایشی اقدام کنند.

اما هنوز زمان دقیق انجام این انتخاب رشته مشخص نشده است. برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری در سال جاری با مشاوران مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید.

انتخاب رشته کنکور سراسری به چه صورت انجام می شود؟

در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که این کار به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه انتخاب رشته برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

در واقع، تمامی افراد داوطلب می توانند در زمان انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس     sanjesh.org  تمامی اقدامات لازم را برای انتخاب رشته کنکور سراسری انجام دهند.

آیا می دانید برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به چه صورتی باید اقدام بفرمایید؟

آیا اطلاعی در رابطه با مراحلی که برای انتخاب رشته باید طی کنید دارید؟ در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه و چگونگی انتخاب رشته در انواع گروه های آزمایشی انسانی، علوم تجربی، ریاضی فیزیک و دیگر گروه های آزمایشی مورد آزمون در اختیارتان قرار دهند.

شرایط مورد نیاز برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری چیست؟

انتخاب رشته داوطلبان در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها براساس شرایطی انجامی می شود. شرایطی که باید در زمان انتخاب رشته در انواع رشته ها و گروه آزمایشی به آن توجه داشته باشید.

از مهم ترین شرایط در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته کنکور سراسری می توان از مجاز شدن فرد به انتخاب رشته اشاره کرد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در واقع، هر فرد شرکت کننده در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها در صورت مجاز نشدن و عدم کسب نمره و رتبه مناسب و مورد نظر به هیچ وجه امکان انتخاب رشته کنکور سراسری را در زمان انتخاب رشته ندارد.

انتخاب رشته کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور اصولی چیست؟

انتخاب رشته کنکور اصولی انتخاب رشته ای است که با در نظر گرفتن مواردی بسیار مهم و کلیدی انجام شود.

در واقع، از شما خواهش می کنیم که بدون اطلاع از این اصول هرگز دست به انتخاب رشته نزنید.

در ادامه با ذکر نکات و اصول مهم و مورد توجه برای انتخاب رشته کنکور سراسری در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

اولین نکته- نسبت به رشته های گروه آزمایشی مورد آزمون خود اطلاعات دقیقی را بدست آورید

اولین و شاید هم مهم ترین نکته در زمان انتخاب رشته کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های گنجانده شده در گروه آزمایشی مورد آزمون شماست.

چه بسیار افرادی که بدون شناخت رشته های معرفی شده در گروه آزمایشی خود دست به انتخاب رشته زده اند و این کار پیامدهای بدی را برایشان به همراه داشته است.

با استفاده از دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور از جمله مشاوره انتخاب رشته ریاضی و یا مشاوره انتخاب رشته تجربی یا انسانی می توانید اطلاعات خوب و مفیدی را در رابطه با رشته های گروه آزمایشی مورد آزمون خود بدست آورید.

شرکت در جلسات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تیم مشاوره ایران تحصیل می تواند شما را با اطلاعات خوبی در این زمینه آشنا کند.

دومین نکته- به کمک تست های شخصیتی و شغلی به توانایی ها و استعدادهای خود پی ببرید

خوشبختانه با طراحی انواع تست های شخصیتی و شغلی توسط افرادی کاردان و متخصص امکان پی بردن فرد به توانایی و استعدادهایش وجود دارد.

از میان این تست های شناخته می توان به تست هالند به عنوان یکی از بهترین تست ها برای ارزیابی و سنجش توانایی و استعدادهای هر فرد داوطلب اشاره کرد.

با شرکت در این آزمون است که می توانید توانایی های خود را در زمان انتخاب رشته بشناسید و با توجه به آن ها دست به انتخاب رشته بزنید.

حتماً می پرسید که چگونه می توانم به سؤالات این آزمون دسترسی داشته باشم و در آن شرکت کنم؟

دوستان عزیز با یک تماس تلفنی با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانید به این سؤالات دسترسی داشته باشید و در آزمون شخصیت شناسی هالند و حتی دیگر آزمون های استعدادیابی شرکت کنید.

سومین نکته-از شناخت بهترین دانشگاه ها براساس جدول رتبه بندی غافل نشوید

هر فردی که در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها برای ورود به مراکز آموزش عالی اقدام می کند به مراتب مایل به قبولی و ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه هاست.

دانشگاه هایی که از هر نظر بالاخص از جهت امکانات و کیفیت آموزش های ارائه شده توسط اساتید مناسب باشند و بتوانند نیازهای داوطلبان را در زمینه های یاد شده به خوبی برآورده کنند.

حتماً می پرسید که چگونه می توانم به شناخت خوبی از بهترین دانشگاه های ایران برسم؟

باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که از طریق دریافت مشاوره انتخاب رشته ریاضی و یا انتخاب رشته تجربی و دیگر گروه های آزمایشی می توانید به شناخت خوبی از بهترین دانشگاه های پذیرنده انواع رشته های تحصیلی برسید.

چهارمین نکته-اطلاعاتی را در رابطه با ظرفیت دانشگاه های پذیرنده بدست آورید

این موضوع که هر یک از انواع رشته ها و دانشگاه های پذیرنده از جمله دانشگاه پیام نور، شبانه، روزانه و همین طور مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی چه مقدار ظرفیت از اهمیت بالایی برای داوطلبان برخوردار است.

با شرکت در جلسات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته انواع گروه های آزمایشی از جمله مشاوره انتخاب رشته ریاضی و مشاوره انتخاب رشته تجربی می توانید به این اطلاعات مهم دست پیدا کنید.

پنجمین نکته-از فاصله دانشگاه تا محل زندگی خود مطمئن شوید

از جمله مهم ترین مواردی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید بحث فاصله دانشگاه تا محل زندگی شماست.

به هر حال شاید شما هم مایل به تحصیل در دانشگاهی در نزدیکی محل زندگی خود را داشته باشید و تمایلی به رفتن به شهری بسیار دور را نداشته باشید.

اینجاست که باید از فاصله شهر مورد نظرتان تا محل زندگی خود مطمئن شوید. بعلاوه، باید بدانید که آیا دانشگاه های شهر مورد نظر شما برای ادامه تحصیل رشته مورد علاقه شما را ارائه می دهند یا خیر.

جامع ترین و بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور را از ما بخواهید

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان گرامی عرض کردیم دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور برای هر داوطلب و متقاضی ورود به دانشگاه ها الزامی به نظر می رسد.

اما این که این مشاوره را از چه کسی دریافت کنید بسیار مهم تر است.

شما باید مشاوره تحصیلی انتخاب رشته را از شخصی دریافت کنید که بهترین و جامع ترین اطلاعات را در رابطه با انتخاب رشته در اختیار شما عزیزان قرار دهند و از هر نظر بهترین باشند.

تیم مشاوره ایران تحصیل با ارائه بهترین مشاوره انتخاب رشته تجربی، مشاوره انتخاب رشته ریاضی و دیگر گروه های آزمایشی در خدمت شما در زمان انتخاب رشته هستند.

برای دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری با تیم مشاوره ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره برای داشتن بهترین انتخاب رشته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز