خبرگزاری کار ایران

هتل لاله تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۶۷

شهر تبریز یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. این شهر دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی است. آب و هوای مطبوع تبریز، طبیعت زیبا و بکر آن و همچنین مردم مهربان و مهمان‌نواز، این شهر را برای سفر مناسب‌تر کرده است. بازار فرش تبریز، خانه مشروطه، جنگل ارسباران، ائل گلی تبریز و... از جاذبه‌های معروف گردشگری در تبریز است. بهترین زمان سفر به شهر تبریز، در فصل تابستان و به خصوص در ماه شهریور است.

پس اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، در ابتدا باید به فکر مکانی برای محل اقامت خود باشید. در این شهر، اقامت‌گاه‌های متنوعی وجود دارد. از مسافرخانه‌های ارزان قیمت گرفته تا هتل‌های لوکس و درجه 1. از آنجایی که شهر تبریز، یک شهر گردشگری محسوب می‌شود و ترافیک سفرها به این شهر زیاد است، خوب است که رزرو هتل تبریز را به روزهای پایانی سفر خود موکول نکنید. برای این کار لازم است آشنایی مختصری در مورد هتل‌ها و ویژگی‌های آن‌ها داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین هتل های تبریز و همچنین نحوه رزرو آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اقامتی ایده‌آل در هتل لاله تبریز

هتل لاله، یکی از هتل‌های لوکس و گران قیمت تبریز است که در سال 1395 افتتاح شد. این هتل 5 ستاره در شمال شرق تبریز در اتوبان پاسداران ساخته شده است. با رزرو این هتل علاوه بر اقامتی راحت و آرام، می‌توانید از چشم‌انداز زیبای مناظر طبیعی و کوهستانی اطراف آن لذت ببرید. خانه مشروطه تبریز، ارگ تبریز، مسجد کبود تبریز و مسجد جامع تبریز، از مکان‌های دیدنی اطراف این هتل است. 

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 

هتل لاله در 14 طبقه بنا شده است و دارای 220 اتاق و سوئیت متنوع با امکانات رفاهی بی‌نظیر است که بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا آماده شده‌اند. امکانات مشترک این اتاق‌ها شامل اینترنت رایگان، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه هوا، مبلمان راحت و شیک و... است. اتاق‌های معمولی این هتل، اتاق‌های دولوکس یک تخته ودوتخته است. اما اگر تعداد شما، بیشتر از دو نفر است یا به فضای بیشتری احتیاج دارید، سوئیت‌های جونیور انتخاب مناسبی برای شما است. همچنین سوئیت‌های اکسکیوتیو، با امکانات رفاهی پیشرفته‌تر، برای پذیرایی از مهمانان هتل آماده شده‌اند. یکی دیگر از سوئیت‌های این هتل، سوئیت رویال است. این سوئیت‌ لاکچری‌ترین سوئیت هتل لاله است. مساحت این سوئیت‌ها، حدود 160 متر مربع است و دارای امکانات فوق‌العاده‌ و پیشرفته‌ای است. اقامت در یکی از این سوئیت‌ها و استفاده از امکانات رفاهی آن، یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات سفر شما خواهد شد.

هتل لاله تبریز

امکانات و خدمات هتل لاله تبریز چیست؟

در این هتل امکانات تفریحی ایده‌آلی برای گردشگران فراهم شده است. سالن بدن‌سازی مجهز، سالن ماساژ، اتاق پیلاتس، حمام ترکی، سونا خشک و بخار و... از تفریحاتی است که می‌توانید در این هتل از آن‌ها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل، پارکینگ رایگان است. پس اگر قرار است با ماشین شخصی خودتان به تبریز سفر کنید، نیازی نیست نگرانی از بابت جای پارک و امنیت ماشین خود باشید. امکان سرو غذا در اتاق، از دیگر نقاط قوت این هتل است. به طوری که اگر مایل باشید می‌توانید صبحانه و ناهار را در اتاق خودتان میل کنید. رستوران این هتل، یکی از معروف‌ترین رستوران‌ها در بین رستوران‌های هتل‌های تبریز است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، ترکی، فرنگی و محلی توسط سرآشپزهای ماهر و با بهترین کیفیت پخته می‌شوند که می‌توانید از خوردن این غذاها در فضایی آرام و صمیمی لذت ببرید. اگر برای سفر کاری به تبریز سفر می‌کنید، این هتل انتخاب مناسبی برای شما است زیرا هتل لاله تبریز 7 سالن همایش دارد که حداکثر تا 700 نفر ظرفیت دارند و مکان مناسبی برای جلسات کاری شما است. از دیگر امتیازات این هتل، مرکز خرید لاله است که در کنار این هتل قرار دارد. در این مرکز خرید، شعبه‌هایی از برندهای معروف پیر کاردین، دفاکتو، کامپیونه و... وجود دارد. علاوه بر این یک مکان برای بازی کودکان نیز در این مرکز خرید ساخته شده است. بعد از گشتن در این مرکز خرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری هم به فوت کورت مجموعه بزنید و با صرف یک غذای باکیفیت و خوشمزه خستگی یک روز خود را بیرون کنید.

رزرو هتل تبریز به چه صورت است؟

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای رزرو هتل، مراجعه به سایت‌های مربوطه است. یکی از این سایت‌ها، سایت علی بابا است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ و مشخص کردن مقصد و همچنین مدت زمان اقامت خود، لیستی از تمام هتل‌های موجود را دریافت کنید. همچنین با مطالعه ویژگی‌ها و قیمت هر یک از این‌ هتل‌ها، امکان رزرو آسان‌تر هتل برای شما فراهم می‌شود. شما می‌توانید در قسمت نظرات سایت، کامنت‌های کاربران در مورد هتل های تبریز را مطالعه کنید و با آگاهی بیشتری رزرو خود را انجام دهید. همچنین اگر هر سوال یا مشکلی در روند رزرو هتل تبریز داشتید، می‌توانید با درمیان گذاشتن آن با اپراتورهای آنلاین علی بابا نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز