خبرگزاری کار ایران

آموزش استفاده از دستگاه و فنر لوله بازکنی با فنی کارا

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۱۷

اگر مایلید آچار فرانسه منزل خود باشید، می توانید آموزش کار با فنر لوله بازکنی را در سایت فنی کارا (www.fanikara.com) فرا گرفته و خودتان گرفتگی لوله های منزل را برطرف کنید.

اگر اهل فن هستید و دوست دارید آچار فرانسه منزل خود باشید، می‌توانید آموزش استفاده از فنر لوله بازکنی را فرا گرفته و خودتان اقدام به باز کردن لوله‌ها نمایید. معمولا برای رفع گرفتگی‌های لوله از خدمات لوله بازکنی در سایت‌هایی مانند فنی کارا (www.fanikara.com) و لوله بازکن‌های ماهر استفاده می شود. این افراد اکثر اوقات با استفاده از فنر و دستگاه لوله بازکنی اقدام به باز کردن لوله‌ها می نمایند. در این مطلب با نحوه کار با دستگاه و فنر لوله بازکنی آشنا می‌شوید.

سیر تا پیاز فنر لوله بازکنی و استفاده از آن

فنر لوله بازکنی یکی از پرکاربردترین وسایل لوله بازکن‌ها محسوب شده و بسیاری از خدمات مربوطه، با استفاده از فنر انجام می‌شود. قیمت لوله بازکنی با فنر بستگی به میزان گرفتگی لوله‌ها دارد. در صورتی که مایلید بدون پرداخت هزینه گرفتگی لوله را برطرف کنید، باید مهارت نحوه استفاده از فنر و نکات ایمنی مربوطه را آموزش ببینید. لوله بازکنی برخلاف تصور عمومی، یک کار تخصصی محسوب می‌شود که معمولا کوچکترین اشتباهی در آن، مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند.  

ویژگی‌های فنر مخصوص باز کردن لوله

نوک فنرها از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و طول آن‌ها حدود 100 سانتی متر می‌باشد که به یک دسته متصل است. اساس کار آن حرکت دادن و جداسازی مواد اضافی و رسوبات درون چاه می‌باشد. نوک فنر لوله بازکنی تیز است به همین دلیل ترجیحا نباید از آن برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید. زیرا ممکن است به جداره توالت فرنگی آسیب برساند.

طریقه استفاده از فنر لوله بازکنی

برای شروع کار با فنر لوله بازکنی، ابتدا باید دستکش مناسب بپوشید. پس از آن نوک فنر را داخل چاه قرار داده و به آرامی حرکت دهید تا جایی که به گرفتگی ها برسد. در بخش هایی از لوله که زانویی‌ها و اتصالات قرار دارند این کار را با احتیاط بیشتری انجام دهید تا لوله‌ها آسیب نبینند. پس از رسیدن فنر به گرفتگی‌های لوله، انتهای آن را سریع بچرخانید. نوک فنر بخاطر خاصیت ارتجاعی، درون لوله می‌چرخد و باعث می‌شود مواد اضافی دور آن پیچیده شوند. حال اگر فنر را از لوله خارج کنید می‌بینید که رسوبات اضافی خارج شده‌اند. البته اگر مهارتی در این زمینه ندارید، بهتر است با شماره لوله بازکن‌های متخصص تماس گرفته و کار را به آن‌ها بسپارید. این افراد به صورت شبانه روزی و فوری آماده ارائه خدمات هستند. آموزش استفاده از دستگاه و فنر لوله بازکنی با فنی کارا

دستگاه لوله بازکنی برای لوله بازکن‌های متخصص

دستگاه لوله بازکنی نوع پیشرفته ای از فنر می‌باشد که به برق شهری متصل شده و فنرهای متفاوتی به آن متصل می‌شوند. کار کردن با این دستگاه‌های پیشرفته نیاز به کسب تخصص دارد که لوله بازکن‌های ماهر از آن بهرمند هستند. این افراد با به کارگیری تخصص و مهارت خود، خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی فوری در تهران ارائه می‌دهند و شما می‌توانید برای باز کردن لوله‌ها از خدمات این افراد بهرمند شوید. با توجه به ترافیک‌های سنگین و شلوغ بودن تهران، باید به دنبال نزدیک‌ترین لوله بازکن باشید که ما صفحه خدمات لوله بازکنی تهران را برای دریافت سرویس چاه بازکنی و لوله بازکنی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خبر خوب برای اهالی فن: ارائه خدمات مستقیم به مشتریان!

اگر در زمینه‌های فنی مانند لوله بازکنی مهارتی دارید می توانید در سایت فنی کارا تبلیغات انجام دهید. سایت فنی کارا در زمینه خدمات فنی فعالیت می‌کند و افراد فنی کار می‌توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب گزینه ارسال آگهی، اقدام به ثبت نام نمایند. سپس برای احراز هویت و انجام بررسی‌های لازم با ایشان تماس گرفته شده و پس از طی مراحلی کوتاه، آگهی لوله بازکنی فوری آن‌ها در فنی کارا قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز