خبرگزاری کار ایران

هتل‌های ارزان شیراز با قیمت

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۹۹

اگر قصد سفر به شیراز را دارید و به دنبال اطلاعاتی خلاصه در عین حال کاربردی هستید، حتما از شما دعوت می­کنیم تا انتهای این مطلب را همراه ما باشید. شیراز یکی از معروف­ترین شهر­های ایران است که هر ایرانی حداقل یک­بار باید در آن گشت و گذاری را تجربه کند.

ایلنا؛ این شهر زیبا از گذشته­های دور به شهر شعر و ادب شناخته می­­شود و آن­قدر جاذبه دارد که تا آخرین لحظه‌های سفر را پر از زیبایی و خاطره کند. ما در این مقاله قصد آن را داریم تا در مجالی کوتاه شما را با رزرو هتل شیراز و دیگر جزییات آن مانند قیمت و امکانات هتل آشنا کنیم.

موقعیت جغرافیایی شهر شیراز

شهر شیراز مرکز استان فارس، یکی از استان­های جنوبی کشور ماست. این شهر یکی از 5 شهر بزرگ جمعیتی ایران است که مردم خون­گرم و مهمان­نواز آن با لهجه­ای دل­نشین از مسافرین استقبال می­کنند. اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید حتما قبل از سفر لیست هتل­های شیراز را بررسی کنید. این شهر به دلیل توریستی بودن آن از هتل­های خوب و قابل­قبولی برخوردار است که به شما اطمینان می­دهد تا اقامتی دل­نشین را تجربه کنید. البته شیراز از جمله شهر­های خوش آب وهوای ایران است که در اکثر ماه­های سال می­توان از این آب و هوای دل­پذیر استفاده کرد.

فرهنگ و زبان مردم شیراز

مردم شیراز به زبان فارسی و لهجه شیرازی صحبت می­کنند. این شهر از قدیم به شعر، باغ و گل آن شناخته می­شود. به خاطر این اهمیت به باغ و گل در این شهر باغ­های فراوانی وجود دارد. توصیه می­شود با اقامت در یکی از بهترین هتل­های شیراز استراحت کافی در زمان اقامت خود داشته باشید تا با انرژی فروان بتوانید در این باغ­های زیبا اندکی از جهان مادی خود را دورتر بیابید. حافظ و سعدی از بزرگترین شعرای فارسی زبان در شیراز به دنیا آمده­اند.

جاذبه­های دیدنی شهر شیراز

شیراز یکی از شهر­های پر از جاذبه­های تاریخی و گردشگری ایران است که هر کس قصد سفر دارد، یکی از گزینه­های هر فصل او این شهر خواهد بود. از آرامگاه حافظ و سعدی گرفته تا باغ ارم و دلگشا و از ارگ کریم­ خان تا عمارت ایلخانی همه بخش کوچکی از جاذبه­های این شهر به شمار می­روند.

هتل‌های ارزان شیراز با قیمت

] باغ ارم شیراز [

جاذبه­های شهر شیراز را به چند دسته مختلف همچون جاذبه­های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های مذهبی، نمایشگاه­ها، نگارخانه­ها و موزه­ها می­توان تقسیم کرد.

اگر قصد دارید در یک سفر بخش عمده­ای از این جاذبه­ها را از نزدیک ببینید و از آن فضا لذت ببرید حتما با رزرو هتل شیراز از علی بابا مکانی مناسب برای مدت اقامت خود در این شهر رزرو کنید. در ادامه با لیست هتل­های شیراز سعی شده تا تعدادی از هتل­های این شهر را معرفی کنیم.

هتل ساسان شیراز

هتل دو ستاره ساسان یکی از هتل­هایی است که در مرکز شهر شیراز بنا شده است و این هتل در سال 1396 بازسازی شده است. این هتل دارای دسترسی بسیار خوب به بانک­ها، آثار تاریخی، مراکز تجاری و فرودگاه را دارا می­باشد. این هتل خدمات و امکانات خوبی را با قیمتی مناسب برای مسافران برآورده می­کند. اقامت در این هتل از قیمت هر شب حدود 150 هزار تومان شروع می­شود.

هتل نیایش

هتل نیایش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی حرم شاه چراغ در سال 1388 افتتاح شده است. معماری این هتل از حالتی سنتی و منحصر به فرد بهره می­برد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می­کند. اقامت در این هتل زیبا با قیمت هر شب حدود 180 هزار تومان برای یک نفر و 250 هزار تومان برای یک اتاق دو تخته شروع می­شود. آب رایگان، تلویزیون، حمام و اینرنت رایگان در اتاق­ای این هتل قابل استفاده هستند.

هتل ارگ شیراز

اگر دوست دارید اماکنی نظیر ارگ کریمخانی، حمام وکیل، شاهچراغ رو باغ عفیف آباد را در نزدیکی محل اقامت خود داشته باشید، هتل ارگ شیراز با امکاناتی مناسب به شما توصیه می­شود. قیمت اتاق­های این هتل برای هر شب از حدود 200 هزار تومان شروع می­شوند. این هتل سه ستاره در سال در اردیبهشت 1394 بازسازی شده است. این هتل دارای امکاناتی نظیر حمام، تلویزیون، کمد و لوازم بهداشتی برای هر اتاق می­باشد.

هتل‌های ارزان شیراز با قیمت

هتل نصیر الملک شیراز

این هتل در سال 1395 ساخته شده و در مکانی نزدیک به آرامگاه شاهچراغ قرار دارد. با مبلغی حدود 220 هزار تومان در شب می­توانید این هتل را رزرو کنید.

توصیه می­کنم هتل­های زیر را نیز که برای رزرو آنها برای هر شب به مبلغی حدود 180 تا 250 هزار تومان نیاز می­باشد را هم بررسی کنید: هتل جهانگردی، هتل تالار، هتل قوام و هتل کیوان.

شیراز یکی از دیدنی­ترین و پرجاذبه­ترین شهر­های ایران است که به هر فردی توصیه می­شود چند روزی را در این شهر شعر و ادب با عطر بهار­نارنج سپری کند و از باغ­های زیبای آن دیدن نماید. قبل از رسیدن به شهر حتما جستجویی در رابطه با بهترین هتل های شیراز انجام دهید، تا اقامتی ماندگار را در این شهر داشته باشید. سفر به شیراز از آن دسته سفر­هایی خواهد بود که به زودی دل­تان برای آن تنگ شود و بار­ها تکرار آن برای شما دل­چسب خواهد بود. همین حالا می­توانید برای سفر خود برنامه­ریزی کنید. اگر تجربه­ای خوب در یکی از هتل­های شیراز دارید خوشحال می­شویم آن را در زیر این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز