خبرگزاری کار ایران

تبلیغات گوگل؛ روشی موثر درافزایش مخاطب

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۸۰

تبلیغات گوگل شیوه ای مطمئن، مؤثر و بسیار پربازده به منظور معرفی و در نتیجه رشد کسب و کار شما به شمار می رود. تبلیغات گوگل به دو طریق قابل انجام است. یکی تبلیغات از طریق سئوی سایت (SEO) و دیگری تبلیغات از طریق گوگل ادوردز (Google Adwords). تبلیغات گوگل که تبلیغات آنلاین محسوب می شود، فرصتی را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است تا پیام های تبلیغاتی خود را در فضایی بسیار مؤثر و نزدیک به هدف، قرار دهند.

ایلنا؛ در این مقاله قصد داریم پیرامون روش های تبلیغاتی در موتورهای جست و جو مطالب کاربردی و مفیدی را به خوانندگان محترم ارائه نماییم. چنانچه تمایل به افزایش مخاطبان و مشتریان فعالیت و کسب و کار خود دارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تبلیغات گوگل

همانطور که می دانید ، گوگل محبوب ترین و مطمئن ترین موتور جست و جو  در دنیای امروز است. تبلیغات گوگل شیوه ای مطمئن، مؤثر و بسیار پربازده به منظور معرفی و در نتیجه رشد کسب و کار شما به شمار می رود. Google جایی است که امروزه بیشتر افراد پاسخ سؤالاتی نظیر اینکه به کجا بروند، چه کاری را انجام دهند و چه چیزی را بخرند را در آن جست و جو می کنند.

با استفاده از تبلیغات گوگل، می توانید در لحظه ای که یک فرد، خدماتی نظیر آنچه شما برای ارائه دارید را جست و جو می کند، پیش رویش ظاهر شوید و او را به یک مشتری تبدیل کنید. حضور در صفحه اول گوگل به دو طریق قابل انجام است.

اول از طریق سئوی سایت (SEO) و دوم تبلیغات با استفاده از گوگل ادوردز (Google Adwords). تبلیغات گوگل که تبلیغات آنلاین محسوب می شود، فرصتی را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است تا پیام های تبلیغاتی خود را در فضایی بسیار مؤثر و نزدیک به مخاطب هدف، قرار دهند. به منظور بهره گیری از امکانات و ویژگی های تبلیغات ادوردز لازم است تا با مواردی همچون شیوه استفاده از تبلیغات گوگل در کشور ایران، نحوه کار با گوگل ادز و مقررات و پروتکل های حاکم بر آن، طیف وسیع کلمات کلیدی مؤثر، اصول نوشتن متون تبلیغاتی جذاب و پربازده، هزینه های تبلیغات گوگل، نحوه ایجاد کمپین ها و نیز تمامی تنظیماتی که برای تبلیغات در گوگل موردنیاز است، آشنا شوید و درک درستی را از آن ها به دست آورید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از تبلیغات گوگل به دست بیاورید.

کارشناسان مجموعه تاپ ادورت با تجربه مدیریت کمپین های بسیاری آماده هستند تا بتوانند برای شما بهترین بازدهی را از اکانت گوگل ادز به ارمغان بیاورند.

 

تبلیغات در یوتیوب

یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین سایت های به اشتراک گذاری ویدئو در جهان است. همچنین دومین موتور جست و جوی بزرگ بعد از گوگل نیز می باشد . با ایجاد یک حساب کاربری در یوتیوب می توانید با شروع بازاریابی و تبلیغات در یوتیوب ، فعالیت و حرفه خود را به جهان معرفی کنید. مردم بیشتر برای جست و جوی محتواهای ویدئویی از یوتیوب بازدید می کنند.

ناگفته پیداست که تبلیغات ویدئویی، مؤثرترین راه برای رسیدن به طیف وسیع مخاطبان و افزایش مشتری می باشد. قابل ذکر است که یوتیوب به هنگام ارائه تبلیغات، سابقه جست و جوی گوگل را در نظر می گیرد، بنابراین با تبلیغات در یوتیوب، شما اساساً ترکیبی از مخاطبان دو موتور جست و جوی برتر را جذب می کنید.

تبلیغات در یوتیوب تنها یک مورد از بی نهایت تخصص هاییست که تاپ ادورت را به عنوان مجموعه ای پیشتاز در زمینه تبلیغات در گوگل معرفی کرده است.

تبلیغات گوگل؛ روشی موثر درافزایش مخاطب

تبلیغات در یوتیوب

افزایش نصب اپلیکیشن موبایل

چنانچه یک برنامه نویس ماهر باشید و علاقه و تخصصتان تولید اپلیکیشن های کاربردی و مخاطب پسند در حوزه های مختلف باشد، مسلماً دغدغه اصلی تان پس از تولید برنامه و رفع مشکلات اجرایی آن، شناساندن صحیح آن به مردم و افزایش مخاطب می باشد.

در واقع زمانی که اپلیکیشن خود را در فروشگاه های اپلیکیشن نظیر Google Play Store، مایکت، بازار و ... قرار می دهید، آن چیزی که باعث موفقیت و انتشار اپلیکیشن شما می شود، تبلیغات مناسب و تعداد نصب موفق اپلیکیشن است. به منظور تبلیغات و افزایش نصب اپلیکیشن موبایل روش های متنوعی روی کار آمده اند. از جمله این راه ها، می توان به بهره گیری از قابلیت تبلیغاتی universal app campaign گوگل، بازاریابی رایگان اپلیکیشن (ASO)، تبلیغات گوگل و ... اشاره کرد اما موثر ترین آنها تبلیغات گوگل یا ادوردز می باشد.

کارشناسان تاپ ادورت با تجربه درخشان خود در زمینه افزایش نصب اپلیکیشن توانسته اند که همراه مشتریان بزرگ خود شده و در مسیر رشد کسب و کارشان سهمی داشته باشند.

تبلیغات گوگل؛ روشی موثر درافزایش مخاطب

افزایش نصب اپلیکیشن موبایل

گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای افزایش طیف مشتریان و رشد کسب و کار خود بگیرید.  گوگل ادز ، بزرگ ترین و پرکاربردترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین در جهان است و با استفاده از آن ، می توانید تجارت و کسب و کار خود را به سمع و نظر میلیون ها نفر برسانید. گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین است که این امکان را برای شما به وجود می آورد که تبلیغاتی را در موتور جست و جوی گوگل در معرض نمایش قرار دهید.

تبلیغات جست و جو، مانند نتایج یک جست و جوی معمولی گوگل هستند اما قبل از نتایج معمولی ظاهر می شوند. گوگل ادوردز نسبت به SEO که آن هم یکی از مؤلفه های اصلی و مهم بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است، سریع تر کار می کند و می تواند بازدهی بیشتری در جهت معرفی و تبلیغ کسب و کار شما داشته باشد.

به منظور استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز، صاحبان سایت ها می بایست مبلغی را به عنوان هزینه تبلیغات در نظر بگیرند و حساب ادوردز خود را به آن میزان شارژ کنند. پس از درج تبلیغات، بر اساس تعداد کلیک هایی که بر روی لینک تبلیغ و سایت موردنظر می شود از شارژ حساب ادوردز کاسته می شود.

نوشتن متون تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که از کلمات کلیدی پرکاربرد در حوزه خدمات و فعالیت سایت در آن استفاده شود تا هنگامی که کاربران کلمه کلیدی اصلی را در موتور گوگل جست و جو می کنند، تبلیغات موردنظر در زمره اولین تبلیغات ظاهر شده در صفحه اول موتور جست و جوی گوگل باشد. سایت هایی که به منظور تبلیغ فعالیت خود از گوگل ادوردز استفاده می کنند در سمت راست لینکشان کلمه "Ad" یا "آگهی" آورده شده است.

تاپ ادورت، نماینده رسمی گوگل و یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه گوگل ادوردز است. این مجموعه خدماتی مانند شارژ و مدیریت اکانت گوگل ادوردز را در کمترین زمان و پایین ترین کارمزد ارائه میدهد ; علاوه بر آن در زمینه ، افزایش نصب اپلیکیشن موبایل و انواع تبلیغات اینترنتی آماده خدمت رسانی به شما میباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز