خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل خرید آهن آلات

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۲۲

با مراجعه به وبسایت فولادفیدار میتوانید لیستی بروز از قیمت های انواع مقاطع فولادی اعم از: قیمت پروفیل، لوله، ورق های فولادی، نبشی، ناودانی، تیرآهن و.. را مشاهده نمایید. و به صورت آنلاین اقدام به خرید آنها کنید.

ایلنا؛ مقاطع فولادی و آهن آلات از اصلی ترین نیازهای زندگی مدرن انسان است، زیرا از محصولات فولادی و آهنی در ساختمان سازی و تقریبا تمام صنایع استفاده می شود.

برخی از انواع محصولات آهنی مواردی همچون: تیرآهن، پروفیل، میلگرد، ناودانی، ورق، لوله های فولادی و نبشی هستند که هر یک با توجه به خصوصیات و قابلیت هایی که دارند در صنایع مختلف مورد استفادده قرار میگیرند.

برای اینکه بتوانید خریدی موثر داشته باشید نیاز است که نکاتی را بدانید و بر اساس آنها اقدام به خرید مقاطع کنید. زیرا تنوع محصولات در این صنعت بسیار زیاد است، مثلا برای خرید میلگرد با انواع مختلفی از آنها رو به رو خواهید شد که هریک کاربرد خاص خود را دارند،  مثلا میلگرد در دو نوع آجدار و ساده در بازار وجود دارد که انواع ساده آن بیشتر در مصارف صنعتی و ساخت نما استفاده میشوند و انواع آجدار که با نام های میلگرد A1 و A2 در بازار به فروش میرسند در ساختمان سازی به کار میروند، همچنین هر یک از آنها دارای سایزهای مختلف هستند و توسط کارخانه های متفاوتی تولید میشوند. و قیمت میلگرد در انواع مختلف باهم متفاوت است. اگر خرید را بر اساس نیاز خود انجام ندهید ممکن است به اشتباه محصول دیگری را خریداری کنید. پس در زمان خرید به نوع و مقدار محصولی که نیاز دارید توجه کنید.

نکات خرید آهن آلات

همانطور که گفتیم پیش از خرید هر مقطع فولادی، به دلیل تنوع بالای محصولات باید به صورت کامل با آنها آشنایی داشته باشید. این اطلاعات را میتوانید با تماس با مراکز فروش فولاد یا مهندسین پروژه کسب کنید. برای خرید انواع مقاطع فولادی با شماره تماس 02166313156  با کارشناسان فولادفیدار تماس بگیرید.

پس اینکه اطلاعات لازم برای خرید مقاطع بدست آوردید، باید یکی از بنگاها و فروشگاه های آهن را انتخاب کنید. برای انتخاب یک بنگاه قیمت های هر یک از آنها را بررسی و با فروشگاه دیگر مقایسه کنید، با جست و جوی قیمت آهن در اینترنت میتوانید برخی از سایت هایی را که قیمت های آهن آلات را به صورت روزانه نمایش میدهند را بیابید، همچنین با مراجعه به وبسایت فولادفیدار  میتوانید لیستی بروز از قیمت های انواع مقاطع فولادی اعم از:  قیمت پروفیل، لوله، ورق های فولادی، نبشی، ناودانی، تیرآهن و.. را مشاهده نمایید. و به صورت آنلاین اقدام به خرید آنها کنید.

مزیت اطلاع از قیمت پیش از خرید، جلوگیری از صرف هزینه های بالا و بیهوده است، زیرا بنگاه های زیادی در این زمینه وجود دارند، که هر یک محصولات مختلف را با قیمت های گوناگونی عرضه میکنند. به عنوان مثال قیمت تیرآهن ممکن است در بنگاه های مختلف متفاوت باشد. با اینکار میتوانید از بهترین فروشگاه با بهترین قیمت خرید کنید.

مقدار مورد نیاز محصولی که قصد خرید آن را دارید را مشخص نمایید، زیرا اگر بیش از نیازتان خرید کنید، هزینه زیادی برای شما دربر خواهد داشت، بنابراین میزان مقاطع مورد نیازتان را با مشورت با متخصصان این حوزه و یا مهندسان مشخص نمایید.

سعی کنید خرید را از مراکزی انجام دهید که فاکتور فروش رسمی ارائه میکنند به این دلیل که در این صورت میتوانید اطمینان کسب کنید که مقطع خریداری شده کیفیت لازم را دارد.

پس از تحویل بار خریداری شده حتما آن را بررسی کنید تا هیچ گونه خمیدگی، زنگ زدگی، حفره، لهیدگی و... روی سطح آن وجود نداشته باشد. و با فاکتور خرید مطابقت کامل داشته باشد.

راهنمای کامل خرید آهن آلات

تاثیر ترکیب شیمیایی بر مقاطع فولادی

موارد زیادی از جمله سایز، کارخانه سازنده و... بر مقاطع فولادی تاثیرگذار هستند، اما موردی که کمتر به آن توجه میشود تاثیر ترکیبات شیمایی بر مقاطع فولادی است.

ترکیبات شیمایی و عناصر مختلف مانند: منگنز ، سیلیکون، نیکل، کروم و کربن برای اهداف گوناگونی به فولاد اضافه میشوند و به بهبود خواص شیمایی و مکانیکی آن کمک میکنند.

به عنوان مثال افزودن مقادیری از کربن به فولاد میتواند به استحکام آن بیافزاید، برای نمونه: فولادی که دارای 2.1 درصد کربن باشد به دلیل نقطه ذوب بالاتر برای عملیات های حرارتی مناسب تر خواهد بود. اما در مقابل این نوع شکننده تر است و انعطاف کمتری دارد، همچنین برای عملیاتهای جوشکاری مناسب نیست.  به همین دلیل لازم است که هنگام خرید مقاطع به آلیاژهای آنها هم توجه کنید، زیرا استفاده از فولاد کرین بالا برای کاربردهایی مانند ساخت نرده ها و..  مناسب نیست. و از آنها عمدتا برای ساخت مفتول و ستون استفاده میشود.

خرید فولاد به صورت آنلاین از مجموعه فولاد فیدار

برای خرید آهن آلات به صورت آنلاین از شرکت فولاد فیدار میتوانید به شیوه های مختلفی مانند: خرید تلفنی و تماس با شماره 02166313156 ، خرید آنلاین از طریق وبسایت  به نشانی fooladfidar.com اقدام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز