خبرگزاری کار ایران

شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2020

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۲۳۲

از آنجایی که تعداد متقاضیان علاقمند به اقامت کانادا در حال افزایش است، دولت کانادا هر ساله در تلاش است تا بسته به نیازهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و...، با ایجاد تغییرات در قوانین و شرایط مهاجرت به کانادا، تعداد متقاضیان بیشتری را پذیرش نماید.

به همین منظور در صورت تصمیم برای مهاجرت به کانادا در سال جاری، لازم است تا ضمن آشنایی با هرگونه تغییرات و شرایط مهاجرت کانادا در سال 2020، بهترین روش و برنامه مهاجرتی را انتخاب نمایید. پس با ما همراه باشید...

شرایط مهاجرت به کانادا 2020

طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال 2020، دولت فدرال تصمیم دارد که از بین تعداد افراد متقاضی مهاجرت به کانادا، برای 340 هزار نفر، اقامت دائم کانادا را صادر نماید.

در واقع کانادا با توجه به کمبود نیروی کار کافی و افزایش روند پیری جمعیت، در صدد آن برآمده تا با افزایش 13 درصدی مهاجران، از کاهش رشد اقتصادی کشور جلوگیری نماید.

راه های مهاجرت به کانادا

اگرچه مهاجرت به کانادا از طریق روش های بسیاری امکان پذیراست اما لازم است تا افراد بسته به شرایط خود و با توجه به قوانین هر برنامه، برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724، ارتباط برقرار نمایید.

  1. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه (Express Entery)

برنامه اکسپرس اینتری که امروزه بعنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت کانادا شناخته می شود یک سیستم رتبه بندی است که متقاضیان را بر اساس میزان مهارت ها (تجربه کاری، تحصیلات، دانش زبان، سن و انطباق پذیری) امتیازدهی و مورد ارزیابی قرار می دهد.

در واقع هر ساله این برنامه با در نظر گرفتن یک امتیاز حداقلی، طی چند قرعه کشی برگزار شده، متقاضیان واجد شرایط را پذیرش می کند.

با این حال اگرچه این میزان امتیاز در هر سال متفاوت می باشد، اما با توجه به شرایط مهاجرت به کانادا، حداقل امتیاز در نظر گرفته شده برنامه اکسپرس اینتری در سال 2020 برای متقاضیان به 467 رسیده است. این میزان امتیاز که بسته به سال گذشته کاهش یافته است باعث شده تا افراد از شانس بیشتری برای اخذ اقامت دائم کانادا برخوردار باشند.

البته این سیستم پوشش دهنده سه برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWC)، برنامه نیروی کار فنی فدرال (FSTC) و برنامه تجربه کانادایی (CEC)، می باشد که هر کدام بسته به ویژگی های خود، متقاضیان واجد شرایط مورد نیاز را پذیرش می کنند.

شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2020

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری 2020

  • برخورداری از تجربه کار مرتبط با مدرک تحصیلی (حداقل به مدت 1 سال و حداکثر بیش از 6 سال)
  • برخورداری از مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و حداکثر مدرک دکتری
  • برخورداری از دانش در زبان انگلیسی با حداقل نمره 5 در سه مهارت نوشتار، گفتار، شنیدار و نمره 4 در مهارت خواندن در آزمون CLB5 و حداکثر نمره 7 در سه مهارت گفتار، نوشتار، خواندن و نمره 8 در شنیدار در آزمون CLB9
  • سن متقاضیان قبولی در این برنامه حداقل 18 سال و حداکثر 45 سال می باشد. البته باید توجه شود که افراد بین سنین 18 الی 34 سال بدلیل کسب امتیاز 12 از شانس بیشتری نسبت به سنین بالاتر برخوردارند. (از سن 35 سال با افزایش هر یک سال سن، افراد 1 امتیاز از دست می دهند.)
  • متقاضیان در صورت داشتن اقوام درجه یک مقیم در کانادا و یا داشتن همسری با سابقه کار و یا تحصیل در کانادا، می توانند با کسب حداکثر 10 امتیاز، شانس بیشتری برای قبولی داشته باشند.

لازم به ذکر است که متقاضیان دارای حداکثر شرایط، به جهت کسب امتیاز بالاتر، موفقیت بیشتری را جهت پذیرش و دریافت دعوتنامه نسبت به دیگر افراد خواهند داشت.

  1. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی (PNP)

مهاجرت استانی نیز که زیر مجموعه ای از برنامه Express Entery محسوب می شود از جمله راه های مهاجرت به کانادا است که به متقاضیان این امکان را می دهد تا بسته به نوع تخصص و جهت ایجاد فرصت شغلی، اقامت کانادا را در یکی از استان های این کشور دریافت نمایند.

به همین منظور، از آنجایی که هر استان از برنامه مهاجرتی مختص به خود برخوردار است، متقاضیان لازم است تا علاوه بر انتخاب استان مورد نظر براساس توانایی، از تمامی شرایط مهاجرت استانی نیز برخوردار باشند.

بر این اساس، داشتن شاخص هایی چون تجربه کاری، تحصیلات، مهارت در زبان از جمله شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی محسوب می شود.

  1. مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا

ویزای (Start up) از دیگر روش های مهاجرت کانادا است که به متقاضیان این امکان را می دهد تا با ارائه یک طرح و ایده ای خلاقانه، علاوه بر سرمایه گذاری، اقامت تضمینی این کشور را نیز بدست آورند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ 2020

  • برخورداری از توانایی مالی جهت پرداخت هزینه 6 ماه اول زندگی
  • مهارت در زبان فرانسوی و یا انگلیسی (با کسب حداقل نمره ای معادل  CLB5 در یکی از آزمون های معتبر زبان همچون آیلتس، تافل و...)
  • ارائه و اثبات یک طرح نو و خلاق جهت جذب مراکز تایید شده از سوی اداره مهاجرت کانادا
  1. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

رشد اقتصادی بالا در کانادا باعث شده است تا سرمایه گذاری در این کشور به یکی از مناسب ترین روشهای اخذ اقامت دائم کانادا برای کارآفرینان ومتقاضیان دارای سرمایه تبدیل شود. بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق 4 روش کارآفرینی، خود اشتغالی، سرمایه گذاری فدرال و یا استانی برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020

  • برخورداری از شرایط مالی مناسب (بر این اساس متقاضی باید مبلغی بالغ بر 350 هزار دلار را در کانادا سرمایه گذاری نماید.)
  • داشتن مهارت در زبان فرانسوی یا انگلیسی
  • برخورداری از مدارک تحصیلی (حداقل در مقطع کارشناسی)
  • برخورداری از تجربه کاری در حوزه مشاغل مدیریتی

همچنین برای مهاجرت به کانادا، لازم است تا متقاضیان ضمن برخورداری از سرمایه کافی جهت سپرده گذاری در این کشور، از شرایط مالی لازم نیز برخوردار باشند . با این حال از آنجایی که هر استان کانادا دارای برنامه مهاجرتی مختص به خود می باشد،  هزینه مهاجرت به کانادا و میزان سرمایه جهت سپرده گذاری، بسته به نوع استان متفاوت است.

در پایان؛ با وجود شرایط اقتصادی مناسب در کانادا، از آنجایی که دولت روز به روز با کمبود نیروی کار ماهر در این کشور مواجه می شود، اداره مهاجرت کانادا از سال 2018 طبق برنامه ریزی هایی در تلاش بوده است که تعداد مهاجران این کشور را تا سال 2021 به 1 میلیون نفر برساند.

پس فرصت را از دست ندهید. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای تضمینی، می توانید با کمک متخصصان موسسه مهاجرتی آتلانتیک724 (atlantic724.com)، تمامی مراحل اخذ اقامت کانادا را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن سپری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز