خبرگزاری کار ایران

خرید اقساطی خودرو در یک ساعت ! قبلی را بفروشید، صفر سوار شوید!

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۴۹۴

چطور با خرید اقساطی خودرو به راحت‌ترین شکل ممکن ماشین مورد نظر خود را سوار شویم؟ حدودا دو سال پیش بود که با افزایش ناگهانی قیمت دلار، هزینه فروش خودرو در ایران به شدت افزایش یافت. در ابتدا خودروهای خارجی در حدود 3 برابر افزایش قیمت داشتند و به طبع آن، خودروهای داخلی به مرور روند صعودی افزایش قیمت را پیش گرفتند.

به دلیل همین افزایش قیمت‌ها خرید خودرو دلخواه شاید برای بیشتر خانواده‌ها به یک رویا تبدیل شده باشد. اما ما اینجاییم که به شما وعده دهیم قرار است این رویا دوباره رنگ واقعیت بپوشد! آنهم با شرایط فوق العاده خرید خودرو اقساطی شرکت مبین خودرو. در ادامه توضیحات بیشتری به شما ارائه می‌کنیم:

خرید خودرو اقساطی، چطور؟

خرید اقساطی خودرو در یک ساعت ! قبلی را بفروشید، صفر سوار شوید!

 

اگر در حالت عادی قصد خرید خودرو اقساطی از شرکت‌های خودروسازی را داشته باشید، احتمالا می‌دانید که با چه شرایطی روبرو هستید. در مرحله اول واریز پیش پرداخت، سپس ارائه اقساط خودرو، احتمالا مواجهه با بدقولی خودروسازان در تحویل، گاها نیاز به یک یا چند ضامن و...

اما در مقابل قرار است راهی را به شما معرفی کنیم که در آن بتوانید خرید خودرو اقساطی را در یک ساعت انجام داده و اتومبیل‌تان را به خانه بیاورید! چطور؟

شرایط فروش خودرو اقساطی شرکت مبین

مبین خودرو شرکتی است که سالها در زمینه فروش خودرو به صورت اقساطی فعالیت می‌کند. این شرکت با شرایطی فوق العاده اتومبیل مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت مبین خودرو، برند مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از میان خودروهای برند گفته شده، ماشینی که علاقه‌مند به خرید اقساطی آن هستید را انتخاب کرده و پس از پیش پرداخت، تا یک ساعت بعد برای دریافتش اقدام کنید.

شرایط فروش خودرو در این سایت به این صورت است:

  • مرحله اول؛ انتخاب خودرو
  • مرحله دوم: ارایه مستندات درآمدی
  • مرحله سوم: پرداخت وجه و تحویل خودرو

همه این مراحل می‌تواند در کمتر از یک ساعت انجام شده و شما به راحتی صاحب خودرو جدیدتان شوید! اما این شرکت چه خودروهایی را برای خرید قسطی ماشین در اختیار شما قرار می‌دهد؟ در ادامه به این سوال جواب می‌دهیم:

خودروهای فروش اقساط

خرید اقساطی خودرو در یک ساعت ! قبلی را بفروشید، صفر سوار شوید!

شما می‌توانید در میان آرشیو این شرکت، انواع مختلف خودرو را مشاهده کنید. از جمله خودروهای داخلی فروش اقساط عبارتند از:

  • خودروهای مجموعه ایران‌خودرو،
  • خودروهای مجموعه سایپا،
  • خودروهای گروه بهمن،
  • خودروهای شرکت کرمان موتورز.

همینطور فروش اقساطی خودروهای خارجی پایین هم در این مجموعه انجام می‌شود:

  • خودروهای شرکت هیوندا،
  • خودروهای شرکت کیا موتورز،
  • خودروهای شرکت تویوتا،
  • خودروهای شرکت سانگ‌یانگ،
  • خودروهای شرکت رنو،
  • خودروهای شرکت فولکس واگن.

عملا می‌توان ادعا کرد که مبین خودرو تمامی انواع خودرو را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می‌دهد!!

اما برندهای گفته شده در عین گستردگی و تعدد بالا، همه انواع برند را در زمینه خودرو در بر نمی‌گیرند. پس منظور از فروش تمامی خودروها به صورت اقساطی چه بود؟ به شما توضیح می‌دهیم:

طرح فوق‌العاده فروش خودرو

اگر احیانا از میان آرشیو خودروهای اقساطی مبین خودرو، هیچکدام نتوانست نظر شما را جلب کند، هیچ جای نگرانی نیست. شما کافی است خودرو دلخواه را انتخاب کنید... اما از کجا؟ فرقی نمی‌کند! شما می‌توانید مشخصات خودرو مورد نظر خود را در هر نقطه از کشور که مشاهده کردید، به مجموعه مبین خودرو ارائه کرده و از آنها بخواهید تا آن را به صورت اقساطی در اختیارتان قرار دهند.

در این طرح شگفت انگیز، خودرو صفر کیلومتر مورد نظر شما به صورت نقدی خریداری شده و به صورت قسطی در اختیارتان قرار می‌گیرد. شاید مشابه این طرح را به غیر از مبین خودرو در هیچ مجموعه دیگر فعال در فروش اقساطی خودرو مشاهده نکنید.

علاوه بر این، شرکت گفته شده طرحی به نام فروش خودرو دارد که طی آن، برندهای خاصی از خودروها را به صورت نقدی از مخاطبان خریداری میکند. این خودروهای کارکرده هم به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پس اگر قصد فروش خودرو خود را دارید، می‌توانید برای اطلاع از شرایط این طرح با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

چرا مبین خودرو؟

خرید اقساطی خودرو در یک ساعت ! قبلی را بفروشید، صفر سوار شوید!

اما اصلا چرا مبین خودرو؟ چرا باید به این شرکت برای خرید اقساطی خودرو اعتماد کنیم؟ اولین و بهترین پاسخ به این سوال، شرایط متفاوتی است که آنها در اختیار خریداران خود قرار می‌دهند.

هیچ خریداری در این شرکت اجازه خرید خودرو قسطی بلند مدت را ندارد! خریداران صرفا یک ساعت بعد از پیش پرداخت می‌توانند ماشین مورد نظرشان را تحویل گرفته و به سمت منزل خود روانه شوند.

تحویل ماشین در این زمان کم حتی گاها در خرید از خود کارخانه و نمایندگی‌های تولیدی هم امکان پذیر نیست. این یکی دیگر از دلایل مهمی است که ما را ترغیب می‌کند از مبین خودرو به عنوان یک شرکت حرفه‌ای‌ِ فروش خودرو خرید کنیم.

دقت کنید که این شرکت از سال 88 فعالیتش در زمینه فروش خودرو اقساطی را آغاز کرده و توانسته در بیشتر از 10 سال، حسنِ‌نیت و کیفیت ارائه خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان ثابت کند. مشتریان راضی این مجموعه به خوبی گواهی دهنده این موضوع هستند.

کلام آخر

در نهایت و به عنوان کلام آخر، اگر قصد دارید برای خرید قسطی خودرو از شرکت مبین خودرو اقدام کنید، می‌توانید با شماره‌های پایین تماس حاصل کرده یا به شرکت این مجموعه در محله جردن شهر تهران مراجعه کنید.

7005 8885 - 7004 8885

آدرس وبسایت: www.mobinkhodro.com

امیدواریم از مطالعه این مطلب در مورد خرید اقساطی خودرو لذت برده باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز