خبرگزاری کار ایران

استعدادی به نام زانیار خسروی؛ بیوگرافی کامل برادر کوچک

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۸۱

برادران خسروی، از خوانندگان و آهنگسازان خوب موسیقی کشورمان هستند که در چند ساله اخیر توانسته‌اند مسیر شهرت و موفقیت را به خوبی طی کنند. این وسط به سیروان خسروی بارها پرداخته شده است، اما زانیار کمتر دیده شده است. حال در ادامه قصد داریم تا بیشتر با زانیار خسروی آشنا شویم.

زندگی شخصی

زانیار خسروی، برادر کوچک سیروان خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران است ولی اصالتا کرد است و رگ و ریشه‌های مادر و پدرش را میتوان در کردستان و کرمانشاه جستجو کرد. از همان کودکی با سیروان و با تشویق مادر به یادگیری ساز و موسیقی همت گماشت که نتیجه آن آموزشها و حمایت‌های دلسوز را در موفقیت الانشان میتوان دید. جدا از موسیقی به فوتبال علاقه مند بود در سنین نوجوانی به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال میکرد.

پس از قبولی در دانشگاه، رشته پدر را که وکیل بود ادامه داد و حقوق را در دانشگاه فرهنگ خواند، اما همواره دلش با موسیقی بود و در همان دوران نیز در کنار سیروان در کنار حمایت‌های مادر به یادگیری و ساز زدن مشغول بود.

در دوران دانشگاه با همسر خود آرنیکا صادقی آشنا میشود و این آشنایی بعدها به ازدواج می‌انجامد و با توجه به دانسته‌ها و عکس ها میدانیم که زوج خوشبختی هستند و جدا از مادر، همسر زانیار از مشوقین اصلی و حامیان اصلی او در مسیر موسیقی و هنر است.

دوران حرفه‌ای

زانیار خسروی اولین کار حرفه‌ای خود را بعد از دانشگاه و برای سیروان انجام داد. او در اولین آلبوم برادرش، هم آهنگسازی انجام داد و هم ترانه سرایی کرد و باعث شد تا استعدادش در خانواده به چشم آید. سپس از سال 87 فعالیت خود را به صورت مستقل شروع کرد و با آهنگ همینه که هست و ویدیوی آن وارد دنیای موسیقی بدون مجوز شد. در همان سال با انتشار آهنگ ریسک، محبوبیتش نزد هوادارن افزایش پیدا کرد و خبر از ظهور یک خواننده جدید داد.

پس از آن بود که دیگر روی دور فعالیت موسیقی و موفقیت افتاد. پس از ورژن اولیه آهنگ ریسک، با آهنگ هیپنوتیزم توانستنام خود را دوباره مطرح کند. در ادامه در یک همکاری 3 گانه با میلاد درخشانی و سیروان آهنگ کنار مهتاب را منتشر کردند. همه این همکاری‌ها در آن زمان که موسیقی پاپ در حال پیشرفت بود، باعث شد تا جای پای زانیار نیز محکمتر شود.

اما دو تا از همکاری‌های خوب او با سیروان و یاس رقم خورد. جایی که ابتدا آهنگ آره را با سیروان منتشر کردند و با استقبال فراوانی مواجه شد که سرآغاز همکاری بعدی این دو با یاس شد. آهنگ تو مریضی از این 3 نفر یکی از هیت ترین ترک‌های سال 91 بود و بسیار محبوب شد. در دی ماه سال 91، یکی از محبوبترین قطعات خود را منتشر کرد. آهنگ عاشقانه و فوق العاده احساسی بدون تو، که با گذشت 7 سال از آن، از محبوبترین قطعات این خواننده است و همواره در کنسرت‌هایش با استقبال شدید هوادارانش مواجه میشود.

بالاخره پس از 4 سال کار بدون مجوز، در نهایت در سال 1392 این خواننده از دفتر موسیقی وزارت ارشاد توانست مجوز بگیرد و همان سال، اولین و تنها آلبوم رسمی خود به نام 28 را در 10 قطعه منتشر کرد که قطعه ریسک را با تنظیم جدیدی در این آلبوم روانه بازار کرد.

او در سال 1390 هم در فیلم سینمایی برف روی کاج‌ها بازی کرد و در سال 93 نیز در سریال خانگی عشق تعطیل نیست به ایفای نقش پرداخت.

استعدادی به نام زانیار خسروی؛ بیوگرافی کامل برادر کوچک

زانیار پس از این مسیر موفقیت را به خوبی ادامه داد از طرفی با تنظیم و ترانه سرایی برای خوانندگان دیگر علی الخصوص برای برادرش سیروان، هنرهای دیگر خود را هم به رخ کشید. در سال 93 و به مناسبت جام جهانی به همراه سیروان، آهنگ 70 میلیون ستاره را در حمایت از تیم ملی خواندند که با استقبال فوق العاده‌ای مواجه شد. پس از آن نیز تا به امروز با انتشار قطعاتی چون چشمای رویایی، جاذبه، اخم اصلا بهت نمیاد، من میلیونر نیستم توانسته خوش بدرخشد و همواره به عنوان یک ستاره مطرح باشد.

در سال 96 نیز در یک همکاری مشترک دیگر با سیروان، آهنگ اجتماعی و پرانرژی نمیرم عقب را از رسانه موزیکیشو منتشر کردند که از بهترین کارهای این دو برادر بود و با استقبال فوق العاده مخاطبین مواجه شد. بعد از آهنگ دوست دارم زندگی رو سیروان که شعر آن از زانیار بود، این قطعه یکی از موفقترین قطعات اجتماعی این دو برادر بود.

تشکیل ایهام

در 31 مرداد 96 قطعه‌ای به نام بغض از گروهی به نام ایهام منتشر شد که تحسین همگان را برانگیخت و استقبال بی نظیری از آن شد. پس از آن انتشار کلیپ احساسی این قطعه که بازی امیر آقایی و ویشکا آسایش همراه بود، همگان کنجکاو بودند تا بدانند اعضای این گروه تلفیقی چه کسانی هستند و این آهنگ را چه کسانی منتشر کرده اند.

گروه ایهام

گروه ایهام در سال 96 فعالیت رسمی خود را با بغض شروع کرد و پس از انتشار قطعه حال من در دی ماه 96 و انتشار چندین پست اینستاگرامی، مشخص شد که زانیار خسروی جدا از فعالیت شخصی‌اش، در همکاری با یک خواننده جوان متولد 71، مازیار لشنی، پایه گذار این گروه تلفیقی بودند. تلفیق پاپ زانیار در کنار آواز و صدای خاص و محکم مازیار، از عوامل اصلی موفقیت این گروه بوده و است. انتخاب شعرهای فوق العاد، استفاده از علم موسیقی بروز و همچنین استقبال هواداران، باعث شد تا این گروه با قدرت به مسیر خود ادامه دهد و قطعات بزن باران و جانا را هم منتشر کند.

پس از آن در تیر 97 بود که آهنگ متفاوت و فوق العاده چشمانت آرزوست را از رسانه موزیکیشو منتشر کردند که با استقبال فوق العاده‌ای مواجه شد و میشد آن را از هر ماشینی شنید. پست‌ها و دابسمش‌های ساخته شده با این آهنگ و همچنین استفاده از آن در خیلی از میکس‌ها، به موفقیت و محبوبیت این آهنگ دامن زد و آن را بیش از پیش در نزد مردم شناخته تر کرد.

پس از انتشار تک آهنگ‌های دیگری همچون دریا، نگار، دنیای بعد از تو و آهنگ شاد ایهام در بهمن 97، این گروه کم کم خود را آماده میکرد تا اولین کنسرت خود را برگزار کند. سرانجام با پیگیری‌های فراوان در خرداد سال 98 این گروه ابتدا در جزیره کیش و سپس در شهر تهران، اولین کنسرت‌های خود را برگزار کرد که بلیط‌های آن در کمتر از یک روز به فروش کامل رسید و این نشان از علاقه و استقبال مردم از این گروه خبر میداد.

استعدادی به نام زانیار خسروی؛ بیوگرافی کامل برادر کوچک

ایهام پس از آن مسیر موفقیت را به خوبی ادامه داد و اجازه نداد در این مسیر حاشیه و مشکلی مانع از پیشرفت این گروه شود. آنها در 9خرداد 98 نیز آهنگ شاد و پر انرژی تب و تاب را منتشر کردند که از آهنگ‌های خوب و هیت این گروه محسوب میشود و شما میتوانید آن را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. پس از انتشار آن را در همه جا میشد شنید و میزان بالای دانلود این آهنگ خبر از موفقیت آن میداد.

سخن پایانی

زانیار خسروی را جدا از موسیقیدان و خواننده خوب، باید آدم باهوش دانست. وی پس از موفقیت در عرصه پاپ، برای جلوگیری از تکراری شدن خودش و آهنگ‌هایش، در همکاری با برادراش توانست آهنگ‌های موفقی را منتشر کند. از طرفی با ایجاد ناگهانی گروه ایهام و انتشار قطعات تلفیقی، جدا از قطعات پاپ شخصی، توانست محبوبیت خود و گروه ایهام را دو چندان کند و جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر از سابق کند که نتیجه آن را میتوان پس از انتشار هر آهنگ جدید خودش و یا گروه ایهام دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز