خبرگزاری کار ایران

مجموعه کابینت روشویی‌های شیک و ارزان را اینجا ببینید!

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۱۰۱

این روزها کابین روشویی اهمیت بسیار زیادی برای داشتن یک فضای مناسب در سرویس بهداشتی و حمام منازل دارد؛ استفاده و تهیه یک کابینت روشویی برای این مکان‌های منزل تنها برای حفظ ظاهر و زیبایی آن نمی‌باشد! بنابراین در خرید کابینت روشویی باید دقت داشته باشید که از لحاظ کارایی و دوام روشویی‌ها را مورد بررسی قرار دهید. معمولا زمانی که شما برای محیط سرویس بهداشتی و حمام خود کابینت روشویی تهیه می‌کنید حداقل مدت ۵ تا ۱۰ سال ممکن است از آن استفاده کنید بنابراین سعی کنید تا با در نظر گرفتن همه شرایط موجود روشویی مناسبی را انتخاب کنید.

ایلنا؛ اگر تنها یکبار برای تهیه کابینت روشویی و یا آینه باکس به بازار مراجعه کرده باشید انواع مختلفی از این روشویی ها شامل کابینت روشویی pvc، ضد آب و چندین مدل مختلف دیگر در طراحی‌های گوناگون را خواهید دید که می‌تواند باعث سردرگمی شما در تهیه روشویی مناسب شود. با توجه به اهمیت خرید روشویی کابینتی و یا آینه باکس مناسب در مجموعه الگانته کابین تصمیم بر آن گرفتیم تا در این مطلب کوتاه توضیح مختصری از انواع کابینت روشویی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت الگانته کابین با بیش از 20 شعبه در سراسر کشور!

شناخت انواع کابینت روشویی از نظر ظاهری و کاربردی که دارند تنها عاملی نیست که باید برای خرید مناسب ترین روشویی بررسی شود! شما باید در هنگام خرید بسته به میزان استفاده خود از روشویی مناسب ترین جنس آن را تهیه کنید. برای نمونه استفاده از کابینت روشویی pvc و ضدآب به افرادی توصیه می‌شود که نگران خراب شدن کابینت در اثر مجاورت با آب هستند. شما می‌توانید برای خرید مناسب ترین کابینت روشویی بدون واسطه از تولیدی  به وبسایت الگانته کابین به نشانی elegantecabin.com مراجعه کنید و یا با تماس با قسمت پشتیبانی الگانته کابین به شماره تلفن 09120515351  مشاوره لازم در خصوص خرید و تهیه کابینت روشویی مناسب اقدام کنید.

همچنین جهت مشاهده اطلاعات تماس و مکان نمایندگی ها میتوانید از صفحه نمایندگی کابینت روشویی الگانته دیدن فرمایید.

انواع روشویی کابینتی و تاثیر آن در دکوراسیون

به طور کلی روشویی‌ها بر اساس کاربرد و ظاهری که دارند به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شوند؛ این درحالیست که می‌توان روشویی‌هایی که برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شوند را بر اساس جنس ماده به کار رفته در آنها نیز دسته بندی کرد. متداول‌ترین انواع روشویی ها به شرح زیر می‎باشند.

روشویی دیواری؛ همانطور که از نام این مدل پیداست بر روی دیوار نصب شده و طراحی آنها به گونه‌ایست که فضای بیرونی را اشغال کرده و قابل دید می‌باشند. اگر سرویس بهداشتی شما فضای کمی دارد و یا به دنبال روشویی با طراحی کوچک و ظریف هستید پیشنهاد میکنیم از این مدل روشویی‌ها استفاده کنید. در واقع استفاده از این مدل  تضمین کننده صرفه جویی فضا برای چیدمان سایر المان ها در حمام یا سرویس شما می باشد.

مجموعه کابینت روشویی‌های شیک و ارزان را اینجا ببینید!

 

روشویی کابینتی متداول‌ترین نوع روشویی‌ها در ایران؛ این مدل روشویی‌ها که اصولا طراحی توکار دارند فضای مناسبی را برای  قرار دادن وسایل غیر ضروری به شما خواهند داد. کابینت‌های روشویی معمولا با روشویی ارائه می‌شوند به این معنا که با خرید کابین روشویی دیگر احتیاجی به نصب و تهیه روشویی به صورت جداگانه نخواهید داشت؛ همچنین داخل این کابینت‌ها فضایی طراحی شده است که می‌توانید  لبه ای برای ایجاد فاصله حتی تا 5 سانتیمتر از لبه روشویی ایجاد کنید.

روشویی‌های پایه‌دار آشنا برای همه؛ این مدل روشویی‌ها که از طرح‌های سنتی هستند تنها قادر به برطرف کردن نیازهای خاصی هستند! به عنوان نمونه این مدل‌ها تنها قادر به عبور دادن آب به مسیر فاضلاب هستند که محل قرارگیری و نصب آن‌ها نیز سته به ارتفاع محل قرار گیری تاسیسات بالا یا پایین می‌آید. از مزایای این مدل روشویی نسبت به مدل‌های دیگر نبود فضای اضافی برای قرار دادن وسایل می‌باشد.‌

 

طراحی های مختلف کابین روشویی

گفتیم برای خرید کابینت روشویی بهتر است انواع مختلف روشویی و مدل‌های مختلف کابین روشویی را بشناسید تا با توجه به فضای سرویس بهداشتی و حمام خود و کاربردی که از کابینت خود انتظار دارید، مناسب‌ترین آن را تهیه کنید. در چند سال اخیر طیف گسترده ای از طرح های مختلفی برای روشویی کابینتی ارائه شده است . سعی میکنیم با معرفی عمده طرح های پرطرفدار و زیبا ذهنیت بهتری برای شما بسازیم .

روشویی کابینتی دارای سینک برجسته؛ این مدل روشویی‌ها با توجه به طراحی جلوه گرایانه آن و کابین روشویی بزرگی که در قسمت زیرین روشویی جای دارد بیشتر برای منازلی توصیه می‌شود که فضای بزرگتری برای سرویس بهداشتی و حمام خود دارند. این مدل کابینت روشویی با کاسه‌های روشویی از جنس پلیمری تا فلزی و سنگی و همچنین سرامیکی دارای فضای مناسبی برای قرار دادن حوله ها و همچنین لوازم شوینده و بهداشتی می‌باشند.

روشویی کابینتی با طراحی کابین باز؛ اگر به دنبال طرحی خاص و مدرن هستید این مدل را پیشنهاد می‌کنیم! مدل کابین باز این دسته از روشویی‌ها بیشتر برای داشتن دکوری زیبا مناسب است و با توجه به فضای کمی که دارد بعید به نظر می رسد برای نگهداری حوله و لوازم بهداشتی مهم مناسب باشد. این مدل با طراحی روکار دایره‌ای و به دلیل جای کمی که می‌گیرند می‌توانند خریدی مناسب برای فضای کوچک باشند.

روشویی کابینتی به همراه آینه باکس؛ درمیان انواع روشویی های کابینتی الگانته کابین نوعی از مدل روشویی ها هستند که به همراه ست آینه باکس ارائه می‌شوند؛ شما می‌توانید علاوه بر داشتن یکی از انواع مدل کابینت روشویی نسبت به خرید ست آینه باکس نیز اقدام کنید. اما آینه باکس چیست؟ محیط سرویس بهداشتی حمام و دستشویی همیشه آلوده به میکروب است .

 

مجموعه کابینت روشویی‌های شیک و ارزان را اینجا ببینید!

اما از آنجایی که میکروبها را نمیتوانیم ببینیم و دائم محیط را شستشو میدهیم تصور میکنیم که عاری از میکروب است .در این بین لوازم شخصی خود مانند مسواک و خمیر دندان و شانه و برخی لوازم دیگر را ممکن است بخواهیم در محیط سرویس و روی یک استند بگذاریم . آینه باکس و پایه روشویی کابینتی این فضا را برای شما ایجاد میکند تا لوازم خود را دور از هر گونه میکروب و رطوبت نگهداری کنید . آینه باکس را برای نگهداری از لوازمی مانند مسواک ممکن می‌سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز