خبرگزاری کار ایران

بهترین راه خرید عمده خرمای مضافتی بم مستقیم از باغدار

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۶۵۷

دستیابی به فروشندگان عمده و مستقیم محصولات برای یافتن بهترین قیمت، همیشه از دغدغه های اصلی خریدارهای عمده و صادرکنندگان بوده و همیشه این کار سختی های فراوانی داشته است. دسترسی به تعداد زیادی فروشنده، مقایسه قیمت ها و یافتن فروشندگان معتبر همیشه پر دردسر بوده و تلاش و انرژی زیادی می طلبد. یکی از اقلام کشاورزی تولیدی بسیار مهم در کشور که بازار بسیار خوبی در داخل و همچنین صادرات دارد خرمای مضافتی است. خرمای مضافتی یکی از پر طرفدارترین انواع این محصول در ایران است که تولید آن در استان های کرمان و سیستان بلوچستان انجام می شود. معروف ترین نوع این خرما مربوط به شهرستان های بم، سراوان و جیرفت همچنین در حدود نیمی از تولید خرما در ایران مربوط به خرمای مضافتی می باشد.

بهترین راه خرید و فروش عمده خرمای مضافتی بم

بازار خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی باسکول به آدرس اینترنتی www.buskool.com  به شما خریداران محترم کمک می کند تا بهترین انواع خرمای مضافتی ایران را بیابید، قیمت و کیفیت ها را با هم مقایسه و با بهترین فروشندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

امروزه به دلیل وجود رقابت تجاری در بازار میان شرکت ها و افراد، یکی از دلایل تعیین کننده سود در معاملات تجاری، دسترسی بهتر به منابع تولید و فروشنده دست اول است که از مهم ترین راه ها برای رسیدن به پایین ترین قیمت می باشد، به همین علت خریداران عمده برای پیدا کردن فروشندگان عمده دست اول تلاش می کنند. خرید عمده خرمای مضافتی با کمترین قیمت، میزان سود در معامله آینده شما را تعیین می کند. خرید با قیمت پایین تر اهرم خوبی برای حضور در بازار رقابتی خرید و فروش عمده رطب مضافتی بوده و استفاده درست از آن می تواند به حفظ موقعیت تجاری و رشد کسب و کار شما منجر شود. به دلیل سرعت بالا در تولید و مصرف، دسترسی به فروشندگان دست اول در بازار محصولات کشاورزی می تواند به رقابت شما در این حوزه بسیار کمک کند.

بازار داغ تولید و خرید و فروش خرما در ایران

میوه ی خرما یکی از قدیمی‌ترین میوه‌های کشت شده به دست انسان است که به طور معمول در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری تولید می شود. سابقه کشت خرما در ایران به 3 هزار سال پیش می رسد و کشورمان پس از مصر دومین تولیدکننده ی این محصول بوده است.

پراکندگی گونه‌های این محصول در ایران و کشورهای عراق، عربستان، پاکستان، شمال آفریقا و امریکا وجود دارد.

میوه ی خرما به عنوان یکی از غنی‌ترین انواع میوه از لحاظ دارا بودن میزان زیادی آنتی اکسیدان و فیبر، مقدار قابل توجه‌ای از انواع ویتامین‌ها و انواع مواد معدنی شناخته می‌شود و به همین دلیل در بیشتر کشور ها از زمان های گذشته به عنوان غذا کاربرد داشته است.

بر اساس آمار رسمی انجمن خرمای ایران در سال 1394 در مورد پراکندگی و سطح زیر کشت این محصول در ایران، سطح زیر کشت خرمای مضافتی بالغ بر 46033 هکتار، خرمای استعمران بالغ بر 27469 هکتار، خرمای شاهانی بالغ بر11772 هکتار، خرمای ربی بیش از 15720 هکتار، خرمای کبکاب بیش از 30861 هکتار هزارتن و خرمای پیارم بالغ بر 2544 هکتار می باشد.

قیمت خرمای مضافتی در بازار:

قیمت خرمای مضافتی بر اساس میزان تورم سالانه، تولید و تقاضای بازار داخلی و همچنین میزان صادرات خرما به صورت سالانه تغییر می کند. خرید عمده خرما با قیمت مناسب برای بسیاری از صادرکنندگان همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت عمده خرمای مضافتی در سطح بین المللی در حدود 1.1 تا 1.7 دلار خرید و فروش می شود که این قیمت در ایران وابسته به شرایطی همچون مصرف خرما در ماه مبارک رمضان است و می تواند دچار نوسان شود.

علاوه بر موارد بالا، میزان کیفیت محصول و دسته بندی کردن آن به خرمای درجه یک و درجه دو، وزن کارتن مادر و همچنین رنگ آن نیز در قیمت خرمای مضافتی بسیار اثر گذار است.

مهم تریم مراکز خرید و فروش خرمای مضافتی

شهرهای زیر از جمله مهم ترین مراکز تولید و خرید و فروش این محصول در ایران هستند که در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان قرار گرفته اند:

  • بم
  • بروات
  • سراوان
  • ایرانشهر
  • عنبرآباد
  • نرماشیر
  • ریگان
  • کهنوج
  • حاجی آباد
  • قلعه گنج

خرمای مضافتی بم با شهرتی جهانی!

شهرستان بم واقع در استان کرمان با داشتن بیش از 28000 هکتار نخلستان به عنوان یکی از بزرگترین شهرستان های تولید کننده خرما در کشور است. شهرستان بم با داشتن سالن های متعدد بسته بندی و وجود سردخانه های نگهداری خرما از جمله ی مهم ترین بازارهای خرید و فروش عمده خرمای مضافتی در کشور محسوب می شود که سالانه مقادیر بسیار زیادی خرما از این شهرستان به دیگر نقاط کشور ارسال می شود. خرید و فروش عمده ی خرما مضافتی هرساله پس از فصل برداشت خرما در سردخانه های شهرستان بم شروع شده و خریداران بسیاری از کشورهای مختلف برای تهیه ی خرما مضافتی به این شهرستان سفر می کنند.

بازار خرید و فروش خرمای مضافتی در دیگر کشورها نیز رونق زیادی دارد و صادرات این محصول به کشورهای مختلف جهان صورت گرفته  و جز بالاترین آمار سالانه صادرات خرمای ایران محسوب می شود.  صادرات این نوع خرما به کشورهایی مانند روسیه، بلژیک، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی بسیار رواج دارد. 

فروش عمده خرمای مضافتی 

خرما مضافتی یکی از بهترین و پر مصرف ترین انواع خرمای تولیدی در کشور است که در حدود نیمی از تولید خرمای ایران به این رقم اختصاص دارد. خرمای مضافتی نسبت به دیگر انواع خرما از میزان رطوبت بالاتری برخوردار است که سبب طعم و مزه منحصر به فرد آن شده است. بالا بودن رطوبت آن باعث ماندگاری کمتر آن در دمای محیط می شود و به همین دلیل باید در سردخانه نگه داری شود بیشترین میزان مصرف بازار ایران در مناطق مرکزی و شمالی کشور از نوع خرمای مضافتی می باشد که در این بازار ها به رطب مضافتی نیز معروف است.

بیشترین میزان تولید خرمای مضافتی در مناطقی همچون استان کرمان و سیستان بلوچستان است و این مناطق سهم عمده ای در کل تولید خرمای کشور دارند. شهرهای بم، سراوان، بروات و جیرفت از مهم ترین مراکز تولید خرمای مضافتی در کشور هستند که در این میان شهرستان بم و خرمای مضافتی بم بسیار معروف و شهرتی جهانی دارد.

بازار خرید و فروش عمده باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت رایگان در بازار باسکول از خدمات ویژه آن استفاده و به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

آدرس وبسایت: www.buskool.com

بهترین راه خرید عمده خرمای مضافتی بم مستقیم از باغدار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز