خبرگزاری کار ایران

مهاجرت به اروپا و کانادا

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۵۶۹

 هر ساله افراد زیادی به دلایل مختلف از جمله کار یا تحصیل، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و یا ازدواج به کشورهای مختلف مهاجرت می کنند. بهترین روش برای مهاجرت، کمک گرفتن از مشاوران یک موسسه معتبر مهاجرتی است زیرا مشاورینی که در این موسسات مهاجرتی مشغول به کار هستند، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می کنند. هر کشور شرایط مخصوص به خود را برای اقامت دارد و شما باید با توجه به شرایط آن کشور اقدام به مهاجرت کنید. موسسه مهاجرتی دژ پارس در اخذ اقامت کشورهای اروپایی، انگلیس و اسلواکی کمک بزرگی به شما می کند و در کمترین مدت اقامت کشور مورد نظرتان را با توجه به شرایط شما می گیرد. موسسه حقوقی مهاجرتی دژ پارس وکلای با تجربه و ماهری در زمینه اخذ اقامت دارد و بعد از بررسی شرایط تحصیلی و مالی شما بهترین نوع اقامت را برای شما در نظر می گیرد.

اقامت کانادا

کانادا از کشورهای مهاجر پذیر بوده و در سال های اخیر افراد زیادی به ایالت های مختلف این کشور مهاجرت می کنند. روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور وجود دارد و افراد متقاضی باید با توجه به موقعیت و همچنین هدفی که از مهاجرت به این کشور دارند، اقدام به اخذ اقامت این کشور نمایند. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند به روش های مختلفی اقامت این کشور را بگیرند. یکی از متداول ترین روش های اخذ اقامت کانادا، اقامت از طریق ویزای تحصیلی است و بسیاری از مهاجرین برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از مهمترین مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ارائه مدرک آیلتس بوده و در نتیجه افراد باید قبل از اقدام به مهاجرت در دوره های آیتلس ثبت نام کنند تا بتوانند ویزای تحصیلی این کشور را بگیرند. کانادا تمام استانداردهای لازم برای یک زندگی ایده آل و مطلوب را دارد و به همین دلیل بسیاری افراد کشور کانادا را برای مهاجرت و شروع یک زندگی جدید انتخاب می کنند. . کشور کانادا از نظر سیستم آموزشی و تحصیلات مقام اول در کل دنیا را دارد و به همین دلیل تحصیل در کشور کانادا، یکی از متداول ترین روش ها برای گرفتن اقامت است.

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته محسوب می شود و همچنین به عنوان بهترین مقصد برای مهاجرت شناخته شده است. این کشور از نظر درآمد سرانه و استانداردهای زندگی رتبه بالایی داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری یا شروع یک کسب و کار جدید، اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند.  کشور کانادا، کشوری عالی برای زندگی، ادامه تحصیل و سرمایه گذاری است و بیشتر افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند درآمد خوبی دارند و در رفاه زندگی می کنند. خدمات درمانی در این کشور با توجه به سطح درآمد افراد، هزینه مناسبی دارد و همین امر باعث شده است که بیشتر افراد، کانادا را برای مهاجرت و ادامه زندگی انتخاب کنند. کشور کانادا به خاطر توسعه اقتصادی اش، هر ساله نیروی کار زیادی را از سراسر دنیا می پذیرد و افرادی که خود اشتغالی می کنند، شانس بیشتری برای گرفتن اقامت این کشور دارند. یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ اقامت کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2020 با موسسه دژ پارس تماس بگیرید.

اقامت اروپا

قاره اروپا یکی از پرطرفدارترین نقاط دنیا برای مهاجرت است و به خاطر شرایط آب و هوایی خوبی که دارد، یکی از سرسبزترین نقاط دنیا است و به همین دلیل کشورهای اروپایی به عنوان مکان خوبی برای مهاجرت شناخته شده اند. اولین قدم برای ورود به کشورهایی اروپایی، داشتن ویزای شنگن است و بدون داشتن این ویزا ورود به اروپا غیر ممکن و محال است. با داشتن ویزای شنگن، افراد متقاضی می توانند بدون هیچ محدودیتی به تمام کشورهای اروپایی سفر کنند. قاره اروپا از آرام ترین قاره های جهان است و همین امر باعث شده افراد زیادی برای گرفتن اقامت دائم کشورهای اروپایی، اقدام کنند.

روش های زیادی برای مهاجرت به اروپا وجود دارد و متقاضیان باید با توجه به شرایط تحصیلی و مالی خود کشور مورد نظر را برای مهاجرت انتخاب کنند. کشورهای اروپایی شرایط مختلفی برای افراد مهاجر از نظر کاری، تحصیلی و مالی در نظر گرفته اند. به عنوان مثال بعضی از کشورها خواهان افراد سرمایه گذار هستند و بیشتر از طریق ویزای سرمایه گذاری به افراد متقاضی، اقامت می دهند. متقاضیان با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت در کشور مورد نظر سرمایه گذاری می کنند و بعد از مدتی اقامت دائم این کشور را می گیرند.  

در سال های اخیر افراد زیادی اقدام به مهاجرت به کشورهای اروپایی می کنند و هر کدام از این افراد به روش های مختلفی می توانند اقامت کشورهای اروپایی را دریافت نمایند. یکی از متوال ترین روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی،  اخذ اقامت از طریق کار است. ولی این امر در مورد همه کشورهای اروپایی صدق نمی کند و همه کشورهای اروپایی به متقاضیان ویزای کاری نمی دهند. به طور کلی می توان گفت افرادی که قصد اخذ ویزای کاری را دارند، باید از جانب یک شرکت معتبر به دولت اروپا معرفی شوند تا بتوانند ویزای کاری و در نهایت اقامت آن کشور را دریافت کنند. افراد متقاضی باید در مرحله اول، ویزای کار خود را دریافت کرده و بعد از آن برای اخذ اقامت دائم خود اقدامات لازم را انجام دهند. همه افرادی که قصد دارند از طریق ویزای کار، اقامت کشورهای اروپایی را دریافت کنند، باید به مدت چند سال در کشور مورد نظر کار کرده و مالیات خود را به موقع پرداخت کنند. متقاضیان بعد از طی کردن این مراحل می توانند اقامت دائمی بگیرند.

از دیگر روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی، اقامت از طریق ادامه تحصیل است. اکثر دانشگاه ها و کالج های اروپایی از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار است و به این ترتیب ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی برای بعضی از افراد به هدف بزرگی تبدیل شده است. ارائه مدرک زبان در بیشتر دانشگاه های اروپایی برای پذیرش دانشجویان امری ضروری است و ممکن است در صورت عدم مدرک زبان، متقاضی قادر به ادامه تحصیل نباشد.  متقاضیانی که از طریق ویزای تحصیلی به کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند، می توانند بعد از تمام شدن دوران تحصیل، در رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند. این افراد بعد از مدتی کار در یک شرکت معتبر، می توانند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و اقامت دائم بگیرند.

یکی دیگر از بهترین روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی، مهاجرت از طریق ثبت شرکت است. متقاضیان می توانند  در کمترین زمان  و با هزینه ایی نسبتاً مناسب ، اقامت یک کشور اروپایی را برای خود و خانواده شان بگیرند. افرادی که می خواهند از طریق ثبت شرکت به یک کشور اروپایی مهاجرت کنند، نیازی به ویزای کاری ندارند ولی باید برای ثبت شرکت در کشور مورد نظر، مجوز اقامت داشته باشند.

 

اقامت اسلواکی

اسلواکی از کشورهایی است که در اتحادیه اروپا قرار دارد. این کشور برای امور مربوط به تحصیل، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و خرید ملک و یا کار افراد غیر بومی محدودیتی مشخص نکرده است و به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا اقدام به گرفتن اقامت این کشور می کنند. اخذ اقامت اسلواکی در مقایسه به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر بوده و هزینه کمتری دارد. کشور اسلواکی امکانات زیادی در اختیار شهروندان و مهاجرین قرار می دهد و تمامی افراد می توانند از مزایای زندگی در اروپا مانند خدمات بهداشتی و تحصیل بهره مند شوند.  به طور کلی اقامت کشور اسلواکی مزیت های فراوانی برای افرادی که ایده های کاری جدید ارائه می دهند، دارد و به افرادی که ایده های جدیدی برای کسب و کار دارند اهمیت زیادی می دهد و تسهیلات ویژه ایی برای آنها در نظر گرفته است به این ترتیب متقاضیان برای شروع یک کار جدید در این کشور مشکلی نخواهند داشت. سطح استاندارد زندگی در کشور اسلواکی در سطح بالایی قرار دارد و در این مورد از بعضی از کشورهای اروپایی پیشی گرفته است. برای مهاجرت به اسلواکی با موسسه حقوقی مهاجرتی دژ پارس تماس بگیرید.

یکی از روش های مهاجرت به اسلواکی، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت است و متقاضیان می توانند به آسانی  اقدام به ثبت شرکت در این کشور کنند و اقامت دائمی این کشور را اخذ کنند. یکی از مهمترین مزیت ها برای ثبت شرکت در کشور اسلواکی این است که شما به عنوان صاحب شرکت، نیازی به ارائه مدرک تحصیلی خاصی ندارید و می توانید حتی با کمترین تحصیلات از طریق ثبت شرکت، اقامت بگیرید. کشور اسلواکی از نظر تجارت و کسب و کار، به عنوان یکی از بهترین کشورها شناخته شده است و متقاضیان با کار کردن در این کشور می توانند بعد از مدتی به راحتی اقامت دائم این کشور دریافت کنند. با گرفتن اقامت اسلواکی افراد متقاضی می توانند در تمام کشورهای عضو شینگن به کار یا تحصیل مشغول شده و از تمام مزایای شهروندی اروپا بهره مند شوند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت اسلواکی اقامت از طریق تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی است. دریافت اقامت این کشور از طریق ویزای تحصیلی هزینه کمتری نسبت به سایر کشورها داشته و برای دانشجویان مقرون به صرفه است. ادامه تحصیل به زبان این کشور برای همه افراد رایگان بوده و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ایی تحصیل کنند. اگر فرد متقاضی به زبان اسلواکیایی تسلط کافی نداشته باشد، باید تمام هزینه های تحصیلی خود را پرداخت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز