خبرگزاری کار ایران

جاذبه‌های دور و نزدیک پاتایا

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۶۸

پاتایا ، یک شهر ساحلی در حدود 90 دقیقه جنوب بانکوک که در بین بازدید کنندگان تور پاتایا بلکه در بین خود تایلندی ها نیز مشهور است.گرچه پاتایا در ساحل نشسته است ، حداقل در بهترین سواحل تایلند - حداقل در سرزمین اصلی - واقع نیست. با این وجود ، می توانید با قایق هایی از اسکله پاتایا ، سفرهای روزانه ای آسان داشته باشید که شما را به جزایر زیبایی خیرخواهانه منتقل می کند. محبوب ترین آنها Ko Lan است که نام آن به معنی "جزیره مرجان" به زبان تایلندی است. همانطور که از نام آن پیداست ، کو لان بهشتی است که اسنکروکلرها از آن استفاده می کنند.جزایر دیگر در فاصله سفر یک روزه پاتایا شامل Ko Phai و Ko Sak هستند.

موزه‌ها در پاتایا

سواحل زیبا اولین راهی است که پاتایا شهرت خود را به دست می آورد - هنر دوم. و نه فقط هر هنری. به اسم آن موزه Art in Paradise بسیاری از صحنه های بهشتی را به تصویر می کشد ، حیوانات استوایی را به تصویر می کشد ، درختان نخلستان را آب می دهد و تقریباً زیبا به نظر می رسد که انگار قبل از شما درخشان است. اما این فقط یک چهره زیبا نیست. Art in Paradise دارای هنر سه بعدی است که بسیار تعاملی است و به شما امکان می دهد بخشی از این نمایشگاه شوید. نیازی به گفتن نیست ، اگر به دنبال بهترین نقاط اینستاگرام در تور ارزان پاتایا هستید ، این امر باید به صدر لیست نزدیک باشد.

خرید در بازار شناور پاتایا

هنگامی که به بازارهای شناور در تایلند فکر می کنید ، معمولاً کانال های قایقرانی به شمال و غرب بانکوک ، مانند آمفوا و دامنو سادوک در استان ساموت سونگ کرام را تصور می کنید. با این حال ، اگر فرصتی برای بازدید از بازارهای شناور در نزدیکی بانکوک ندارید ، حتماً به یکی از بازارهای پاتایا مراجعه کنید. با تاکسی در حدود 20 دقیقه از شهر بنگ لامونگ واقع شده و با تفریحی در بازار شناور پاتایا قدم بزنید و حتی ممکن است برخی از محصولات را خریداری کنید.

باغ گیاهشناسی Nong Nuch

آیا می خواهید برخی از طبیعت سرسبز منطقه پاتایا را در تور تایلند تجربه کنید ، اما احساس راحتی با حال و هوای ساحلی نمی کنید و نمی خواهید تایلندی را که در یک قایق دم بلند بگردید ؟ با تاکسی ، حدود 30 دقیقه با غرب از پاتایا حرکت کنید و به باغ گیاهشناسی نونگ نوچ بروید. گیاهان نورافکن بومی تایلند ، از جمله انواع چشمگیر ارکیده ، این باغ با زیبایی و منظره در اروپا یا ایالات متحده خواهد بود

پارک آبی رامایانا:

مجدداً نیازی نیست که برای ضرب و شتم گرما به ساحل بروید. بعلاوه ، پاتایا بزرگترین پارک آبی آسیا است: رامایانا ، که در حدود 30 دقیقه جنوب مرکز شهر واقع شده است. این دریاچه شگفت انگیز با داشتن استخر موج ، رودخانه ای تنبل و ده ها اسلاید آب ، به اسطوره شناسی خود رامایانا مجهز می شود ، شعری حماسه باستانی هند که شامل اصول اصلی ، پیشرو مذهب ملی تایلند است.

قدم بگذارید به پناهگاه حقیقت:

یک چوب ساج چشمه پیچیده و 300 فوت که چشم انداز اسطوره ای و چشمگیرانه ای از تاریخ بشری از بودیسم بسیار تحت تأثیر قرار داده است ، پناهگاه حقیقت واقعاً یک شاهکار معماری است. پناهگاه حقیقت ، واقعاً در شمال ساحل اصلی پاتایا و نه چندان دور از هنر در بهشت ​​، یک راه عالی برای گذر از ظهر یا تمرین مهارت های عکاسی است.

یک دنیای تحت اللفظی زیر آب را کشف کنید

آیا می خواهید دنیای وسیعی از زندگی در زیر آب پاتایا را کشف کنید ، اما مجوز SCUBA خود را ندارید یا به غواصی اهمیتی نمی دهید؟ یکی از بهترین آکواریوم های تایلند ، جهان زیر آب بیش از زندگی تا به این نام زندگی می کند. با وجود ده ها گونه ماهی و پستانداران دریایی ، از جمله نهنگ ها و دلفین ها ، دنیای زیر آب به شما امکان می دهد تا با منظره رنگارنگ و قیمتی که دقیقاً در ساحل شهر پاتایا قرار دارد ، از نزدیک و شخصی تر شوید. این یک مقصد عالی در تور ارزان پاتایا برای خانواده ها و دوستداران حیوانات آبزی است.

سیام باستانی را در فرم ماکت مشاهده کنید

آیا می خواهید همه مهمترین دیدنی های تور ارزان تایلند را ببینید ، اما آیا در یک زمان بحرانی قرار دارید؟ پاتایا پادزهر آن است! این پارک ماکت معروف به Mini Siam ، واقع در خارج از مرکز شهر ، مجهز به مدل کوچک از معروف ترین جاذبه های تایلند است ، از کاخ بزرگ بانکوک  تا معبد Doi Suthep در چیانگ مای . به طرز حیرت انگیزی ، ماکت هایی از چیزهای غیر تایلندی را نیز در اینجا پیدا خواهید کرد ، از جمله برج Leaning ایتالیا در پیزا . توجه داشته باشید که بسیاری از ماکت ها در Mini Siam از دیوار خاموش شده اند ، این بدان معناست که متأسفانه قادر نخواهید بود از گودال بزرگ بودجه پوکت مانند گودزیلا عکس بگیرید.

اگر بخواهیم موزه Art in Paradise را در ابعاد بیشتری توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم: این موزه بزرگترین موزه هنر های سه بعدی در جهان است که در تایلند قرار دارد. قدم زدن در این موزه رویایی باعث غرق شدن در عالم رویا و تخیل می‌شود. همچنین تصاویری که توریستان و گردشگران از خود در کنار این هنرهای زیبای سه بعدی ثبت می‌کنند بسیار خاص و جذاب است. به نظر میرسد به دلیل وجود این موزه در تایلند،مسافرت و عکاسی در تور تایلند  برای عکاسان بسیار جذاب  و خواستنی باشد.

منبع: توریاب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز