خبرگزاری کار ایران

خدمات ناخن آرایشگاه های عروس شامل چه مواردی است؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۴۲

امروزه خانم‌های شیک و خوش سلیقه علاوه بر رسیدگی به ظاهر و پوست و موی خود، به دنبال آراستن ناخن‌های خود نیز هستند. داشتن ناخن‌هایی زیبا و سوهان کشیده، زیبایی دست‌ها را دو چندان می‌کند. حفظ و نگهداری ناخن، نیازمند رسیدگی مداوم به آن است و برای اینکه ناخن‌هایی سالم داشته باشیم، علاوه بر داشتن تغذیه مناسب، باید اقدامات دیگری همچون از بین بردن پوسته‌های اطراف ناخن، سوهان کشی، جلوگیری از شکستن ناخن، تقویت ناخن‌ها و ... را انجام دهیم. اما مراقبت و رسیدگی به ناخن مستلزم داشتن وقت و حوصله است و معمولا خانم‌ها یا درگیر کار منزل هستند و یا در بیرون از منزل شاغل هستند و همین امر باعث می‌شود فرصتی برای انجام این کار نداشته باشند. در این صورت ناخن‌ها اغلب می‌شکنند و یکی در میان کوتاه و بلند می‌شوند که ظاهری نامناسب به دستان شما می‌دهند.

از این رو اغلب خانم‌ها روی به کاشت ناخن می‌آورند. اما قبل از انجام این کار باید خدمات ناخن‌ که در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود، آشنایی داشته باشیم. خدماتی مانند: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور، انواع مدلهای کاشت ناخن و ...‌

از طرفی یکی از خدماتی که عروس‌ خانم‌ها برای شب عروسی به آن نیاز دارند، انجام کاشت ناخن است و  پیدا کردن بهترین آرایشگاه عروس در تهران ، کار دشواری است.

کاشت ناخن کاری تخصصی است و حتما باید توسط ناخن کار حرفه‌ای انجام شود تا ناخن دچار آسیب نشود. استفاده از مواد درجه یک در کاشت ناخن و رعایت اصول بهداشتی در حین کاشت و سوهان کاری از ویژگی‌هایی است که یک سالن آرایشگاه خوب برای انجام خدمات ناخن باید داشته باشد.

در اینجا شما را با خدمات ناخن در آرایشگاه‌ عروس آشنا می‌کنیم...

مانیکور:

مانیکور یک روش درمانی و زیبایی برای ناخن‌های دست است. به فرایند سوهان کشی، از بین بردن پوست‌ و گوشت‌های اضافی دور ناخن و شکل دهی به لبه ناخن برای داشتن ظاهری مرتب، مانیکور گفته می‌شود. مانیکور کردن ناخن‌های دست با استفاده از وسایل مخصوص این کار مانند: موچین یا نیپر، پوشر کوتیکول برای عقب بردن کوتیکول ناخن، لایه بردار و ژل محافظ ناخن انجام می‌گیرد. در آخر هم روی ناخن سوهان کشی و پولیش می‌شود و بر روی ناخن ژل و یا برق ناخن زده می‌شود.. مانیکور معمولا می‌تواند هر  2-3هفته یکبار روی ناخن انجام شود. رعایت اصول بهداشتی به دلیل استفاده از ابزارهای ناخن در این مرحله بسیار ضروری است. یک مانیکور اساسی حدودا 30 دقیقه طول می‌کشد.

انواع مانیکور:

1- مانیکور آمریکایی

2- مانیکور فرانسوی

پدیکور

پدیکور هم مانند مانیکور یک روش برای تمیز و مرتب کردن پوست و گوشت‌های اضافی ناخن است که مخصوص ناخن‌های پا است. مراحل انجام پدیکور همانند مانیکور است. از بین بردن سلول‌های مرده پوست ناخن پا و کف پا با استفاده از سنگ پا، لایه برداری، رطوبت دهی و ماساژ پا از مراحل پدیکور پا می‌باشد.

پدیکور در مقایسه مانیکور طرفداران کمی دارد؛ زیرا خانم ها فکر می‌کنند پا در کفش پنهان است و نمای خاصی ندارد. ولی این تصور اشتباه است، پدیکور  علاوه بر زیبایی پا، سلامت پا را به همراه دارد.

کاشت ناخن:

کاشت ناخن روشی است که با استفاده از پودرهای کاشتی و تیپ که بر روی ناخن قرار می‌گیرد، می‌تواند به ناخن شکل و استحکام دهد و ناخن را مدلی که علاقه دارید تبدیل کند بدون آنکه هر لحظه نگران شکستگی و آسیب ناخن ‌های خود باشید.

البته روش‌های دیگری مانند گذاشتن ناخن مصنوعی و یا قرار دادن ژل بر روی ناخن وجود دارد.

در روش کاشت با استفاده از پودر کاشت، ابتدا ناخن مانیکور ناخن انجام می‌شود، روی ناخن به خوبی تمیز و ضدعفونی می‌گردد و پودر کاشت روی ناخن قرار میگیرد و در نهایت به شکل مورد نظر مشتری سوهان کشی می‌شود.

پودر کاشت می‌تواند بی رنگ، کرمی و یا هلویی باشد که در صورتی‌که تمایلی به زدن لاک ژل به  روی ناخن نداشته باشید می‌تواند به تنهایی زیبایی و نما داشته باشد.

مزایای کاشت با پودر:

  • بیشترین درخواست برای کاشت با پودر انجام می‌شود.
  • کاشت با پودر دوام بالایی دارد.
  • صدف ناخن با استفاده از پودر کاشت زیباتر می‌شود.

کاشت ناخن ژله ای:

در روش کاشت با ژل، از سه لایه ژل به نام‌های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین صورت می‌گیرد. پس از هر بار ژل زدن دست در دستگاه‌ UV قرار می‌گیرد.

کاشت ناخن با فیبر یا روش گیاهی:

در این روش از فیبرهایی که رشته‌های نازک دارند استفاده می‌شود و سپس روی‌ آن ژل قرار می‌گیرد.

کاشت ناخن با فرمر:

فرمر یک وسیله‌ای کاغذی است که روی ناخن‌ها نصب می‌شود و سپس مواد روی آن قرار می‌گیرد.

کاشت ناخن بیبی بومر:

بیبی بومر از روش‌های کاشت گریم هست که در آن از دو رنگ مختلف استفاده می‌شود که در میانه ناخن رنگ‌ها در یکدیگر محو می‌شوند و هیچ خطی در بین انها وجود ندارد.

کدام آرایشگاه عروس در تهران را برای خدمات ناخن انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران کاری دشوار است و از آنجا که انجام خدمات ناخن در تهران ، امری تخصصی است، پیدا کردن یک آرایشگاه خوب مستلزم داشتن اطلاعات کامل از آن آرایشگاه است. 

پیشنهاد ما به شما: آرایشگاه آنتوریوم با ارائه کامل‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات عروس مانند: آرایش صورت عروس، شینیون عروس، خدمات ناخن، اپیلاسیون کل بدن و ... شبی رویایی را برای عروس خانم‌ها رقم می‌زند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز