خبرگزاری کار ایران

دوربین مداربسته انالوگ چیست؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۰۲

در دنیای امروزه تجهیزات الکترونیکی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل داده اند. امنیت جزو یکی از بخش های حیاتی زندگی است که لطف فناوری فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی اپاکو که ارائه دهنده محصولات امنیتی الکترونیکی می باشد، در این مقاله قصد معرفی دوربین مداربسته آنالوگ را به شما دارد.

دوربین مداربسته آنالوگ (analog CCTV)

دوربین مداربسته انالوگ، از سری امکانات امنیتی هستند که سالهای زیادی از ورودشان به بازار می گذرد و از قدیمی های این صنعت به حساب می آیند. دوربین های مداربسته آنالوگ، تصاویر را با یک ضبط کننده دیجیتالی ثبت می کند تا آن ها را به فرمت دیجیتال دربیاورد. نحوه کار این دوربین مدار بسته به این شکل است که با استفاده از سنسورهای تصویر CCD، تصاویر را برای پردازش به فرم دیجیتالی تبدیل می کند، اما قبل از اینکه بتواند ویدئو را ارسال کند، می بایست آن ها را به حالت انالوگ برگرداند. بنابراین، دوربین مدار بسته analog می تواند مانند ضبط کننده های ویدئو و مانیتور، فیلم را دریافت کند.

نحوه کار سیستم دوربین های مداربسته انالوگ

 این دوربین ها با امواج آنالوگ کار می کنند و کیفیت تصاویر ضبط شده در آن ها بستگی به امواج آنالوگ دارد، و در زمان ارسال فیلم ها به صورت بیسیم، از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده می شود. امواج آنالوگ همیشه تحت تاثیر نویز می باشند، از این رو نوع کابل هایی که برای آن ها استفاده می شود در سطح رزولیشن تصاویر خروجی دوربین تاثیر مستقیم دارد. دوربین های مداربسته آنالوگ دارای تی وی لاین (TVL) محدود می باشند اما برای اهداف نظارتی، وضوح تصویر 1.3 مگاپیکسلی آنالوگ کفایت می کند. کیفیت نهایی ویدئو ها توسط دستگاه DVR یا مانیتورها که با استفاده از کابل های کواکس مثل RG59، که تصاویر را ضبط می کند ارائه می شود. برای این امر می بایست ضبط و نرم افزار ویژه ای خریداری کرد.

مزیت های دوربین مداربسته analog

از مزیت های این دوربین مدار بسته، ارزان بودن آن نسبت به سایر دوربین ها می باشد. دوربین مداربسته آنالوگ روند اجرایی نسبتا آسانی دارد، مطابقت کامل با شرایط رو شنایی و حالت چرخشی (PTZ) را دارا می باشد، نصب و کار با آن ها بسیار ساده است و همچنین تنوع بالایی را بر اساس نوع نیاز در اختیار کاربر قرار می دهد.از دیگر حسن های آن می توان به قابلیت نظارت از راه دور و اتصال این دوربین ها در مسافت های طولانی به یکدیگر اشاره کرد. اما دسترسی به اطلاعات در این مسافت برای هر فرد دیگری امکان پذیر است، از این رو امنیت صد در صدی اطلاعات را فراهم نمی کند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت "آپاکو" از انواع مختلف این محصول بازدید کنید، و در صورت نیاز به صورت اینترنتی، با امکان ارسال سریع، اقدام به خرید کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز