خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت اختصاصی بهترین راه برای ارتقا کسب و کارها

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۸۸

بدون شکل طراحی سایت مهمترین عامل ارتقای کسب و کارهای سنتی به مدرن به حساب می آید. شما می توانید به مانند گذشته یک حجره در قسمتی از بازار اجاره کنید و کسب و کاری سنتی برای خود به راه بیندازید اما بدون داشتن یک سایت حرفه ای قطعا ارتقا کسب و کار شما با دشواری های زیادی روبرو خواهد شد.

به همین دلیل است که صاحبان مشاغل مختلف از طراحی سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی استفاده می کنند تا محصولات و خدمات خود را با سهولت بیشتری به مشتریان معرفی کرده باشند.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام پیام آوا، نیاز به دیده شدن در فضای مجازی و تبلیغات در این محیط  تا جایی پیشرفت کرده  است که حتی شرکت‌های غیرآنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال به طراحی وب سایت روی آورده‌اند. مهم نیست که کسب و کار شما در شهر کوچک باشد یا بزرگ و مهم نیست که به چه کسب و کاری مشغول هستید، مهم این است که برای باقی ماندن در کورس رقابت باید یک سایت اختصاصی برای خود طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس

همان‌طور که می‌دانید، وردپرس به دلیل مزیت ها و ویژگی‌های متعددی که دارد یکی از محبوب‌ترین تکنولوژی‌های طراحی سایت به حساب می آید. امروزه ۴۳ درصد از کاربران دنیای وب برای توسعه کسب‌وکار، معرفی خدمات و محصولات خود از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. البته باید توجه کنیم که مهم‌ترین دلیلی که موجب شده، طراحی سایت وردپرسی اینگونه مورد توجه قرار بگیرد و محبوب شود، رایگان بودن آن است. در واقع وردپرس پکیج سایت‌ساز رایگانی است که تمامی ویژگی‌ها و امکانات لازم برای ساختن یک وب سایت بدون اینکه نیازی به دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته برای اینکه بتوانید رتبه بهینه‌سازی سایت خود را افزایش دهید یا اینکه وب سایت وردپرسی خود را به یک وب سایت حرفه‌ای که از امکانات زیادی برخوردار است، تبدیل کنید باید آن را شخصی‌سازی کنید. اما چگونه؟ شما می‌توانید وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت پیام آوا بسپارید تا این مجموعه با کادر مجرب و متخصص خود که در زمینه طراحی سایت و بهینه‌سازی وب سایت فعالیت دارند، با استفاده از اصول و تکنیک‌های سئو، رتبه بهینه‌سازی وب سایت شما را افزایش داده و برای اینکه به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل شود، امکانات و آپشن‌های مجددی را به آن اضافه کنند و از این طریق آن را شخصی‌سازی کنند.

طراحی سایت اختصاصی

دنیای وردپرس و طراحی سایت وردپرسی یک دنیای با کیفیت بالا محسوب نمی شود. اگر شما یک شرکت سطح بالا و با کیفیت دارید طراحی سایت شما باید به صورت اختصاصی انجام شود تا از این طریق برند سازی مناسبی برای نام شرکت خود نیز انجام داده باشید. شرکت هایی که چشم انداز روشنی دارند، رو به  رشد هستند و مشتریانشان نیز خصوصیات خاصی دارند برای طراحی سایت به یک سایت اختصاصی نیاز خواهند داشت. البته گفتن این نکته ضروری است که طراحی سایت اختصاصی کمی هزینه های شما را افزایش می دهد اما هر ایده و هر آنچه در ذهن شما باشد در این نوع طراحی قابل اجرا است. انعطاف پذیری بالا به همراه زیبایی منحصر به فرد گرافیکی با تکنولوژی و علم روز کدنویسی از دیگر مزیت های طراحی سایت اختصاصی به حساب می آید.

قیمت طراحی سایت

زمانی که وارد وب سایت‌های شرکت‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت می‌شوید با عبارات این‌چنینی: " تحویل سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته، افزایش رتبه بهینه‌سازی سایت و ..." روبه‌رو خواهید شد اما آیا تمامی این موارد در زمینه تخمین قیمت طراحی سایت تنها تبلیغات است یا خیر؟  قیمت طراحی سایت به فاکتور های زیادی بستگی دارد، ممکن است شخص یا شرکتی به شما وعده یک طراحی سایت ارزان بدهند اما در نهایت کیفیت سایت طراحی شده به حدی نا مطلوب باشد که به کسب و کار شما لطمه های جبران نا پذیری در آینده وارد شود. در ادامه مواردی را بررسی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قیمت طراحی سایت را تخمین بزنید.

به نوع وب سایت خود توجه کنید                                 

همانطور که می‌دانید وب سایت‌ها متناسب با کسب‌ و کارهای مختلف دارای انواع متعددی هستند که شامل: وب سایت‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی، معرفی، پخش آنلاین مولتی مدیا، دانلود، بازی آنلاین و ... می‌باشند. از آن‌ جایی که هر یک از این سایت‌ها از ساختار و استراتژی متفاوتی برخوردار هستند نرخ طراحی و پیاده‌سازی آن‌ها نیز متفاوت است اما در کل نرخ طراحی سایت‌ فروشگاهی از وب سایت‌های شرکتی بیشتر است. چرا که وب سایت‌های فروشگاهی دارای درگاه پرداخت هستند و قابلیت های بیشتری نسبت به سایت های ساده شرکتی دارند. بنابراین اگر قصد دارید وب سایتی طراحی کنید که از امکان فروش اینترنتی برخوردار باشد کمی هزینه های شما افزایش خواهد یافت.

امکانات مختلف در طراحی وب سایت

هر وب سایتی از امکانات مختلفی برخوردار است که مطمعنا این امکانات در تعیین قیمت طراحی سایت نقش بسزایی دارند. البته این امکانات به دو دسته امکانات عمومی و امکانات خصوصی تقسیم می‌شوند. امکانات عمومی شامل امکانات پایه‌ای هستند که وجود آن‌ها در هر وب سایتی ضرورت دارد. برای مثال ریسپانسیو بودن وب سایت، داشتن رابط و تجربه کاربری بالا (UI , UX)، هماهنگی با مرورگرهای مختلف  و ... جزو امکانات عمومی هستند که در همه وب سایت‌ها وجود دارند و از این نظر ضرورت دارند که رتبه بهینه‌سازی سایت را به صورت چشم‌گیری افزایش می‌دهند. اما امکانات خصوصی امکاناتی هستند که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها در وب سایت خود استفاده کنید. برای مثال در برخی از وب سایت‌های فروشگاهی گزینه مقایسه محصولات را مشاهده می‌کنید. درواقع آپشن مقایسه محصولات جزو امکانات خصوصی است که برخی از وب سایت‌های فروشگاهی تمایل دارند از آن استفاده کنند. البته امکانات خصوصی نیز مانند امکانات عمومی وب سایت‌ها تاثیر بسزایی در افزایش رتبه بهینه‌سازی سایت بازی می‌کنند. بنابراین استفاده از آن‌ها خیلی زودتر شما را به نتیجه می‌رساند. 

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت تهران  جهت طراحی سایت به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 021۴۴۰۴۵۶۰۲  با کارشناسان شرکت پیام آوا تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب سایت  https://payamava.net  نمونه‌ کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید.

مجموعه پیام آوا  یکی از بهترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت با پرسنل متخصص و مجرب در ایران است. مجموعه پیام آوا  نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت اختصاصی برای شما استفاده می‌کند، بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در غرب تهران. بلوار آیت الله کاشانی. بین رامین و گلستان ساختمان ۲۶۰واحد ۲۷ واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز