خبرگزاری کار ایران

مشاوره با تخصص پزشکی فرد محور،‌ در شهر دوسلدورف آلمان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۵۷۶

  سایت med2life با هدف  مشاوره پزشکی در زمینه همه ‌‌‌‌‌‌‌بیماریها با تخصص پزشکی فرد محور در شهر دوسلدورف آلمان احداث‌ گردیده که تمام بیماران از تمام نقاط دنیا می توانند به صورت آنلاین به این مرکز وصل شوند و در مورد بیماریهای خود کلیه اطلاعات را از نخبگان پزشکی دریافت نمایند. این مرکز با بهره گیری از ۱۲۰ نخبه پرشکی به صورت ۲۴ ساعته در مورد کلیه بیماریهایی اعم از سرطان ،بیماریهای خاص و یا حتی هرگونه مشکل پزشکی به بیماران در سراسر دنیا از طریق سایت www.med2life.de

 مشاوره می دهند که به دلیل ایرانی بودن بنیانگذاران این سایت  وهمچنین ارق ملی ، جهت دسترسی آسان تر ایرانیان سایت www.med2life.irبه زبان فارسی طراحی و پاسخگوی هموطنان عزیز می باشند که تمام هموطنان می توانند از تمامی نقاط ایران، از آلمان مشاوره پزشکی بگیرند ، هزینه این مشاوره 500000 تومان می باشد که امید است باتوجه به اسپانسرهای داخلی و خیرین بتوانند این هزینه را به صفر کاهش دهند.

مهندس شروین حمزه لو و پرفسور کریم نیرنیا پایه گذار این ایده می باشند که به نظر برخی از اقتصاددانان میتواند بهترین و بزرگترین ایده در سال 2020 باشد.

مهندس حمزه لو، نخبه ایرانی ساکن آلمان در این مورد می گوید:پزشکان در تمامی دنیا اطلاعات لازم را در مورد بیماری به بیماران خود نمی دهند و پزشکی در آینده نزدیک به سمت پزشکی فرد محور می رود و این پلت فرم با هدف دادن مشاوره و درمان بیماران بصورت پزشکی فردمحور می باشد و بیماران را کاملا به صورت اختصاصی و بنا به بهترین تکنولوژی و اطلاعات روز دنیا درمان میکند.

مهندس شروین حمزه لو: طبق آمار موجود، سالانه بیش از یک میلیون نفر بیمار از داخل ایران بدون هدف و آگاهی به خارج از کشور برای درمان سفر می کنند که بالغ بر 80% از این بیماران بدون درمان و با نارضایتی و پرداخت هزینه های زیاد به ایران بازمی گردند و 20% باقی مانده بعد از بازگشت به ایران، نمی توانند هیچ نظارتی بر روی درمان خود داشته باشند.

سایت http://www.med2life.irبا توجه به همکاری با کلیه کشورهای اروپایی و همینطور مراکز درمانی در شهرهای بزرگ ایران، در صورت لزوم بیماران را به صورت هدفمند و با آگاهی کامل به کشورهای اروپایی راهنمایی می کند و در غیر اینصورت این بیماران با مشاوره ما در خود ایران به صورت پزشکی فردمحور با معرفی ما نزد متخصصان درمان میشوند و بزرگترین هدف ما نظارت بعد از درمان در داخل خود ایران می باشد.

این امر باعث می شود که سالانه چندین میلیون دلار ارز از داخل ایران خارج نشود و هزینه بیماران بصورت چشمگیری کاهش یابد وآگاهی بیماران در مورد بیماری و همچنین تکنولوژیهای روز دنیا افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز