خبرگزاری کار ایران

معرفی بازارهای ارزان قیمت قشم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۶۹۸

جزیره قشم از جمله جزیره هایی است که به خاطر جاذبه های گردشگری و طبیعی و مهمان نوازی بی نظیر مردمانش، تقریبا در تمام فصل های سال مسافران زیادی را می پذیرد.

مناطق آزاد تجاری جزیره قشم باعث شده که بازارهای زیادی نیز در آن وجود داشته باشد. گاهی اوقات هدف گردشگران و توریست ها از سفر به این جزیره آزاد، خرید است. چرا که بازارهای جزیره قشم از موقعیت خوبی برای خرید برخوردار هستند. با کمی گردش و تأمل می توانید اجناس مختلف با قیمت مناسب و ارزان نیز در بازارهای قشم پیدا کنید. به همین خاطر است که بلیط قشم همیشه جزء پر فروش ترین بلیط ها می باشد. ما در این مطلب می خواهیم بازارهایی در قشم که پتانسیل خریدهای ارزان را دارند به شما معرفی کنیم.

مرکز تجاری فردوسی قشم

مرکز تجاری فردوسی قشم دارای سه طبقه، که دو طبقه از آن تجاری بوده و از مراکز خریدی می باشد که انواع متنوعی از اجناس را در خود جای داده است. طبقه دیگر آن نیز واحد اداری است. دو طبقه ای که مراکز خرید در آن قرار دارند حدود 450 واحد مغازه است که بسیاری از برندهای معروف و با قیمت مناسب در آن قرار دارند. شاید این فکر به ذهن شما خطور کند که برای دیدن از این همه واحد خرید چقد زمان نیاز دارم؟ همین تعداد بالای واحد باعث شده خریداران بیشتری به مرکز تجاری فردوسی جذب شوند. نگران هم نباشید! شما پس از بازدید از مغازه ها و خریدهای خود می توانید برای رفع خستگی به کافی شاپ ها و رستوران های این مجموعه مراجعه کرده و خستگی خود را پس از یک خرید مفصل برطرف کنید.

 امکانات دیگری که این مرکز دارد شامل آسانسور، نمازخانه، پله های برقی و سیستم تهویه مطبوع می باشد. خبر خوب دیگر این است که پروازهای قشم همیشه فعال هستند و شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان هر فصلی از سال که دوست داشتید خود را به مراکز خرید ارزان قشم برسانید و لذت خرید از این بازار را بچشید.

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان قشم از مراکزی است که دو قسمت مجزا، یعنی دو ساختمان دارد. ساختمان اول این مرکز خرید، طبقه اول و همکف آن فروشگاه ها و مغازه ها قرار گرفته اند و طبقه دیگر آن مسکونی بوده و خریداران نمی توانند به آن وارد شوند. ساختمان دوم نیز به همین شکل، دو طبقه آن واحدهای خرید و فروشگاه ها واقع شده اند و طبقه سوم نیز واحدهای تجاری و مسکونی وجود دارند. مرکز خرید قشم برای آن دسته از خریدارانی مفید است که می خواهند اجناس خود را به صورت عمده بخرند. این مرکز در بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس قرار دارد.

سیتی سنتر قشم 

ما به برند بازها پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال برندهای مختلف و لوکس برای خرید هستند حتما سری به سیتی سنتر قشم بزنند. دنیایی از برندهای معروف در این بازار وجود دارند که محصولاتی مثل لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و لوازم ورزشی در میان آنها دیده می شود. در کنار بازار و خرید، رستوران، شهربازی و مجموعه های تفریحی و سرگرمی برای کودکان نیز برای عموم دایر شده است که می توانید با بهره گیری از آنها لذت خرید و گشت و گداز خود را دوچندان کنید. همین موارد در کنار هم موجب شده سیتی سنتر قشم به یکی از بهترین بازارها در این جزیره تبدیل شود. پس از آن که بلیط هواپیما قشم را تهیه و خود را به این جزیره رساندید باید به میدان امام قلی خان رفته و وارد این بازار بزرگ شوید.

معرفی بازارهای ارزان قیمت قشم

بازار بندر درگهان قشم

شهر زیبای درگهان حدود بیست دقیقه با شهر و بندر قشم فاصله دارد. پس از آنکه خود را به این شهر رساندید، می توانید وارد بازار درگهان شده و کالاهای مورد علاقه خود مثل پوشاک و کفش را با قیمت مناسب خریداری کنید. بازار درگهان اجناس خود را با قیمت های گاها مناسب و ارزان ارائه می دهد. محل دقیق این بازار مقابل بازار قدیم قرار دارد که در پاساژهای آن حدود هزار واحد تجاری وجود دارد.

معرفی بهترین مراکز خرید قشم

بازار راه ابریشم قشم

یکی از بازارهای قشم که ممکن است معماری آن شما را به تعجب و شگفتی وا دارد بازار راه ابریشم قشم است. این مرکز خرید دارای دو ساختمان مجزا است که شما برای اینکه بخواهید از یک ساختمان به ساختمان دیگر بروید نیازی نمی بینید که از ساختمان خارج شوید چرا که در بالای ساختمان ها پلی هوایی تعبیه شده است که آن ها را به هم وصل می کند. این زیبایی منحصر به فرد بازار راه ابریشم باعث شده که مسافران و خریداران هر چه زودتر خود را به این مرکز خرید برسانند. بیش از 90 فروشگاه در این مجموعه قرار دارد که کالاهای باکیفیت، با قیمت مناسب و برندهای مختلف در آن یافت می شود. از امکانات دیگر این مرکز خرید؛ آسانسور، پله های برقی، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و فضای سبز می باشد.

مرکز خرید دو دلفین قشم

یکی دیگر از بازارهای ارزان قشم که خریداران و بازدید کنندگان بسیاری به آن مراجعه می کنند، مرکز خرید دو دلفین قشم است. برندهای متفاوتی در این بازار با قیمت مناسب وجود دارد. کالاهایی مثل کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، برندهای متفاوت عطر و ادکلن و انواع گل و گیاه به طور فراوان در بازار دو دلفین وجود دارند.

از ویژگی های خوب این بازار فضای زیبا و دلنشین،‌هوای مطبوع و خنک درون ساختمان است که از شما در برابر هوای شرجی بیرون محافظت می کند و موجب می شود اشتیاق خود را برای خرید حفظ کنید. همچنین اگر احساس خستگی به شما دست بدهد می توانید با وارد شدن به رستوران ها و کافی شاپ های دو دلفین خستگی خود را برطرف کنید و سپس به خرید و گشت و گداز ادامه دهید. دو دلفین فضای لوکسی دارد و این پتانسیل را دارد که حداقل نصف روز شما را برای خرید، در خود نگه دارد. مکان مرکز خرید دو دلفین: قشم، خیابان ناخدا کنار مرکز خرید نخل می باشد.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم از جمله بازارهایی است که جزء قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای نه تنها قشم بلکه  خاورمیانه و منطقه آسیا به شمار می رود. کالاهای گوناگونی مثل انواع جواهرات‌، طلا، کیف و کفش های محلی، صنایع دستی محلی، ظروف مسی، لباس و سوغاتی های فراوان در این بازار دیده می شود که می توانید بعد از یک گشت و گداز مفصل در جزیره قشم به آنجا رفته و خرید کنید. یکی از جالب ترین ویژگی ها در این بازار فروشندگانی هستند که با لباس محلی قشم کالای خود را در این بازار قدیمی می فروشند. این ویژگی سبب شده گردشگرانی که می خواهند با آداب و رسوم و فرهنگ قشم آشنا شوند، به این بازار بی نظیر بروند.

موقعیتی که این بازار دارد باعث می شود که در همه زمان ها شلوغ و پرهیاهو باشد. بازار قدیم قشم درست روبروی بندرگاه قشم قرار گرفته و این فرصت را به شما می دهد که بعد از یک گشت و گداز مفصل و لذت بخش، در این بازار قدم بزنید و خرید کنید. ویژگی مثبت دیگر این بازار این است که همیشه در برنامه های تور قشم قرار می گیرد تا مسافران لذت بیشتری از سفر خود ببرند.

مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید قشم یکی از لاکچری ترین و شیک ترین مراکز خرید قشم به شمار می رود. این مرکز خرید بین المللی، یک ساختمان ۳ طبقه دارد که 641 واحد تجاری در آن فعالیت می کنند. انواع برندهای معروف ایرانی و خارجی دنیا در این مرکز قرار دارند. در کنار واحد های تجاری این مرکز خرید، امکانات دیگری مثل رستوران و فست فود، تفریحات و سرگرمی های گوناگون برای کودکان فراهم شده است.

معرفی بازارهای ارزان قیمت قشم

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید قشم از جمله مراکز خریدی است اجناس های مختلف با برندهای گوناگونی در آن یافت می شود. قیمت کالاهای این مرکز خرید نیز مناسب حال کسانی است که می خواهند ارزان خرید کنند. طبقات آن شامل 4 طبقه، که دو تای آن یعنی همکف و اول، مربوط به فروشنده ها و طبقات سوم و چهارم نیز مسکونی و تجاری است. فروشنده های آن اغلب کالاهایی نظیر لوازم لوکس، لوازم خانگی و دکوری می فروشند. امکانات این مجموعه شامل کافی نت و کافی شاپ، بانک تجارت و چند مجموعه کلاس آموزشی می باشد. اگر قصد داشتید که بعد از خرید استراحت کنید و یا غذا میل کنید باید به رستوران های طبقه سوم بروید. این مرکز درست روبروی مرکز خرید فردوسی و مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز