خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی اتاق تعاون استان تهران:

نمایشگاه‌ها، بازار پیدا کردن فروشندگان و مشتریان است/ فعالین صنعت چاپ در تامین مواد اولیه و واردات دستگاه‌ها مشکل جدی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۳۹

معاون اقتصادی اتاق تعاون استان تهران از مشکلات تولیدکنندگان داخلی در صنعت چاپ خبر داد و پیشنهاد داد صنفی با حضور صادرکنندگان و واردکنندگان برگزار شود.

معاون اقتصادی و امور بین‌الملل اتاق تعاون استان تهران در حاشیه نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و تجهیزات وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه نمایشگاه‌ها، بازار پیدا کردن فروشندگان و مشتریان است، گفت: نمایشگاه‌ها باعث معرفی استعدادها و ظرفیت‌های شرکت‌کنندگان و نشان دادن قدرت تولیدکننده‌گان در این عرصه می‌شود.

حمید قاسمی امیر تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی لازم هست که گاهی تولید کنندگان در نمایشگاه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خودشان را تببین کنند، تصمیم‌سازان و تصمیم گیران بیایند و ببینند و این بررسی کردن و دیدن در قانون گذاردن و تصویب اعتبارات به آنها کمک کرده و تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های اینچنینی دستاوردهای خوبی در موقعیت فعلی اقتصادی کشور به همراه دارد، گفت: اتاق‌های بازرگانی رابطین بین ملت و دولت هستند. اتاق‌های بازرگانی و تعاون برای این بوده است که بتوانند مشکلاتی که در چاپ و تولیدکنندگان دستگاه‌های چاپ داشته باشند به سرانجامی برسند.

قاسمی امیر ادامه داد: فعالین این صنعت در تامین مواد اولیه و واردات دستگاه‌ها مشکل جدی دارند. یکی از راههایی که میتواند گره‌گشا باشد این است که صادر کنندگان و وارد کنندگان تشکلی مشترکی برای تهاتر کردن داشته باشند. در مراسم با نمایندگان مجلس همین صحبت را داشتیم. قرار شد در آینده‌ای نزدیک انجمن‌های صادرکننده و واردکننده با اتاق تعاون و بازرگانی نشست‌هایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری انواع نمایشگاه‌ها کمک بسیاری به بازار و تولید داخلی می کند، بیان داشت: سرمایه‌گذاران و کسی که سرمایه می‌خواهد در نمایشگاه‌ها به هم متصل می‌شوند. علاوه بر اینکه متقاضیان خرید دستگاه‌ها در این نمایشگاه‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند از ظرفیت خرید مطلع شوند. جوان‌هایی هستند که با دیدن این دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها علاقمند می‌شوند که خودشان کارافرینی کنند و جامعه امروز انتظار کارآفرینی و اشتغال از تحصیل کنندگان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز